Dzisiaj jest 28 marca 2024, 10:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

1100XX MAM PROBLEM Z ELEKTRYKĄ ZAPROSZONO MNIE TUTAJ

Forum dotyczące wszystkich modeli Hondy CBR600 i innych CBR

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 7
Rejestracja: 05 lipca 2011, 21:48
Lokalizacja: LIBIOĄŻ
Motocykl: 1100XX
Rok produkcji: 2001

1100XX MAM PROBLEM Z ELEKTRYKĄ ZAPROSZONO MNIE TUTAJ

Post » 05 lipca 2011, 22:00

Witam wszystkich forumowiczów tak na początku :D

jak w temacie mam problem z HONDĄ 1100xx problemy zaczęły się w momencie gdy tajemniczym sposobem wypadł mi w trakcie jazdy immobilizer tzn. taka malutka kostka i od razu zaświeciła się kontrolka FI na czerwono :) kostkę do klucza znalazłem niestety już nie reagowała myślałem że uszkodzona ( jak później jednak się okazało to jest sprawna ) immobilizer nie kontaktował 2 dni później równie dziwnym cudem zaczął działać i został mały problem a mianowicie od czasu do czasu kontrolka FI się zaświeca i oczywiście motor gaśnie czasem na parę sekund czasem minut czasem dłużej nie mam zielonego pojęcia co to może się dziać i czy jest naprawialne :) już rozmawiałem z gościem który dorabia takie klucze i powiedział że można spowrotem zaprogramować immobilizer zczytująć kody z klucza ale na razie boje się aż tak ingerować moze tu będzie ktoś na tyle rozeznany w takich zagadkach i coś mi poradzi na razie z góry wielkie dzięki za zainteresowanie :D

poradzono mi że to na pewno antena HISS niestety kupiłem drugą i dalej to samo


ZAPRASZAJĄCY ZAPYTAŁ CZY SŁYCHAĆ POMPĘ PALIWA nie słychać pompy nic się nie dzieje naciśnięcie przełącznika startu daje tylko tyle że mogę sobie zakręcić silnikiem bo rozrusznik działa poza tym kręceniem motor nie kontaktuje się ze mną już w ogóle

przekręcenie klucza daje standardowe zapale się kontrolek na czerwono

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 05 lipca 2011, 22:19

Witam.
Sprawdz żyroskop pod siedzeniem.A konkretnie kostkę przyłączeniową,na trzy przewody.

 
Posty: 7
Rejestracja: 05 lipca 2011, 21:48
Lokalizacja: LIBIOĄŻ
Motocykl: 1100XX
Rok produkcji: 2001

Post » 06 lipca 2011, 21:12

trutenz pisze:Witam.
Sprawdz żyroskop pod siedzeniem.A konkretnie kostkę przyłączeniową,na trzy przewody.


wszystko ok tylko nie wiem jak mam to sprawdzić :) wyciągłem wtyczkę i spiąłem spowrotem i co mogę jeszcze sprawdzić albo jak ?? dzięki za zainteresowanie

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 06 lipca 2011, 21:19

prawo lewo sprobuj przechlac to kluczyk na on i przycisk czerwony tak jak do odpalenia powinna pompa paliwa sie odezwac przy przechylaniu zyroskopu. A jaknie to na krotko sprawdzic mostek

[ Dodano: Sro Lip 06, 2011 9:23 pm ]
sprawdz jeszcze przekaznik moze padl lub bezpiecznik albo na kostce cos siedzi
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 7
Rejestracja: 05 lipca 2011, 21:48
Lokalizacja: LIBIOĄŻ
Motocykl: 1100XX
Rok produkcji: 2001

Post » 06 lipca 2011, 21:35

dziś już nie zdążę ciemno w garażu :)
ale jak sprawdzić na krótko jak zrobić mostek
przekaźnik jak mogę sprawdzić bo z bezpiecznikami dam rade :)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 06 lipca 2011, 21:38

chyba zewnetrzne kabelki ale nie jestem pewny w tym modelu
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 7
Rejestracja: 05 lipca 2011, 21:48
Lokalizacja: LIBIOĄŻ
Motocykl: 1100XX
Rok produkcji: 2001

Post » 06 lipca 2011, 21:44

wiertło pisze:chyba zewnetrzne kabelki ale nie jestem pewny w tym modelu


to chyba odnośnie tego żyroskopu :)??

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 06 lipca 2011, 21:52

tak jest dokladnie
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 7
Rejestracja: 05 lipca 2011, 21:48
Lokalizacja: LIBIOĄŻ
Motocykl: 1100XX
Rok produkcji: 2001

Post » 06 lipca 2011, 22:08

a przekaźnik jak sprawdzić ?? i która to część :)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 06 lipca 2011, 23:08

szczerze to nie wiem jak sprawdzic przekaznik ale sprawdzl bym te podstawowe sprawy kostki bezpiecznik zyroskop kable wylacznik moze gdzies cos byc nie tak nie kontakt czy cos innego
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 7
Rejestracja: 05 lipca 2011, 21:48
Lokalizacja: LIBIOĄŻ
Motocykl: 1100XX
Rok produkcji: 2001

Post » 08 lipca 2011, 21:28

więc tak sprawdziłem bezpieczniki są ok i jeszcze jedno przekaźnik daje głos przy włączaniu zapłony niestety pompa dalej milczy podobnie jak dioda od HISS , boje się robić mostek na żyroskopie nie może to czegoś jeszcze więcej popsuć ?? :)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 08 lipca 2011, 22:50

a pompe sprawdzales na krotko czy chodzi
Oddam nerkę za cbr :)

Następna

Wróć do CBR600RR, CBR600F, CBR1100XX, CBR650, CBR500, CBR250, CBR125

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości