Dzisiaj jest 04 czerwca 2025, 06:36

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ocenianie ogłoszeń z internetu - SC33

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 4
Rejestracja: 11 lipca 2008, 06:42
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 0

Post » 27 sierpnia 2008, 13:51

Witam, sam ostatnio stałem się posiadaczem identycznej CBR jak w drugim linku. Nawet zadupek też nie różowy jak w oryginale.

Co do śniedzi to faktycznie troche jest, ale trzeba się dobrze przyjrzeć pod owiewki. Nie jest to żadna tragedia (np. w porównaniu z VFR znajomego z 98 roku, która wyglądała po zakupie jakby parkowała w oceanie)

Co do przebiegu mój ma niecałe 25 tyś mil a przeglądy MOT dostałem prowadzone od nowości motocykla :) ostatni z listopada 2007 z przebiegiem 23,500 mil.

Do tego moto jest znakowane na owiewkach, czaszy i lusterkach, co wskazuje na duże prawdopodobieństwo bezwypadkowości.

Aha i dałem 11 tyś, bo brałem od znajomego który sobie sprowadził ale napalił się na 929 i oddał praktycznie po kosztach.

Moim zdaniem nie ma co sie obawiać anglików, także jedź i obejrzyj.

Awatar użytkownika
 
Posty: 65
Rejestracja: 07 marca 2008, 13:31
Lokalizacja: czuć swąd
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 02 września 2008, 19:59

ja rozumiem ze kazdy chce pomóc, ale to chyba trzeba jakoś z rozumem pisać. Komentarz bladego202 kojarzy mi się z piaskownicą i dzieciakami po 8-9 lat rozmawiającymi o samochodach... krolik no sam powiedz

ja bym zobaczył oba, a najlepiej to poczaić w Anglii i przywieźć samemu, bedzie jeszcze taniej.

Znajomy przywiózł litrowego gixxa k4 za 14 000 zł...

pzdr

ps: czy ktos z was wie jakie kable trzeba zmostkować w sc33 żeby obie lampy świeciły? bo jeden koleś mi gadał ostatnio że tak miał tylko nie pamięta które kable to były...a ja na elektryce znam się jak na balecie :lol:
Adrenalina to najlepszy drag

 
Posty: 66
Rejestracja: 02 lutego 2008, 20:41
Lokalizacja: wrocek
Pochwały: 1
Motocykl: sc59
Rok produkcji: 0

Post » 02 września 2008, 21:51

Najlepiej pojedż na miejsce i ogladnij jeden z nich żeby sie przekonać jak silnik pracuje i jak wygląda.ale pamietaj nie wierz w okazję,bo z z nimi jest ciezko a jak możliwość to sciągnij moto za granicy.Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 37
Rejestracja: 27 lipca 2008, 22:52
Lokalizacja: ulica
Motocykl: HONDA Sc 33 97r
Rok produkcji: 0

Post » 28 września 2008, 19:47

Sprzedam swoją 97r widoczną na zdjęciu
http://www.allegro.pl/item439327201_hon ... eckim.html
"Nie mów mi jak mam jeździć i żyć bo nie będziesz umierać za mnie..."

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 28 września 2008, 21:47

wszystko fajnie ale jezeli chodzi o lusterka to jak mam ustawione na wazke to nie znaczy ze zapierniczam.... moja srednia predkosc w trasie to 160 i przy tej predkosci lepiej mi jest w pelnym zlozeniu. Natomiast jezeli lusterka sa ustawione w pozycji na pion to moze rowniez oznaczac ze moto ciagle meczone po miescie czyli czesto 1 i 2 na pelnej CENZURA..... wiec moze lepiej 160 w trasie i lusterka na wazke...... mysle ze to jest malo wazne, bo czesto zalezy od predyspozycji kierowcy. Reszta jak najbardziej
P.S.
Czarny jak podswietliles zegary????

Awatar użytkownika
 
Posty: 166
Rejestracja: 02 września 2008, 09:11
Lokalizacja: Świdnica
Pochwały: 3
Motocykl: Były dwie SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 28 września 2008, 22:39

krolik pisze:wiec moze lepiej 160 w trasie i lusterka na wazke...... mysle ze to jest malo wazne, bo czesto zalezy od predyspozycji kierowcy. Reszta jak najbardziej


No i tez od wzrostu kierowcy ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 37
Rejestracja: 27 lipca 2008, 22:52
Lokalizacja: ulica
Motocykl: HONDA Sc 33 97r
Rok produkcji: 0

Post » 28 września 2008, 23:01

3 diody n
krolik pisze:P.S.
Czarny jak podswietliles zegary????

3 diody led na allegro , ale te rozpraszające, jedna jak od podświetlenia zegarów i 2 mniejsze. koszt ok 30pln
"Nie mów mi jak mam jeździć i żyć bo nie będziesz umierać za mnie..."

 
Posty: 2
Rejestracja: 08 lipca 2008, 01:36
Lokalizacja: Radom/War
Motocykl:
Rok produkcji: 0

Post » 02 października 2008, 12:57

dziekuje za wszystkie porady, zakupilem jednak cbr f4i na wtrysku wersje sport..:) co prawda nie jest to litr ale.... jedzie... na jakis czas powina wystarczyc..:) pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 02 października 2008, 13:25

łeeeee tam lipe odwaliles
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 02 października 2008, 16:47

bana mu:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 37
Rejestracja: 27 lipca 2008, 22:52
Lokalizacja: ulica
Motocykl: HONDA Sc 33 97r
Rok produkcji: 0

Post » 03 października 2008, 23:17

daniell1985 pisze:dziekuje za wszystkie porady, zakupilem jednak cbr f4i na wtrysku wersje sport..:) co prawda nie jest to litr ale.... jedzie... na jakis czas powina wystarczyc..:) pozdrawiam

to do zimy starczy a co dalej ? :)
"Nie mów mi jak mam jeździć i żyć bo nie będziesz umierać za mnie..."

Awatar użytkownika
 
Posty: 303
Rejestracja: 22 sierpnia 2008, 09:48
Lokalizacja: serokomla
Motocykl: szukam...
Rok produkcji: 0

zna ktos sprzeta??

Post » 14 października 2008, 14:00


PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości