Dzisiaj jest 24 czerwca 2025, 22:45

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem z Amorem tył.

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 17
Rejestracja: 05 października 2007, 21:11
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 900rr sc33
Rok produkcji: 0

Problem z Amorem tył.

Post » 05 października 2007, 21:18

Witam jestem tu nowy i odrazu z problemem i to nielada :) Mianowicie mój amorek tylni w sc33 niema poprostu tłumiena w pierwzej fazie skoku, na niewielkich wybojach odbija i tłucze sie jak CENZURA. Jesli jedzie druga osoba z tyłu jest juz lepiej poniewaz jesli wcisne mocniej to juz powoli wraca. Teraz przechodze do istoty problemu jakim jest wymiana oleju bądz tez jego uzupełnienie, jak rozebrac,na co uważac itd itp wszelkie wskazówki mile widziane.
Born to rider, rider to die!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 06 października 2007, 11:32

Wpierw to sprawdź ustawienie twardości sprężyny (masz 7 kliknięć) z czego 3 jest standardowe, a 6 i 7 jest do trasy z ciężkim bagażem.

Wiem coś o tym bo miałem podobnie przy kupnie moto i okazało się że miałem twardość ustawioną na 6 kliknięcie :) Jeżeli to nie pomoże to będzie trzeba się pobawić śrubokrętem w tłumienie i odbijanie amora tylnego..


Posiadasz klucz do ustawiania twardości sprężyny w kluczach serwisowych które są w schowku ?

 
Posty: 17
Rejestracja: 05 października 2007, 21:11
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 900rr sc33
Rok produkcji: 0

Post » 06 października 2007, 17:36

Własnie o to chodzi ze ja to wszystko robiłem :(
Born to rider, rider to die!!!

 
Posty: 130
Rejestracja: 16 czerwca 2007, 10:29
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 2004

Post » 28 października 2007, 19:27

ja tez mam problem z tylnim amorem jest straznie twardy -chcialem zmienic ustawienia tylniego amora ale nie mam orginalnego klucza probowalem rękoma ale to strasznie mocno trzyma.W jaki sposob mozna go przestawic bez orginalego klucza?jest na nim jakas blokada ze tak mocno trzyma???

Awatar użytkownika
 
Posty: 107
Rejestracja: 29 września 2007, 07:27
Lokalizacja: Kozy
Pochwały: 1
Motocykl: SC 33 Streetfighter
Rok produkcji: 1997

Post » 28 października 2007, 20:19

mialem podobny problem a tez nie mam klucza ;/ ..popsikaj wd40 ja mialem strasznie zapieczone njlepeij jakims kluczem hakowym ,w rekach tego nie przekrecisz :D powodzenia w garazu :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 28 października 2007, 21:30

Ja to miałem problem i z posiadanym kluczem :)

Bardzo ciężko to się przestawia nawet z kluczem, ale jakoś sobie poradziłem używając rurki jako przedłużenia ramienia klucza..


Poszukajcie na Allegro - ostatnio było pare kompletów oryginalnych kluczy do Franków za nieduże pieniądze a przydają się..

 
Posty: 130
Rejestracja: 16 czerwca 2007, 10:29
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 2004

Post » 30 października 2007, 21:01

Juz sobie z tym poradzilem:)Kolega pozyczyl mi orginalny klucz i nie mialem problemow z regulacja.Naraszcie moj Franek jest mieciutki:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 06 stycznia 2008, 21:46
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: sc33 cbr rr
Rok produkcji: 0

Post » 13 stycznia 2008, 20:33

Jak coś będę miał jeden wolny amor na tył bo kopiłem razem z wahaczem a w swojej piękności amor mam dobry z tego wynika że mam dwa :mrgreen:


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości