Dzisiaj jest 05 czerwca 2025, 23:18

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Skrzynia SC33

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Skrzynia SC33

Post » 17 stycznia 2008, 00:36

Witam !! Może ktoś wie gdzie można kupić elementy silnikowe nowe do CBR 900 RR Sc33? Mam do roboty drugi bieg i chciałem się zapytac ile to może kosztować w serwisie.Ile moga kosztować części np .Koła żebate 2 biegu, uszczelki ale tylko te potrzebne do wymiany przy rozbiórce.Jeśli wiecie coś na ten temat to napiszczie bo się waham czy samemu robic czy dac specowi.??? A co myślicie o tej firmie www.motonuff.pl . Niby maja zrobić skrzynie za 500zł. Jaka moze być jakość takiego wykonania??? Ja niesiedze aż tak w silnikach wiec pytam się bardziej doświadczonych. Pozdrawiam

 
Posty: 9
Rejestracja: 06 lutego 2008, 20:46
Lokalizacja: grodzisk
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 0

Re: Skrzynia SC33

Post » 08 lutego 2008, 21:00

lukasz302 pisze:Witam !! Może ktoś wie gdzie można kupić elementy silnikowe nowe do CBR 900 RR Sc33? Mam do roboty drugi bieg i chciałem się zapytac ile to może kosztować w serwisie.Ile moga kosztować części np .Koła żebate 2 biegu, uszczelki ale tylko te potrzebne do wymiany przy rozbiórce.Jeśli wiecie coś na ten temat to napiszczie bo się waham czy samemu robic czy dac specowi.??? A co myślicie o tej firmie www.motonuff.pl . Niby maja zrobić skrzynie za 500zł. Jaka moze być jakość takiego wykonania??? Ja niesiedze aż tak w silnikach wiec pytam się bardziej doświadczonych. Pozdrawiam


czesc,tez to prrzerabiam :roll: 2 koła i wodzik 1150zeta :shock:
u mnie jeszcze pamietnik poleciał

jesli masz wyj.....e same kola to jest patent koles latał natym w r1 3 latka

jak cos to napisz
pozdro

 
Posty: 12
Rejestracja: 19 marca 2008, 21:20
Lokalizacja: suwałki
Motocykl: cbr 900 rr
Rok produkcji: 0

Post » 28 marca 2008, 15:04

siema. ja wymieniałem 2 koła wodzik i pamięc. zapłaciłem tak jak kolega ale ze stanów mi kumpel zciągał. bo u nas w serwisie ponoć 2200 to wszystko. Złożyłęm i wszystko dobrze jest ze skrzynią. Prosta robota

Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Rejestracja: 18 czerwca 2007, 07:55
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 1
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 28 marca 2008, 19:52

w każdej skrzyni inny diabeł siedzi, ja znalazłem używkę w zajeb. stanie za 550zł (kompletną) więc po prostu przełożyłem, a gdybym nie miał na podmiankę to po rozbiórce się okazało do wymiany 3 lub 4 zębatki już nie pamiętam, 3 wodziki i bębenek, masakra by była

koła są w różnej cenie, od 200 do chyba 400 albo nawet 500 za sztuke, zależy które, wodziki są w cenie coś koło 300 z groszem

uszczelek tam praktycznie nie ma jakich zmieniać, blok jest skręcany na paste,miske też możesz zrobić na pastę, zostają ci tylko do wymiany ewentualnie uszczelki boczne (pokrywy sprzęgła, alternatora , zapłonu) ale to są jakieś grosze po 5 do 15zl za sztuke

Awatar użytkownika
 
Posty: 52
Rejestracja: 26 stycznia 2008, 17:25
Lokalizacja: Będzin
Motocykl: Honda 900 RR sc28/sc33
Rok produkcji: 0

Post » 28 marca 2008, 21:54

Kiedys musialem porywe sprzegla uszczenic na silikon gdy mialem awarie i chodzilo lepiej jak na uszczelce po zlozeniu bo lepszy byl docisk takiego precika co przechodzi przez silnik w sprzegle.A jezeli sie nie myle to w drugim moim silniku pod pokrywa alternatora tez mialem silikon także według mnie obejdzie sie bez kupowania uszczelek pod te pokrywy.Pozdrawiam i zycze powrotu do "zdrowia'' bo cieple dni juz sa :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Rejestracja: 18 czerwca 2007, 07:55
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 1
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 28 marca 2008, 22:59

Tomek RR pisze:Kiedys musialem porywe sprzegla uszczenic na silikon gdy mialem awarie i chodzilo lepiej jak na uszczelce po zlozeniu bo lepszy byl docisk takiego precika co przechodzi przez silnik w sprzegle.A jezeli sie nie myle to w drugim moim silniku pod pokrywa alternatora tez mialem silikon także według mnie obejdzie sie bez kupowania uszczelek pod te pokrywy.Pozdrawiam i zycze powrotu do "zdrowia'' bo cieple dni juz sa :)


tu się zgodzę, jeśli mamy porządny!!! silikon, a nie ze stacji benzynowej (taki też nie będzie ciekł, ale duuużo krócej wytrzyma) to jest to nawet lepsze rozwiązanie jak papierowa uszczelka bo takie idą na boczki

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 29 marca 2008, 15:11

Silikon jest dobry tylko trzeba uważac żeby nie przesadzic, bo po założeniu dekla nie widzimy ile go wycisnęło do środka silnika i nie daj boże taki kawałek oderwany podczas pracy silnika dostanie się gdzie nie trzeba i z braku smarowania może byc koniec żywota naszego piecyka!!!!


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości