Dzisiaj jest 04 czerwca 2025, 05:46

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

zdlawiony blady

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 2
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 20:27
Lokalizacja: wawa
Motocykl: cbrxx
Rok produkcji: 0

zdlawiony blady

Post » 12 stycznia 2009, 20:41

Witam
kumpel ma bladego rok 98 sprowadzony z niemcowni w brifie ma napisane 100hp. W jaki sposób dokładnie były dławione fireblady z niemcowni, dodam że rozebraliśmy gaźniki i dysze główne są 115, nie ma kryz w krućcach i ostatnio zdemontował wałki i wysokość krzywki jest na ssacym 36mm z małym haczykiem, nr vin:JH2SC33D2VM102181. Dodam jeszcze ze po zmianie przełożenia 15/46 nie chce iść na gume z dwójki ze sprzęgła lekko się podrywa tak ze 30 cm i kupa.
Czekam na sugestie pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 12 stycznia 2009, 22:36

Modul sprawdzaliscie ?

 
Posty: 2
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 20:27
Lokalizacja: wawa
Motocykl: cbrxx
Rok produkcji: 0

Post » 12 stycznia 2009, 22:40

jeszcze nie, ale jakby był moduł to by się nie wkręcała do odcinki czy się mylę. W sumie jak może być moto na gaźnikach dławione na module zapłonowym?

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 12 stycznia 2009, 23:15

Wysokość krzywek IN-36.04 EX-35.80
Dysza główna - 120
Dysza biegu jalowego - 40
Jesli nie ma zwężek w króćcach ssących to sprawdźcie czy pokrywy membran "dzwonki" nie są niższe i czy przepustnica iglicowa otwiera sie do końca. Czy da sie palcem wsunąć do końca, czy zapiera sie. Trzeba jeszcze sprawdzić iglice i porównać z moto "normalnym"
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 13 stycznia 2009, 08:16

Mzoe byc dlawione na module kumpel mial podobnie jak Ty w SC28. Sprawdz moze jakis twoj kumpel ma taka RR niezdlawiona.
Cziken dostales regler albo PW ?

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 stycznia 2009, 09:41

Kolego na PW nic nie doszło, doszedł natomiast regler w 100% sprawny i co najważniejsze od 954. Sisi już zamienił moto na 1000RR sc57 :wink: Także dzięki Rudisz za konkretność :D
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 13 stycznia 2009, 15:44

To nie wiem moze CENZURA uzytkownikow :D A dawno to do Ciebie doszlo bo kasy jeszczce nie dostalem a za inne czesci juz dawno przyszla.

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 stycznia 2009, 21:12

w piątek przyszło

[ Dodano: Wto Sty 13, 2009 8:12 pm ]
kase bedzie nie biduj :mrgreen:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 03 listopada 2009, 21:15

Witam.
Zeby nie zakladac nowego tematu pisze tu.

Znalazlem w Belgii takie ogloszenie

http://www.kapaza.be/Motos/Honda/218768 ... _2200.html

Widac ze moto tak samo jest dlawiony na 72kW czyli 100koni.
Wiec moje pytanie czy ktos wie w jaki sposob dlawiony jest taki blady z Belgii (bo z postow powyzej nic konkretnego nie mozna wywnioskowac).
Czy ktos odblokowywal takiego bladego.

I jeszcze jedno, czy takie moto w czasie rejestracji w Polsce ma wpisywane 72kW czy 96kW jak zwykly blady (znajac nasze urzedy to nigdy niewiadomo) .
Czy sprawdzaja z dokumentow ze moto bylo ograniczone,czy wpisuja standardowo dane.

 
Posty: 19
Rejestracja: 22 lipca 2009, 00:03
Lokalizacja: konin
Motocykl: honda
Rok produkcji: 1996

Post » 04 listopada 2009, 12:27

Ja też takiego mam fajera ale mój mial zwężke w krućcach gażnika i w końcówce tlumika. Co do mocy to w dowodzie będzie 72KW chyba że zrobisz zrobią ci na przeglądzie inaczej !

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 04 listopada 2009, 13:51

Starsze motocykle przeważnie były dławione mechanicznie i miały słynne zwężki na dolocie i kryzy gdzieś w tłumikach. O wiele lepiej jest zrobić koncernowi jakieś zwężki bardzo tanim kosztem niż produkować np. inne wałki rozrządu czy sterowniki.
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 04 listopada 2009, 17:36

czy to wazne ile masz w dowodzie?wazne ze masz moc miedzy nogami rotfl2:

Następna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości