It is currently 16 November 2025, 13:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Amor Skrętu-Fotki

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999
User avatar
 
Posts: 21
Joined: 08 April 2008, 11:32
Location: DBL
Motocykl: Fireblade sc44 929
Year production: 2000

Amor Skrętu-Fotki

Post » 08 April 2008, 13:43

JOL! mysle ze temat dobry, gdyz do naszego modelu mocowanie jest nie typowe -oryginalne strasznie drogie, moze zapodalibyscie jakies swoje rozwiązania montazu/fotki... no bo przeca bez amorka w SC33 to wiadomo jak sie jezdzi... na naszych polskich drogach to kupa w majtach jak sie chce poz.....lać. PEACE
SPEED IS ALL I NEED

 
Posts: 167
Joined: 01 January 2008, 21:29
Location: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Year production: 0

Post » 08 April 2008, 13:54

Yoo!
Do kazdego modelu jest nietypowe bo dedykowane wlasnie do tego a nie do innego . Mam model 929 z zamontowanym LSLem i jakos nie wyobrazam sobie dorobienia samemu mocowania . No chyba ,ze masz frezarke i kawalek dobrego aluminium to mozna sie pobawic ale czy warto ?
---
pozdrawiam
Jacek

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 08 April 2008, 21:26

Ernest ktory jest u nas na forum dorabial kiedys do 954 i fajnie mu to wyszlo wiec jesli masz choc troche pojecia o tym i masz jakies wymiary to spokojnie mozesz to zrobic tylko z dobrego materialu. A Sc33 wcale nie jest taka nerwowa bez amora.

 
Posts: 43
Joined: 01 February 2008, 11:45
Location: Warszawa
Motocykl: sc33 '99
Year production: 0

Post » 09 April 2008, 15:08

Image

Ja mam takie cudo od niedawna :mrgreen:
fire in da hole!

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 09 April 2008, 16:35

http://www.bikepics.com/pictures/1028426/ A ja mam coś takiego. Tak już kupiłem

 
Posts: 167
Joined: 01 January 2008, 21:29
Location: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Year production: 0

Post » 09 April 2008, 17:37

Witam !
I pierwszy ( HyperPro) i drugi ( LSL ) przyklad jest na oryginalnym mocowaniu a Kolega pytal o mozliwosc wykonania mocowanie we wlasnym zakresie .
---
pozdrawiam
Jacek

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Post » 09 April 2008, 19:19

witam

jeśli chodzi o montaż we własnym zakersie to ja robiłem coś takiego w fazerze. dorobiłem uchwyt do stelarza owiewki przy główce ramy do mocowania amora i drugie mocowanie amora do lagi. to chyba najprostszy sposób dorobienia czegoś taniego. nie jest to mój patent, jest on stosowany przez yamahe w R1. fotkami nie dysponuje w tej chwili.

pozdrawiam

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 09 April 2008, 22:14

RudiszRR wrote:A Sc33 wcale nie jest taka nerwowa bez amora.


Jak ktoś nie zapie*** to nie jest nerwowa :mrgreen:


Mi bez amora zdażyło się doświadczyć 3 takich sytuacji w tym 1 pod bramkowej :roll:

User avatar
 
Posts: 7
Joined: 06 February 2008, 23:14
Location: zapolice/
Motocykl: cbr 900 rr
Year production: 0

Post » 09 April 2008, 23:37

witam wszystkich :D krolik mam pytanko do ciebie przy okazji tego tematu czy na tym zestawie LSL ( mam taki sam ) kierownicą mozna skręcać do samch ograniczników skrętu czy amor ogranicza troche skręt ,pytam poniewarz u mnie nie da się skręcić teraz tak mocno kierą jak było to morzliwe kiedy nie mialem amora (na postoju oczywiście). :?: pozdrawiam

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 10 April 2008, 07:35

Tylik wrote:
RudiszRR wrote:A Sc33 wcale nie jest taka nerwowa bez amora.


Jak ktoś nie zapie*** to nie jest nerwowa :mrgreen:


Mi bez amora zdażyło się doświadczyć 3 takich sytuacji w tym 1 pod bramkowej :roll:


Tylik no wlasnie jak ktos nie CENZURA....
Jak ty przez 2 lata miales 3 sytuacje to nie wiem jak ty jezdzisz. Przewiez sie na 954 to zobaczysz co jest nerwowe dopiero bez amora, ja 3 sytuacje to nieraz dziennie takie podbramkowe mam.

 
Posts: 43
Joined: 01 February 2008, 11:45
Location: Warszawa
Motocykl: sc33 '99
Year production: 0

Post » 10 April 2008, 08:43

Rudisz nie wchodz pany na psychikę :lol:
fire in da hole!

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 10 April 2008, 09:17

RudiszRR wrote:Tylik no wlasnie jak ktos nie CENZURA....
Jak ty przez 2 lata miales 3 sytuacje to nie wiem jak ty jezdzisz. Przewiez sie na 954 to zobaczysz co jest nerwowe dopiero bez amora, ja 3 sytuacje to nieraz dziennie takie podbramkowe mam.


Ja mam fajere nie od 2 lat tylko od niecałych 10 miesięcy :wink:

Co do 954 to wiem jakie to jest agresywne i przyznam racje jak amor skrętu jest podstawową rzeczą w niej..

Next

Return to Ogólne (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests