Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 13:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Spalanie SC33

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 29
Rejestracja: 24 grudnia 2008, 10:31
Lokalizacja: Dąbrowa G
Motocykl: Sc33
Rok produkcji: 98

Post » 11 maja 2009, 09:57

na baku do rezerwy ostatnio mialem 180 km to moj najlepszy wynik :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 11 maja 2009, 12:15

slabiutko, trasa 212 km i dopiero zalaczylem rezerwe, predkosc przelotowa powyzej 170-280, aktualnie mam zmienione przelozenie jeden zabek mniej z przodu i z tylu
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 08 marca 2009, 01:34
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: CBR900
Rok produkcji: 1999

Post » 12 maja 2009, 11:58

Ostatnio sobie zrobiłem mały wypadzik (~230 km tam i spowrotem) i fajerek spalił mi dokładnie 6.2l. Prędkość z początku do 100km/h, potem 140km/h, a i 180km/h też się trafiło. Jedyne co mnie denerwuje to drętwiejące ręce przy jeździe do 130km/h... też tak macie?
Lonewolf

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 12 maja 2009, 13:05

mam ten sam problem/cierpienie :mrgreen:

Ręce przy dłuższej jeździe mi drętwieją, szczególnie jak leży na mnie moja kobieta...
Chyba ta pozycja jest taka, że cały ciężar leci na ręce...
Co jakiś czas puszczam na zmianę rękę, żeby sobie odpoczęła, ale mam zamiar jechać nad morze jakieś 200km i moze to być nieprzyjemne.

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 12 maja 2009, 13:09

banshee pisze:szczególnie jak leży na mnie moja kobieta
zmiencie pozycje :)
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 63
Rejestracja: 17 lutego 2008, 23:58
Lokalizacja: Rybnik
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 99

Post » 12 maja 2009, 23:49

zmiencie pozycje :)

hehehe dobre to było :)
wracając do tematu to na swoim sc 33' 99 udało mi sie zrobic na baku 310 km co było dla mnie wielkim szokiem. Trasa z Rybnika przez Korbielów do Liptowskiego Mikulasa.Predkosc oscylowała w granicach 120-140 km/h. Do dziś twierdze że to był najlepszy sprzet na jakim dane było mi jezdzić i strasznie żałuje ze sie go pozbyłem. Potem była takze 954 ale jak dla mnie za mała i przy zbytnim odkręcaniu rezerwa zaswiecała sie juz przy 180km i ten układ wtryskowy niekiedy wydawało mi sie ze dziala z opznieniem co mnie troszke denerwowało :P SC 33 moze nie jest na tyle wygodny jak terazniejsza XXa ale to są dwa rózne motocykle. Nastepny sezon powrót do niezniszczalnego fajera . pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 13 maja 2009, 07:59

A ja teraz po wszystkich wymianach (nawet rozrząd) doszedłem do rezerwy, zalałem 15,5 l zupy i zobaczymy ile przejadę do rezerwy - będzie tylko cykl miejski.

 
Posty: 45
Rejestracja: 11 maja 2009, 19:49
Lokalizacja: Łomża / W
Motocykl: Honda CBR 900RR Fireblade :
Rok produkcji: 1998

Post » 13 maja 2009, 10:23

Zadam jeszcze takie głupie i banalne pytanie :| Jest jakaś kontrolka od rezewy? Bo szczerze mówiąc mam Fajera od wczoraj się tego nie doszukałem...

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 13 maja 2009, 10:41

Jak zacznie przerywać to to jest ta kontrolka wtedy daj na res...

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 13 maja 2009, 11:22

marcinSC33 pisze:Jak zacznie przerywać to to jest ta kontrolka wtedy daj na res...


lub jak nie będzie chciała się normalnie odpychać przy wyprzedzaniu hihi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 13 maja 2009, 11:34

rece dretwieja?? w sobote strzelilem 750km na 929 i rece mi nie dretwialy. A Wy sie martwicie trasa 200km????? zacznijcie jezdzic a nie traski po 30km....... ja w weekend nie wsiadam na moto jak nie ma trasy powyzej 300km..... a miasto omijam szerokim lukiem. Od tego mam drugi sprzet. Fajera szkoda do miasta :diabel2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 13 maja 2009, 11:45

No ja też w jeden dzień syknąłem na SC33 ok720km - ode mnie z domu do Bratysławy, rozpakowałem się i jeszcze było mało pojechaliśmy polatać po mieście. W jedną osobę sc33 jest tak wygodna jak S-klasa mercedesa;-) , na SC57 jeszcze nie było okazji dłuższego wypadu jakies przeloty po ok250km od domu i też jest dosyć wygodnie choć muszę się przyzwyczaić. Być może w wakacje będe miał traske 1100km w jedną stronę i zastanawiam się czy lecieć na raz czy z noclegiem (600-700km w Polsce i 400-500km w Niemczech).SC33 próbowałbym na raz zrobić a SC57 niewiem sam...zobaczymy trzeba podjąć wyzwanie. A niewiem dla czego ręce drętwieją wielu osobom może kombinujcie ze znalezieniem optymalnej pozycji.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości