Strona 1 z 1

nowy nabytek , rady , olej do lag i w ogole

Post: 07 kwietnia 2012, 19:00
autor: ceeb
Witam was wszystkich , jestem nowy na tym forum i od niedawna wlascicielem bladego z 96 roku . kupilem go z malymi wadami takimi jak klocki do wymiany , wszystkie filtry i loeje oraz opony do wymiany [ moto stalo ponad rok bo bylo za.mocne dla kolesia] , owiewki do kosmetyki , maly problem z odpaleniem , lecz nie jest to wina swiec oraz aka , poniewaz sa one wymienione , do moto wlalem motul 5100 oraz cieknace lagi i tu pojawiaja sie.moje pytania ;
- co moze byc z tym odpalaniem
-czy do lag moge wlac olej power 1 10w40 ktorego zostalo mi 1,5 l czy musi byc specialny olej?
- jaka kwote musze liczyc za .dobra uzywke opony do tylu?
- prosze o rady bardziej.doswiadczonych kolegow :-D na co zwracac uwage , i w ogole ;-) , prosze o wyrozumialosc

Post: 08 kwietnia 2012, 00:42
autor: Lukki
O kurde, jakbyś chciał wlać olej silnikowy do lag to bałbym sie kupić od Ciebie to moto. :D

Potrzebujesz specjalnego oleju do lag.

Dobrą, używaną oponę powinieneś dostać w okolicach 150-200zł.

P.S. Wydaje mi się, czy coś za dużo zostało Ci tego oleju silnikowego?

Post: 08 kwietnia 2012, 09:58
autor: toper-utl
tak jak kolega wyzej, oleju do silnika wchodzi ok 3,5 l, wiec jesli z banki 4 zostalo ci 1,5 to słabo.... do lag oczywista specjany olej (np motul fork oil 10w) i najlepiej nowe oryginalne uszczelniacze , zamienniki szybko padaja.
A co do odpalania napisz cos wiecej, czy chociaz strzela, czy dostaja paliwo, czy ma iskre, bez szerszej informacji nikt nie pomoze.

Post: 08 kwietnia 2012, 10:45
autor: stashekcn
Używaną opone do Fireblada kupować.... Za dobrą używke to licz 100-200zł, ale ja bym w życiu nie zakładał takiej opony....

Post: 08 kwietnia 2012, 14:25
autor: ceeb
hehe , z tym odplaniem jest tak ze normalnie przekrecam kluczyk wszyskie kontrolki ok , naciskam strzal i nic , tak jak by jest braum i po tym nic , i tak kilka razy az zaskoczy do pewnego zakresu i uda mi sie podbic do wiekszych obrotow , a jest tez czasem tak ze uda mi sie go pod gaazowac i mimo tego ze manetka obrucona to sam spada i gasnie.... tak jak by iskry nie bylo ale swiecw sa nowe..... , a co do oleju to dzieki , zamowilem juz nowy :) a , tamto 1,5 l zostalo mi z sv :) takze spokojnie , do moto wlalem motul 5100 i faktycznie zeszlo okolo 3,5 l :) , mam prosbe , czy mozecie powiedziec czy czy te czesci sa ok ? czy szukac czego innego , chodzi mi o akcesoria troche lepsze niz standard :)
- uszczelniacze - http://allegro.pl/uszczelniacze-lag-hon ... 51494.html czy http://allegro.pl/uszczelniacze-zawiesz ... 02598.html
-klocki - http://allegro.pl/motodream-klocki-hamu ... 46259.html
-linka gazu - http://allegro.pl/linka-ciegno-gazu-a-c ... 16519.html czy http://allegro.pl/ir-linka-gazu-honda-c ... 35593.html ??

i nie wiem co jeszcze , moze macie jakies propozycje co zminic po zakupie na swoje , czym sie zainteresowac i w ogole :) , z gory dzieki za porady :)

Post: 08 kwietnia 2012, 14:35
autor: wiertło
kłania się czyszczenie gazników i synchro
A propo tych uszczelniaczy to kup markowe a najlepiej orginały z kapturkami bedziesz miał święty spokój Firmy nok . Turmax kupisz je na allegro
http://allegro.pl/uszczelniacze-zawiesz ... 02598.html
Klocki lipne nie wiem co to jest
idziesz po najniższej lini oporu :D

Post: 08 kwietnia 2012, 14:53
autor: ceeb
oki , ale to i tak tyl , takze nie bede go za czesto uzywał :)

Post: 08 kwietnia 2012, 14:59
autor: wiertło
Twoje moto Twój problem Twoja kasa to są hamulce Panie

Post: 08 kwietnia 2012, 15:13
autor: ceeb
hm , przy mojej jezdzie tylny hamulec to atrapa takze wolne miec z przodu co kakretnego :)

Post: 08 kwietnia 2012, 16:05
autor: Siwy_ryry
stashekcn pisze:Używaną opone do Fireblada kupować.... Za dobrą używke to licz 100-200zł, ale ja bym w życiu nie zakładał takiej opony....


Dlaczego?
Ja kupiłem pierwszy raz w życiu na ten sezon opony potorowe z 2011 Roku (Dunlop D211)

I nie żałuje zakupu, i podejrzewam, że na przyszły sezon będą znowu to opony potorowe.
I tutaj nie chodzi o kasę, bo kopić nowe opony to nie problem.
Tylko pytanie - Po co ?
Chyba, że ktoś lata po torze albo strasznie wali po winklach.
No to wtedy tak.. kupił bym nowe.
Ale do "normalnego" użytkowania ... strata kasy na nówki bo boki i tak i tak zostaną praktycznie nienaruszone.


wiertło pisze:Twoje moto Twój problem Twoja kasa to są hamulce Panie


Dokładnie!

ceeb pisze:hm , przy mojej jezdzie tylny hamulec to atrapa takze wolne miec z przodu co kakretnego :)


Chyba konkretnego...
Ale nie w każdej sytuacji używa się tylko przodu....
Czasem trzeba tylnym też podziałać.

Ale jak to wiertło, napisał, Twój problem, motocykl i twoje życie. :)

Post: 08 kwietnia 2012, 16:18
autor: pekal1
Te klocki co wybrał to tylne są...