Dzisiaj jest 24 czerwca 2025, 23:56

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

koncówki do wpinania wacuometru- sc33 98r

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 141
Rejestracja: 08 lipca 2013, 16:36
Lokalizacja: RMI
Pochwały: 1
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

koncówki do wpinania wacuometru- sc33 98r

Post » 16 lutego 2014, 18:27

mam pytanie co do koncówek /dysz czy jak sie to nazywa fachowo -służących do wpinania węzyków wacuometru- w sc33 z 98r.
U siebie zauwazyłem tylko 2 takie koncówki z zakonczeniem zakonczonym gumą- tak aby wpiąć weżyki przy robieniu synchronizacji gaźników, pozostałe 2 to zwykle srubki.

Mam pytanie czy do wszystkich 4 króccców powinny iśc takie koncówki czy nie ?
Prosze też jak sie fachowo nazywają te końcówki ?

 
Posty: 168
Rejestracja: 06 lipca 2010, 14:59
Lokalizacja: Świdwin
Pochwały: 8
Motocykl: CBX 1000
Rok produkcji: 0

Post » 16 lutego 2014, 22:15

adaptery do wakuometrów, kupisz np. w Larssonie

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 16 lutego 2014, 23:16

Jesli dobrze czaje o co chodzi w pytaniu to ....
Standardowo w glowicy sc33 sa 3 srubki na klucz imbusowy, i jeden krociec do podlaczenia wezyka podcisnienia do kranika - ktory mozna wykorzystac do ustawienia tego cylindra. Do zrobienia synchro wykreca sie te 3 srubki i wkreca na ich miejsce adaptery. U ciebie moze ktos wstawil dodatkowy krociec na miejsce fabrycznej srubki.
Fabrycznie jest jak na foto
Załączniki
Bez tytułu.jpg
head

 
Posty: 168
Rejestracja: 06 lipca 2010, 14:59
Lokalizacja: Świdwin
Pochwały: 8
Motocykl: CBX 1000
Rok produkcji: 0

Post » 16 lutego 2014, 23:42

w sc33 fabrycznie są 2 króćce

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Post » 16 lutego 2014, 23:50

kolego popatrz dokładnie pod każdy gaźnik , pod krućcami są te srubki o ktorych piszesz i chba w drugim cylindrze jest ten wezyk. wezyk jest do wykrecenia jak pozostale3 srubki.

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 17 lutego 2014, 09:44

96-97 - 3 śrubki i jedna końcówka podciśnienia do kranu
98-99 - 2 śrubki , końcówka podciśnienia do kranu i jedna końcówka w czwartym kolektorze z racji trudnego dostępu (producent ułatwił życie mechanikom)

z tego co sobie przypominam
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Post » 17 lutego 2014, 21:53

no czwarta śruba daje popalić , też ja wykręcam

 
Posty: 141
Rejestracja: 08 lipca 2013, 16:36
Lokalizacja: RMI
Pochwały: 1
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 04 marca 2014, 22:43

Brakujące 2 adaptery do synchro dorobiłem sobie z odpowietrzników hamulcowych na gwint m6 - wystarczyło je prze-gwintować na gwint m5 i przyciąć końcówkę w miejscu gdzie sie wkręcało odpowietrznik w zacisk- plusem jest to ze odpowietrzniki są w środku nawiercane i to jest duży plus - także poradzi sobie z tym byle jaki ślusarz. Koszt 2 adapterów to ok 60-70zł z przesyłka, me a odpowietrzniki kosztowały po 1.5zl sztuka + piwko dla kolegi ktory mi przegwintował


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości