Dzisiaj jest 19 października 2017, 07:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28
Taylormade Racing
miejsce na twoj± reklme
SKLEP FIREBLADE.PL !


Ogłoszenie Admina

Silnik sc28 919 o co tu chodzi

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: Max_929, Tytus

 
Posty: 19
Rejestracja: 15 lutego 2015, 16:01
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Silnik sc28 919 o co tu chodzi

Post » 08 stycznia 2017, 23:05

Witam
Mam fajera z 94 roku . Na silniku w polu numerowym numer zaczyna się od sc28. Natomiast wyżej mam napisane 919cm3. Czujnik prędkości mam w silniku a nie w osłonie zębatki . Elektrykę i zegary mam od sc33 98-99. Czy ktoś wie co tu jest grane ?

 
Posty: 299
Rejestracja: 23 lipca 2015, 09:51
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 900 sc33
Rok produkcji: 1998

Re: Silnik sc28 919 o co tu chodzi

Post » 08 stycznia 2017, 23:31

Był dzwon I złożyli na tym co było pod ręką. Masz zegary od po lifta i wszystko pracuje normalnie ?

 
Posty: 19
Rejestracja: 15 lutego 2015, 16:01
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Re: Silnik sc28 919 o co tu chodzi

Post » 09 stycznia 2017, 09:58

Tak wszystko chodzi normalnie i zegary mam od polifta. Tylko jeśli by składali z tego co było pod ręka to jak wytłumaczyć ze oznaczenie jest sc28 a czujnik jest w silniku a to jest w jednym elemencie , musieli by ciąć silnik.

 
Posty: 19
Rejestracja: 15 lutego 2015, 16:01
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Re: Silnik sc28 919 o co tu chodzi

Post » 09 stycznia 2017, 10:00

Jedyne co mi przychodzi do głowy to przebicie numerow na silniku . Ale po co ktoś miałby to robić (na ramie to rozumiem :-) )

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 11 marca 2013, 13:49
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 4
Motocykl: Honda CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999

Re: Silnik sc28 919 o co tu chodzi

Post » 11 stycznia 2017, 21:53

Po to,że dawniej silnik nie był częścią wymienną i numery musiały się na silniku zgadzać :)

 
Posty: 299
Rejestracja: 23 lipca 2015, 09:51
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 900 sc33
Rok produkcji: 1998

Re: Silnik sc28 919 o co tu chodzi

Post » 12 stycznia 2017, 00:03

Teoria jest bardzo realna.
Bardzo cięzko jest wybić ręcznie numer ramy czy silnika tak żeby było to nie zauważalne. Przez głupi przepis o nie wymienności silników kiedyś trzeba było mocno kombinować. Miałem różne motocykle i pare numerów w życiu przebiłem. W starych motorach np Jawa temat był dość prosty ponieważ numery były poprostu wybijane numerownikami, oryginalny numer sie szlifowało, wybijało nowy i jeśli ktoś miał troche smykałki nie było żadnej różnicy. Raz przerabiałem współczesnego skutera 125cm na 50cm, i tam była całkowita partyzantka bo oryginalnie numer nie jest bity numerownikami tylko z pojedynczych punkcików a dodatkowo na końcu była gwiazdka, wykonanie takiego czegoś z zachowaniem oryginalnej formy jest nie wykonalne w domowym warsztacie. Z tego co pamietam w Hondzie również jest numer z pojedyńczych punkcików, aktualnie moja CBR jest odstawiona na zimowanie bo zrobił bym foto i mógł bys porównać wygląd numerów.


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość