It is currently 17 November 2025, 16:36

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Predkość maxymalna SC28???????????????

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 13
Joined: 20 June 2010, 18:27
Location: Łomianki
Motocykl: CBR 900RR
Year production: 1995

Post » 22 June 2010, 15:41

lucky wrote:to proponuje zamienic zebatki i walic na 400.....


Skoro ci etakie predkosci przerazaja to czemu jezdzisz bladym?? nie lepiej jakąs nsr 125?

Z ogołu jezdze szybciej tam gdzie mozna samobojca nie jestem ;]

a blady to nie moj 1wszy motocykl w zyciu
Poprostu lubie CENZURA ;}

User avatar
 
Posts: 55
Joined: 22 March 2010, 23:35
Location: Jarrow /
Points: 1
Motocykl: CBR900RR
Year production: 1996

Post » 22 June 2010, 15:47

to znaczy? czyli nie powinienem kupowac supersporta jesli nie chce walic vmaxa? Mi sie podoba prowadzenie tego motocykla w zakretach a jak bym chcial swirowac vmaxa to bym sie wzial za dragracing...

Droga hamowania z 300 km/h przekracza 500 metrów, przejedz motorem taki odcinek a moze do ciebie dotrze dlaczego vmax poza torem mnie nie jara…

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 22 June 2010, 23:47

lucky dobrze gada :D nie tylko w tym temacie :clap: polać mu

 
Posts: 242
Joined: 08 June 2009, 23:37
Location: Łowicz
Points: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Year production: 1994

Post » 23 June 2010, 08:53

Urwał się z Klanu i rzuca V-Maxami Maciuś no!!! :P

Nie V-Max a przyspieszenie... Jak dasz w palnik to mają być pełne gacie... Nie koniecznie przy 300... przy 60 też :D

Swoją drogą kumpla SC28 jedzie 310km/h :clap: Tylko ja jadąc równo miałem 220km/h rotfl2: Licznik przekłamuje
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

 
Posts: 1
Joined: 05 July 2010, 21:46
Location: Chełm
Motocykl: CBR 900RR SC-28
Year production: 1995

Post » 05 July 2010, 22:07

Może jechał na podtlenku hihi:
Poczuć adrenalinę uwolnić się zostawić wszystko z tyłu...

User avatar
 
Posts: 187
Joined: 02 July 2009, 20:25
Location: Jaworzno/
Motocykl: HONDA 954
Year production: 2002

Post » 05 July 2010, 22:44

MaciusCBR wrote:Skoro ci etakie predkosci przerazaja to czemu jezdzisz bladym?? nie lepiej jakąs nsr 125?

Skoro jarają za to Ciebie takie predkosci a nie winkle itp. to musisz być gwiazdą jesli chodzi o proste odcinki dróg. Tak dalej ja juz szykuje pare zł na wieniec.

User avatar
 
Posts: 695
Joined: 23 June 2009, 10:54
Location: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Year production: 2014

Post » 05 July 2010, 22:59

MaciusCBR wrote:
lucky wrote:to proponuje zamienic zebatki i walic na 400.....


Skoro ci etakie predkosci przerazaja to czemu jezdzisz bladym?? nie lepiej jakąs nsr 125?

Z ogołu jezdze szybciej tam gdzie mozna samobojca nie jestem ;]

a blady to nie moj 1wszy motocykl w zyciu


Ojj zebys sie nieprzeliczył zycze Ci jak najlepiej ale wyobraz sobie mkniesz 220kmh nagle ktos wymusza pierszenstwo wyhamujesz do 140 i klepiesz w niego i co wtedy?? szereg zlaman albo z tego wyjdziesz albo niee..

wiem cos otym mialem tez w tym roku wypadek rok wczesniej mala stluczke.. BLADY TO NIE MOJ 1WSZY MOTO W ZYCIU - mialem ich całą mase.. a jezdze od lat 8 .. mbx 80 nsr125 jakas mz jawa chwilowo gsxyf 600 cbr 600f2 fzr400 i rozne roznosci .. obecnie cbr929 mam ja juz 1,5 roku.. ale po tym wypadku nikomu nie powiem ze fajnie zapier...dalac ile maszyna pogoni po drogach publicznych.. chyba ze jakas pusta autostrada .. najlepiej tor.

pozdraawiam i apeluje o rozwage :) chyba nikt z nas niechce ogladac kolejnego wraka fireblade a co gorzej czlowieka pod folia obok.....

User avatar
 
Posts: 1040
Joined: 12 July 2009, 11:36
Location: Oberschlesien
Points: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Year production: 1997

Post » 06 July 2010, 12:26

:591:

User avatar
 
Posts: 55
Joined: 22 March 2010, 23:35
Location: Jarrow /
Points: 1
Motocykl: CBR900RR
Year production: 1996

Post » 06 July 2010, 12:55

kto jezdzi szybko tego pozniej wolno prowadza....

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 07 July 2010, 17:28

Ale wy pier... głupoty... zadał pytanie jaki Vmax, w domyślie standardowe przełożenia. Jeżeli nie wiecie to powstrzymajcie się od odpowiedzi ... a jak was Vmax przeraża to motory na skutery zamienncie .....

User avatar
 
Posts: 187
Joined: 02 July 2009, 20:25
Location: Jaworzno/
Motocykl: HONDA 954
Year production: 2002

Post » 07 July 2010, 17:54

jeszcze jednek król prostej :diabel2:

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 07 July 2010, 22:46

a za kogo Ty się w ogóle masz że na takie teksty sobie pozwalasz ??? Co Ty Valentino Rossi albo Casey Stoner jesteś żeby w ogóle takie docinki sobie pozwalać ? nie znasz umiejętności innych więc lepiej ich nie oceniaj. Jeżeli nie znasz odpowiedzi na temat lub nie miałeś okazji przetestować max swojej maszyny odpuść sobie wypowiedź w tym temacie lub załóż własny "Królu zakrętów" ... Uważam temat za sensowny bo są miejsca gdzie się jezdzi latać MAX i wejście w łuk przy 250 też potrafi być przyjemne. Zanim sobie pozwolisz na następną wypowiedź tego typu idź sobie poćwiczyć ósemki za domem. pzdr

PreviousNext

Return to Ogólne (CBR900RR SC28)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests