Dzisiaj jest 03 czerwca 2025, 15:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Remont silnika SC33

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Re: Remont silnika SC33

Post » 20 maja 2015, 21:13

Najlepiej tak jak był fabrycznie ,pewnie jest odciśnięty łepek śrubki to ustaw to tak samo ... odnośnie dziwnego pukania w silniku , rozbierałem ostatnio sc28 z tymi objawami co w temacie, okazało się że sworzeń tłoka na 3 cylindrze jest wyrobiony i ma delikatny luz , tłoki cylindry i głowica jak i również wał po przebiegu 80tysięcy wyglądają jak nowe ,wszystkie wymiary w normie ,głowica szczelna czekam na sworzeń i kolejne 80 tysięcy przed nim :P

 
Posty: 141
Rejestracja: 08 lipca 2013, 16:36
Lokalizacja: RMI
Pochwały: 1
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Re: Remont silnika SC33

Post » 24 czerwca 2015, 18:14

Sprawdzenie czujnika - włacz zaplon
1.Spięte kostki
przyłóz multimetr
- czerwony ma być (+)
- zielony ma być (-)
standardowe napiecie 4,5V do 5,5V

2. rozpiete kostki , zapłon właczony
(multimetr i mierzymy)
- biały (+)
- zielony (-)

mierzenie napiecia -
manetka do oporu mierzone napiecie wejscia X 0.824 = Vo
sensor jest w normie jeżeli wartośc mierzonego napiecia wyjsciowego wynosi w zakresie (+-) 10% Vo.


Przekreć manetke od oporu ale odwrotnie do chodu wskazówek zegara i zmierz napiecie wyjscia - kiedy przepustnica jest zamknieta calkowicie.
porownaj te wskazania z kalkulacją.

napięcie wejscia X 0.1 = Vc

sensor jest ok jezeli mierzone napiecie wyjscia zawiera sie w Vc (-+) 10%

Jc wiecej info w serwisówce - ktora jest do pobrania na forum

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości