Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 05:08

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Różnice między 600 a 1000rr

Forum dotyczące wszystkich modeli Hondy CBR600 i innych CBR

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 17 sierpnia 2011, 20:37

suzuki gsxr 1000 K6 , r1 rn12 06, i teraz sc 59 08, no i ten najlepszy do winklowania

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 17 sierpnia 2011, 20:42

moim zdaniem jak robisz 1.39 lub lepiej na Poznaniu to świadomie wybierzesz moto z daną geometrią, zawieszeniem, czy charakterystyką silnika. W każdym innym przypadku trzeba brać to co jest łatwe w odbudowie, zmienić napęd, kupić sety, dobre opony i napie....ć winkle aż będzie 1.39 ;) bo to daje świadomy wybór :one:

 
Posty: 21
Rejestracja: 21 czerwca 2011, 22:39
Lokalizacja: Grudziadz
Motocykl: Honda 1000rr sc59
Rok produkcji: 2011

Post » 17 sierpnia 2011, 21:38

Ja osobiscie miala w tym sezonie przejscie z k3 600 na sc57 i musze powiedziec ze poczatki byly cieszkie. Juz po przejchaniu 1500km jezdzi sie bardzo dobrze, mysle ze na kolo zejde na nastepnych wyjazdach na tor. Jestem dosc wysoki 180cm i pasuje m i duzo lepiej sc57 niezeli k3 600 byl za maly siedzialem pokracznie. Teraz lata mi sie barrdzo dobrze w tlocznych korkach nie otczowam juz roznicy. Na torze gdalem z chlopakami i mowia tak, ze jak ktos schodzi na kolano 600 tka to i bez problemu zejdzie 1000cem. Dobre nowe opony , troche km przejechac , wjezdzic sie w sprzeta i bedzie to samo co 600. A osobista rada, jak chcesz kupic 760 tke to mysle lepiej o 1000 bo majac 750 bedziesz po sezonie znwou nie dowartosciowany moca. Jednak 1000 ma lepszy dol , a najlepsze doznania z 1000 sa na dluszych trasach, gdzie elastycznosc silnika poprostu powala na ziemie. Na trasie bajka poprstu malo redukcji bardzo duze odejscie na wysokich biegach... w miescie 1000 miej zwinny chociaz jak ktos dobrze sobie radzi z 600 i z 1000 da sobie bez problemu rady a zabawa super i ta gatka 1000 jak to gada to porpstu szok

Poprzednia

Wróć do CBR600RR, CBR600F, CBR1100XX, CBR650, CBR500, CBR250, CBR125

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości