Strona 1 z 2

Zbyt głośne zawory!!!

Post: 02 października 2012, 20:55
autor: dudsdon1213
Witam. Chciałbym wiedzieć czy wszystko w porządku, gdy słychać bardzo zawory gdy dodaję gazu do 5 tys. obrotów? Gdy chwilę przytrzymam na 5 tys. to cichnie. Sprzedający twierdził, iż zrobił to celowo aby zwiększyć dawkę paliwa (osiągów). Czy to jest normalne? Może ktoś z Was też tak robił albo miał coś takiego? Proszę o odp.

Post: 02 października 2012, 21:03
autor: january
Siema,ale bzdur Ci gościu nagadał. a z kad wiesz że to zawory? może coś innego? najlepiej nagraj dzwięk i wrzuć do posłuchania;) pozdro

Post: 02 października 2012, 21:12
autor: dudsdon1213
kolego zawory na sto bo ja mam cbr jurz dwa lata i zrobiłem 30ty km i nadal jezdżę nim tylko je słysze jak przyspieszam

Post: 02 października 2012, 21:19
autor: january
to nie rozumię o co chodzi. o to że normalne że klepią? to nie. jeśli klepią mocno tzn że są za duże luzy i zawór się wtedy mniej otwiera i jest raczej mniejsza niż wieksza dawka paliwa

Post: 02 października 2012, 21:35
autor: dudsdon1213
o widzisz masz morze orientacje kosztu naprawy albo kogos co ma płytki zaworowe

Post: 02 października 2012, 21:47
autor: crazyduck
regulacja okolo 200 plytki dostepna na allegro koszt jednej okolo 10 zl strzelam

Post: 02 października 2012, 21:51
autor: dudsdon1213
co ile km regulujecie zawory

Post: 02 października 2012, 21:56
autor: january
co 25 tyś sprawdzasz wg serwisówki a płytki chyba w org ok 17 zł sprawdz sobie na str motorista.pl nie zawsze trzeba wszystkie wymieniać czasami wystarczy niektóre pozamieniać, ale do tego musisz mieć nanometr dobry

Post: 03 października 2012, 07:26
autor: cziken929
o matko boska przenajświętsza :ooo:

Post: 03 października 2012, 10:15
autor: motobandyta
january pisze:musisz mieć nanometr dobry


http://pl.wikipedia.org/wiki/Nanometr

raczej miałeś na myśli śrubę mikrometryczną zewnętrzną

Post: 03 października 2012, 13:19
autor: Marenio
To na bank nie zawory, po pierwsze zawory na szklankach nie klepia, chyba że byś miał 2mm luzu to po raz. po dwa sprawdź czy dokręcone są świece bo niedokręcone dają łudząco podobny dźwięk do cykania. Po trzecie jak dokręcisz i cykanie nie ustanie, wymień uszczelki pod kolektorami cylindrów koszt 5zł za szukę czyli jakieś 20zł.

generalnie szukaj po najprostrzej drodze bo czasami mała rzecz daje groźne oznaki. ja miałem tak samo a okazało się że uszczelka była zużyta, i 240zł za regulacje tydzień temu zapłaciłem, co prawda zaprocetuje to na przyszłość ale wolałem to zrobić po zimie. ehh

Post: 03 października 2012, 13:23
autor: maciekx
nie chciałem nic pisać ale tak jak Cziken napisał chłopaki coś tutaj chrzanicie jakieś farmazony o stukających zaworach, zawory nie klepią chyba że się wypnie to co innego.

i nie nanometr a mikrometr tak jak napisał motobandyta

luz zaworowy przeważnie w fajerach się zmniejsza a nie powiększa

pewnie ci stuka kosz sprzęgłowy albo cos z rozrządem