Dzisiaj jest 29 marca 2024, 08:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

blokada do 72kW

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 43
Rejestracja: 18 stycznia 2010, 20:58
Lokalizacja: Kielce/Kr
Motocykl: Honda CBR 900rr SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 13 czerwca 2010, 21:16

ja dzisiaj bylem na hamowni na BP i wyszlo mi 100 kucy i koles powiedzial ze zdlawiona. Bede musial jakos odblokowac :/
PRODUKCJA, DYSTRYBUCJA, MASTURBACJA!

 
Posty: 15
Rejestracja: 28 września 2011, 18:04
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: Honda sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 28 września 2011, 18:10

Siema witam wszystkich jestem niedzwiad. Jestem nowym użytkownikiem forum. Mam sc33 od 2 lat i tak czytam sobie i doszedłem do wniosku że mój też jest zblokowany, bo mam podobne objawy. Czy ktoś kompetentny, kto zjadł na blokadach zęby i tryby mógłby zebrać to do kupy i wypisać w punktach, ewentualnie dorzucając numery vin, ale mowa tylko o sc33. Albo napisać mały artykuł o tym coby pokolenia małej mocy, mogły cieszyć się z tego co oferuje fire??
pozdrawiam niedzwiad

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 28 września 2011, 18:41

Konio miał zblokowaną na gaźnikach, między gaźnikiem a głowicą miał włożone wkładki dzielące dolot na pół (takie przegrody)... Wystarczy ściągnąć gaźniki żeby się przekonać czy i Twoja jest tak zblokowana i wyciągnąć przegrody :D

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 29 września 2011, 22:28

Wszystkie gaziory hondy były blokowane metalowymi wkładkami w dolocie ;)

 
Posty: 13
Rejestracja: 10 czerwca 2012, 09:34
Lokalizacja: Piaseczno
Motocykl:

Post » 10 czerwca 2012, 10:23

Czy ma ktoś foto wkładki na dolocie?
Loud pipes save lives.

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 10 czerwca 2012, 10:27

wyobraź sobie pierścień w dolocie w połowie zasłonięty... do tego nie potrzeba zdjęć, nie da się też tego nie zobaczyć ;P powinna być normalna dziura :D

 
Posty: 9
Rejestracja: 14 września 2015, 22:11
Motocykl: CBR 900R
Rok produkcji: 1997

Re: blokada do 72kW

Post » 24 marca 2017, 01:46

Wybaczcie za odkopywanie tematu.
Też mam problem z osiągami...
Przejechałem się paroma innymi cbr 900 przedliftami, każdy lepiej jedzie jak mój, i na przyspieszenie i na v-max. Gaźniki sprawdziłem 3 różne, w moich oryginalnych były dysze 2x102 i 2x 104, mieszanka wyregulowana (chyba) , synchro idealnie.
Moto ma problem z jazdą na niskich obrotach, tak od 2 do 3,5 tyś obr/min. Moto jedzie jakby ktoś je dusił... Nie ma płynności w przy spokojnym przyspieszaniu... Na koło idzie od 5tys obr na pierwszym biegu, na drugim można zapomnieć.
Moje pytanie brzmi:
Jak sprawdzić wałki rozrządu jest gdzieś napisane oznaczenie, że są "słabsze". Bo rozblokowane mają oznaczenie końcowe 750, a "dławione" 000.

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości