Dzisiaj jest 04 czerwca 2025, 06:01

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jaki skład mieszanki w sc33 1999

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Jaki skład mieszanki w sc33 1999

Post » 30 kwietnia 2011, 09:16

witam jak wyzej wie ktos jak ksiażkowo powinna byc ustawiona mieszanka paliwowo-powietrzna?

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 30 kwietnia 2011, 09:29

wg serwisowki 3 obroty wykrecona

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 30 kwietnia 2011, 09:40

a masz moze serwisówke konkretnie z 99 roku? bo ja mam z fireblada.pl ale tam jest 96-99 a 96 od 99 sie rozni

 
Posty: 4
Rejestracja: 11 lipca 2008, 06:42
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 0

Post » 30 kwietnia 2011, 09:45

ja mam 99 rok i mam 2 i 1/4 na pustym wydechu, na 99% fabrycznie było 1 i 1/2 obrotu

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 30 kwietnia 2011, 09:48

no to chłopy momy problem:) moze ktos sprawdzic jak jest ksiazkowo?:) bo lece na garaz a nie za bardzo rwac gazniki co chwile:) i krecic

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 30 kwietnia 2011, 09:52

racj zle spojzelem na Twoj rocznik 96-97 3 obroty ,after 97 2 obroty lub 1 5/8 dla california

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 30 kwietnia 2011, 10:00

ta califronia to chodzi o typ klimatu czy o co chodzi bo tez to wlasnie widze

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 30 kwietnia 2011, 10:09

wykrec 2 obroty i tyle

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 30 kwietnia 2011, 11:09

Ja to robie na czuja. Wykręcam 2 obroty, sprawdzam jak moto się zachowuje, jak przyspiesza, jaka reakcja na odkręcenie manetki przy większych prędkościach. Potem sprawdzam ustawienie 1,75 i 2,25, żeby porównać kiedy jest lepiej. Jak już wiem, że np jak odkręcam śruby to moto lepiej chodzi to idę w tą stronę i sprawdzam dalej. Ja akurat mam DynoJety i K&N, ale ustawiłem w ten sposób i moto hula. U mnie jest ta różnica, że zrobiłem sobie przyrząd do regulacji gaźników bez zdejmowania baku...

PS: Kupiłem taką końcóweczkę http://moto.allegro.pl/uchwyt-adapter-k ... 34951.html
i wyszło mi prawie to samo jak ten przyrząd http://moto.allegro.pl/klucz-katowy-1-4 ... 27989.html

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 30 kwietnia 2011, 12:01

masz dyno wiec ustawienia skladu napewno bede inne a co z przepustnicami tez czym krecisz ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 01 maja 2011, 10:36

Przepustnic się nie reguluje, bo jak... Możesz najwyżej iglicę podnieść, ale to pod DynoJet.

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 01 maja 2011, 11:07

wakuomert

Następna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości