Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 02:04

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Spalanie SC33

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Spalanie SC33

Post » 31 marca 2008, 11:43

Czesc chlopaki. Mam do Was pytanie. Ile powienien spalac benzyny fire? Wiem ze w katalogu podaja od 4L do 8L a jak to jest w rzeczywistości??? Wiem ze zalezy to od roznych czynnikow uklad wydechowy, gazniki, filtr, zebatki. Powiedzcie ogolnie ile standardowo powinien palic przy zapier..... i przy spokojnej jezdzie w trasie i w miescie. Pytam Was poniewaz jestm amatorem na SC33 i nie krece zbyt sprawnie manetka i mi spala 12,5L !!!! :evil: na 100km. Mysle ze to troche za duzo!!! Fireblade mial byc taki oszczedny a pali jak stara JAVA :) Z kazdym dniem sie rozkrecam na nim i boje sie ze jak dojde do wprawy to nie wiem czy dojade z podworka na stacje paliw :D Moj cukiereczek jest z 98r pierwsza rej. 2000 jest swiezo sprowadzony i naprawde zadbany, normalnie lalka myslicie ze synchronizacja i czyszczenie zrobia swoje i to od tego zalezy?? motor zadnego tuningu nie ma tylko sport wydech, caly oryginal. Pozmozcie bo od kiedy go kupilem pracuje TYLKO na paliwo :mrgreen: a gdzie reszta rzeczy eksploatacyjnych???

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 31 marca 2008, 12:07

Sam wydech wiele nie da, a moze pogorszyc. Ja mam K&Na, Dynojety i wydech Micron Magnex. Licze sobie spalanie 7- 10 litrow. Twoje spalanie 12,5 bez jadzy ciagle do odciecia, sugeruje zajrzenie do filtra powietrza i regulacje gaznikow.

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 31 marca 2008, 15:14

Wydech przelotowy, reszta seria. w trasie jak latam w okolicy 140-160 to pali niecale 6 litrów. Na pelnym kreceniu pali 10... w sumie to nigdy nie przekroczylem tej granicy, nawet uczac sie latac na kole caly czas na 1 biegu.... 12,5 to duzo za duzo. Zobaczyc filtr i zrobic regulacje i synchronizacje

Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Rejestracja: 18 czerwca 2007, 07:55
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 1
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 31 marca 2008, 18:08

na trasie przy prędkośc do 140km/h w zeszłym sezonie brała 6 litrów, teraz jest nowy napęd, łożyska itp. więc może pare setek poniżej 6litrów zejdzie

przy duszeniu ostro chyba nigdy nie przekroczyłem 9,5

wydech LeoVince

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 31 marca 2008, 18:11

Bylem u kumpla co dlugo lata bladym i mowi ze synchronizacji nie trzeba bo b.dobrze sie wkreca na obroty, pracuje rowno takze jak mam wydac 200 pln na serwis to wole sie upewnic. Myslicie ze filtr jest tego powodem?? Spalanie rzedu 12,5L to masakra!!! :shock: zajrze dzisiaj do tego filtra bo juz zaczynam miec wku....

Awatar użytkownika
 
Posty: 52
Rejestracja: 26 stycznia 2008, 17:25
Lokalizacja: Będzin
Motocykl: Honda 900 RR sc28/sc33
Rok produkcji: 0

Post » 31 marca 2008, 18:44

Witam ,moja sc 28 z silnikiem z 94 rok pali mi 13,2 na 200 km czyli ok 6 na 100 km,zaznaczam ze filtra powietrza nie mialem wymienionego dopiero teraz wymienilem wczoraj a w dodatku do tych co wolno rozkrecac motor nie należe.Stanowczo pali Ci za dużo pozdrawiam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:06
Lokalizacja: Gołdap
Pochwały: 1
Motocykl: Sc33 99r
Rok produkcji: 0

Post » 31 marca 2008, 19:09

Ja wczoraj zrobiłem 400 km :) i mam świeże dane co do spalania. Przed samym wyjazdem z Gołdapi (mazury) wymieniłem olej, filtry i napęd. Do Olsztyna przy spokojnie jeździe 100-130km/h spalił 12,5L na 200km. Gdy zajechałem do Gdyni (kolejne 200km) spalanie wyszło prawie 13L ( średnia około 150km/h. A co do maksymalnego spalania to tak jak kolega Krolik napisał, nawet na 1 i 2 biegu i gumowaniu nie spaliła mi więcej niż 10 litrów.

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 31 marca 2008, 20:21

witam moj franek,od pelnego zbiornika do rezeryw robi 225 km,nie tylko przy 120 nawet i po 200 km/h,co do synchronizacji to na sluch niczego nie sprawdzisz chyba,bo na sluch to sobie,mozna pogdybac,gazniki trzeba podlaczyc do wakuometorow, no i ustawic dawki zsynchronizowac,tak jak ,sobie to robilem w sobote i praca silnika to muzuka dla mojego ucha :mrgreen:

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 31 marca 2008, 21:40

a panowie ja przejedzam okolo 125 mil do wlaczenia sie rezerwy czyli okolo 200 km czyli wchodzi 14 litrow? czyli wychodzi 7 ta? w trasie tym nie potrafie jechac 120:( tak mysle ze do 140-250 tak, a jak to jest z predkosciami na poszczegolnych biegach bo czytalem ze na 2 mozna 195 mi obecnie udalo sie 180 i juz na pograniczu czerwonego i nie wiem czy dalo by rade do 200 bylo a wy jak tam?

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 31 marca 2008, 21:53

Filtr sprawdzilem jest nówka sztuka czyściutki i elegancki, z jednej strony obudowa filtra byla peknieta (w najwezszym miejscu) to ja skleilem ale jezeli mowicie ze koniecznie trzeba na regulacje i wakuometr to pojade. Powiedzcie jeszcze ile u Was kosztuje czyszczenie, synchronizowanie i badanie wakuometrem i gdzie to robicie w autoryzowanych serwisach HONDY czy u moto-doktorów??? U mnie to koszt rzędu 180zł, a samo synchro 80zł u moto-doktora.

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 31 marca 2008, 22:44

Moja całkowita seria standard filtr,oryginał wydech...wciąga na trasie przy spokojnej jezdzie tak ok 140-170 ok 6-6,5litra na 100km.Przy ostrej jezdzie i kręceniu myśle że ok8l.Rekord najmniejszego spalania to chyba 5,6l czy coś lekko poniżej 6l.Jeśli spala 12,5 przy normalnej to jest coś nie halo i lepiej daj motor jakiemuś człowiekowi co się na tym zna do wyregulowania.Pozdro

[ Dodano: Pon Mar 31, 2008 10:48 pm ]
Jak chodzi o koszty serwisu gazników to zależy jak w firmie to ok200zł jak prywatnie u gościa na garażu to od 100zł ale wszystko zależy czasem trzeba wydać więcej na jakieś reperaturki membrany itp tak jak określiłem wyżej to bez niespodzianek cena.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 01 kwietnia 2008, 00:36

to jest nienormalne te 12,5 litra na sto :) a masz moze dynojety zalozone? bo one troche spalanie podwyzszaja... 6-8 litrow to jest standard, 10 to max power a wszytsko powyzej to juz jakies czary :)

Następna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości