It is currently 16 November 2025, 22:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

blokada do 72kW

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 29 June 2008, 20:25

kazan wrote:o wiele licznik nie oszukuje, przy przełożeniu 16/44 raptem o około 10km/h mierzone przy max prędkości

A jak to sprawdziłes?? Bo ja mam takie wlasnie przełożenie i ostatnio sprawdzałem z F2 i 954 i kiedy Oni mają 210 to ja mam ok 225km/h. No i na kilometrach przejechanych również mi wyszło że licznik przekłamuje o ok 7%

 
Posts: 25
Joined: 01 January 2008, 19:46
Location: Marklowic
Points: 1
Motocykl: sc33 96r
Year production: 0

Post » 29 June 2008, 21:27

Racja liczniki kłamia tydzień temy leciałem do Krakowa mi w sc33 wskazywało 260 a kumpel na sradzie 750 jechał zaraz za mną i mu wskazało prawie 280km/h. A przy okazji ile wam pali sc33 w trasie mój spalił 4,6l na 100km.
marblade

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 29 June 2008, 22:33

czy to wazne ile pali?! wazne ze CENZURA!
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 30 June 2008, 14:52

4,6 ?? To jak Ty jechales?? Mi ostatnio w trasie przy w miare spokojnej jezdzie spalil 6,3 i sie cieszylem, a tak to pali mi ok 8, ale dosc duzo na kole :lol:

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 30 June 2008, 16:13

Panie takie rzeczy to tylko w erze ....
Chyba ze pchales polowe drogi. Mi ciezko bylo 600 zejsc ponizej 5 a tym to ponizej 6 za chiny nie da rady.

 
Posts: 36
Joined: 24 June 2008, 22:50
Location: Gorlice
Motocykl: sc33 99r
Year production: 0

Post » 30 June 2008, 19:00

co do tematu, cbr idzie praktycznie identycznie jak gsxr 600 k1, predkosc maksymalna tez taka sama, wiec zblokowany? tak pozatym wogole nie czuc gornego zakresu obrotow, wiadomo ze kazda rzedowka wtedy ma CENZURA, a u mnie nic sie nie dzieje, za to juz gdzies od 3tys ciagnie bardzo dobrze, pozdrawiam

 
Posts: 175
Joined: 21 November 2007, 11:58
Location: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Year production: 0

Post » 01 July 2008, 07:36

http://youtube.com/watch?v=S7SzrsgtZjQ

Tak powinien iść dobry SC33 w stosunku do 600k1.A wiem że na 100% miałem otwartą wersje.VFR ma lepszy dół i dlatego też na początku ładnie ciągnie..
You can't fuck with

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 02 July 2008, 20:55

BUZKA, oj zebym tylko mial wszystkie owiewki to bym ci pokazal co potraFI VFR :D
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posts: 36
Joined: 24 June 2008, 22:50
Location: Gorlice
Motocykl: sc33 99r
Year production: 0

Post » 06 July 2008, 15:08

nie ma w moim bladym zadnych dlawikow na dolocie, wiec pozostaja walki, no chyba ze modul? jak mozna poznac czy jest blokowany na module? odcina wczesniej czy jak? i drugie pytanie czy walki rozrzadu pasuja od sc28, albo od sc33 96-97 do sc33 z 99r? pozdro

 
Posts: 175
Joined: 21 November 2007, 11:58
Location: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Year production: 0

Post » 06 July 2008, 15:29

Wszystkie wałki pasują zamiennie....
You can't fuck with

 
Posts: 3
Joined: 07 July 2008, 08:34
Location: Katowice
Motocykl:
Year production: 0

Post » 07 July 2008, 08:38

W temacie blokowania RR, info podaję za Katalogiem Motocykli z 2001roku (chyba ten rok), jest tam krótki test i historia SC 33. Piszę, że jeżeli numer VIN zaczyna się gdziekolwiek od litery "S", to jest on zblokowany do 50KM - na module i wałkach.
Pozdrawiam.

 
Posts: 36
Joined: 24 June 2008, 22:50
Location: Gorlice
Motocykl: sc33 99r
Year production: 0

Post » 07 July 2008, 16:45

co do blokowania, oto numery zablokowanych walkow rozrzadu: 14210-MW0-000 14110-MW0-000
odblokowany modul ma numer 30410-MAS-E01

[ Dodano: Pon Lip 14, 2008 1:32 am ]
okazalo sie ze kupione walki sa identyczne z zalozonymi u mnie, wyglada na to ze nie mam blokady na walkach:P
pozostaje wiec modul, mam nadzieje ze to jest to

mam dwa walki do fireblade 92-99 na sprzedaz jak by ktos potrzebowal

PreviousNext

Return to Ogólne (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests