Dzisiaj jest 28 marca 2024, 10:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

blokada do 72kW

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 36
Rejestracja: 24 czerwca 2008, 22:50
Lokalizacja: Gorlice
Motocykl: sc33 99r
Rok produkcji: 0

blokada do 72kW

Post » 24 czerwca 2008, 23:10

witam,
moja cebra jest z belgii, jestem pierwszym wlascicielem w kraju, problem polega na tym ze chyba mam zblokowana do 100koni, tak tez jest wbite w dowodzie, wiadomo najlepiej odkrecic i sprawdzic ile poleci, ale narazie wlasnie chyba nie udalo sie przekroczyc magicznych 240, wogole od 220 to juz kiepsko z przyspieszeniem, jutro moze uda mi sie sprawdzic ile da sie wydusic z niej, ale temat mimo wszystko nie zaszkodzi.
wiec w ktorych miejscach blokowane byly nasze cbr? jaka blokada na dany kraj? jak usunac, ewentualne koszty?

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 25 czerwca 2008, 11:21

Sa 2 miejsca.Wałki i gazniki.Komplet wałków ok400zł+zajebiste koszty wymiany.Gażniki nowe-ewentualnie wymiana dysz.Zero grzebania w module.Po tych zabiegach to trzeba nowe synchro.Jak masz układ dopalania spalin to możesz go wywalić.
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 25 czerwca 2008, 13:22

A ja bym powiedzial ze sa jeszce dwa inne miejsca. Modul i gazniki. Najpierw sprawdz gazniki czy nie ma w nich takich zwezek zmniejszajacych przelot a jesli nie to to modul, znajdz kogos kto ma odblokowana i podmien. Jesli chodzi o walki jeszcze z taka blokada sie nei spotkalem...

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 26 czerwca 2008, 08:11

Niestety w manualu masz podane aż 3 rodzaje wałków rozrządu i każdy dla innego kraju(Austria,Belgia,Francja) a co do modułu to nie jest to wtryskowiec gdzie sobie dawke paliwa modułem sterujesz,a opóznianie zapłonu w gażnikowcu żeby ograniczyć moc to by tylko powodowało wzrost zuzycia paliwa.Jak byś chciał to mam u kumpla głowice do SC33 z wałkami do odebrania i jak wałki bedą od pełnej wersji to sie mozemy dogadać.No i jak wyciągnąłbyś stare to mozne poprostu suwmiarka udowodnić że są róznice...
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 26 czerwca 2008, 09:35

Buzka moto nie musi byc na wtrysku zeby moglo byc zblokowane na module, juz w dowch moto tak mialem ze bylo na module w SC28 i w F2 oba ze szwajcarii. Poza tymc zesto tez widuje krocce na gaznikach bo jest to latwy sposob do zablokowania i pozniej mozna to samemu sciagnac.

 
Posty: 36
Rejestracja: 24 czerwca 2008, 22:50
Lokalizacja: Gorlice
Motocykl: sc33 99r
Rok produkcji: 0

Post » 27 czerwca 2008, 02:04

dzisiaj testowalem ile poleci na maxa, no i bylo jakies 256, do 260 moze by sie dokulala jeszcze, ale stwierdzilem ze niema sensu. moim zdaniem jest zblokowany, od 240 praktycznie nie przyspiesza, pozatym jedzie mniej wiecej podobnie jak gsxr600 k2, no moze troszke lepiej.
czyli nie wiadomo w ktorym miejscu blokada? te zwezki to sa w samych gaznikach czy gdzies na dolocie?

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 27 czerwca 2008, 08:24

Na dolocie powinny byc. Chociaz z tego co mowisz to jest dziwne bo ta SC28 co mialem zablokowana to leciala 200 i ani grama wiecej a tu wyglada jakby byla pelna moc ale czyms oslabiona. Moim zdaniem spraw filtr powietrza jakosc paliwa przeczysc i zrob synchro gaznikow i sprawdz czy nie masz zmienionych przelozen, przy tych 256 jakie masz obr ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Rejestracja: 18 czerwca 2007, 07:55
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 1
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 27 czerwca 2008, 10:34

dokladnie sprawdz przelozenia, ja mam z tylu 2 zeby wiecej i mam podobne maskymalne z tym ze sie zbiera przyzwoicie

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 27 czerwca 2008, 13:08

Co wy gadacie?Jezeli masz zmienione przełozenia to predkościomierz i tak wam wskaże oszukany wynik gdyż jest skalowany na przełożeniu 16/42 i nie bierze pomiaru z przedniego koła tylko z czujnika w skrzyni.A to że sie bedzie lepiej zbierał to i tak wam maxa obetnie i wzrosnie wam zużycie paliwa.No i jak wół pisze że są blokady na dyszach,module i wałkach..
You can't fuck with

 
Posty: 36
Rejestracja: 24 czerwca 2008, 22:50
Lokalizacja: Gorlice
Motocykl: sc33 99r
Rok produkcji: 0

Post » 27 czerwca 2008, 13:58

a wie ktos jakie powinny byc dysze w otwartej wersji ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Rejestracja: 18 czerwca 2007, 07:55
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 1
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 28 czerwca 2008, 08:24

o wiele licznik nie oszukuje, przy przełożeniu 16/44 raptem o około 10km/h mierzone przy max prędkości

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 29 czerwca 2008, 11:57

BUZKA pisze:Niestety w manualu masz podane aż 3 rodzaje wałków rozrządu i każdy dla innego kraju(Austria,Belgia,Francja) a co do modułu to nie jest to wtryskowiec gdzie sobie dawke paliwa modułem sterujesz,a opóznianie zapłonu w gażnikowcu żeby ograniczyć moc to by tylko powodowało wzrost zuzycia paliwa.Jak byś chciał to mam u kumpla głowice do SC33 z wałkami do odebrania i jak wałki bedą od pełnej wersji to sie mozemy dogadać.No i jak wyciągnąłbyś stare to mozne poprostu suwmiarka udowodnić że są róznice...


Buzka: Nawet Honda Nsr 125 R (jednocylindrowy, dwusów z jednym gaźnikiem był blokowany na module :D ..więc tutaj nie ma reguły jaka pojemność lub czy moto na wtrysku lub gaźnikach.

Następna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości