Dzisiaj jest 29 marca 2024, 06:49

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Honda CB1100RR wymysł moich fantazji.

Forum dotyczące wszystkich modeli Hondy CBR600 i innych CBR

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 198
Rejestracja: 24 maja 2010, 20:28
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 3
Motocykl: xx w ramie sc33
Rok produkcji: 2006

Honda CB1100RR wymysł moich fantazji.

Post » 29 czerwca 2010, 22:07

Witam
Chciałbym i tutaj zaprezentować moje dziecko. Tworzone przez zimę w warsztacie. Motocykl jest wymysłem mojej fantazji. Chciałem mieć coś innego od wszystkich i wyszło. Motocykl budzi podziw jak i zainteresowanie. Swoją pracą przyciąga wzrok przechodniów. Pomysł zaczął się od jazdy 900rr sc33. Podjechałem kiedyś do znajomego i powiedział mi że do tej ramy po przeróbkach wchodzi silnik od 1100xx. Fart chciał że trafił mi się po krótkim czasie owy silnik w mojej miejscowości. I tak zaczęły się przeróbki. Miał być tylko silnik a w sumie to mało co zostało z dawnej 900rr :)
Motocykl po miesiącach dopracowań posiada :
*zmodyfikowany silnik od 1100xx 2006 rok.
*zmodyfikowaną ramę od 900rr
*przednie zawieszenie od gsxr750
*bak dopasowany do ramy od 900rr
*pług dolny przerobiony od X11
*tylny zadupek wraz z siedzeniami od R1 2007 rn19
*tylne koło z wahaczem od 900rr
*tylny amortyzator firmy wilbers (najwyższy model)
*przednią lampę wraz z dociętą owiewką i szybką od gsxr1000 k4
*licznik od gsxra1000
*airbox od r1 zmodyfikowany ze sportowymi filtrami
*kompletny wydech przelotowy tzw "wolny" wydech firmy akrapovic
*malowanie suzuki GSXR biała perła
*stalowy oplot przewodów (hamulcowych jak i sprzęgła)
*sportowe manetki firmy rizoma
*tylna lampa led wraz z kierunkowskazami.
*lusterka wraz z kierunkowskazami led
*kierownice z wieżyczkami firmy WRP 28,6mm
*napęd tytanowy sportowy firmy AFAM
*instalacje elektryczną od XX i K4
*żarówki philips blue xenon
*wypolerowane elementy
*spawane na zamówienie wszystkie stelaże aluminiowe
*opony torowe
Koszt budowy wyniósł mnie około 30 tyś złotych.
Motocykl ma zmienione przełożenie oraz bardzo mały stosunek masy do mocy 1KG~1KM
Co czyni z niego niebywale zrywne zwierze. Normalna jazda na nim jest wrecz nie mozliwa. Jest on typowo do szaleństwa :)
Myślę że motocykl jest godny opisania i zrobienia materiału na jego temat, ponieważ poświeciłem wiele czasu jego budowie i jest jedynym tak stworzonym :).
Czemu CB1100RR ? Bo CB to naked, 1100 silnik, a RR bo Zapier*** :D
Masz pytania, pisz :)
Niestety jest on już wystawiony na sprzedaż ponieważ w kolejce czeka kolejny motocykl do przeróbki :) A będzie to CBR1000RR SC57B.
Pozdrawiam

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
 
Posty: 102
Rejestracja: 07 lutego 2009, 16:42
Lokalizacja: Paryz
Pochwały: 1
Motocykl: RN19
Rok produkcji: 0

Post » 29 czerwca 2010, 22:15

efekt kosmiczny gratuluje pomyslu i zapalu przy budowie tylko pozazdroscic :one: :one: :one:
Jimi

Awatar użytkownika
 
Posty: 882
Rejestracja: 04 marca 2010, 00:37
Lokalizacja: Małopolsk
Pochwały: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 29 czerwca 2010, 22:19

No piękna robota wymagająca dużo czasu zapału i chęci <brawo> Tylko mam jedno ale.. mianowicie dlaczego skrzydełka Hondy na baku są odwrocone??
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 102
Rejestracja: 07 lutego 2009, 16:42
Lokalizacja: Paryz
Pochwały: 1
Motocykl: RN19
Rok produkcji: 0

Post » 29 czerwca 2010, 23:01

Chappy, to jest OBCY wiec logo normalne nie moze byc
Jimi

Awatar użytkownika
 
Posty: 882
Rejestracja: 04 marca 2010, 00:37
Lokalizacja: Małopolsk
Pochwały: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 29 czerwca 2010, 23:08

No też tak własnie sobie o tym pomyślałem, że to specjalnie tak jest tylko jakos napis honda i skrzydelka w 2 strone hmm no ale kwestia gustu a o tym sie nie rozmawia ;d;d
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

 
Posty: 198
Rejestracja: 24 maja 2010, 20:28
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 3
Motocykl: xx w ramie sc33
Rok produkcji: 2006

Post » 29 czerwca 2010, 23:36

Lakiernik nie był wtajemniczony i tak nakleił taka prawda. A siłą rzeczy stał się przez to jeszcze bardziej unikatowy :) Chłopaki się śmieją że leci jak Husaria teraz :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 882
Rejestracja: 04 marca 2010, 00:37
Lokalizacja: Małopolsk
Pochwały: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 29 czerwca 2010, 23:41

A jednak wiedziałem, że coś jest nie tak do końca ;d no ale to tylko lakiernik ;p nie 1 nie odstani moto ze skrzydełkami w drugą stronę. Ale ogólnie Piękna robota :):)
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 30 czerwca 2010, 00:39

jak dla mnie lipa ;/ motocykl za ponad 30 tys a wyglada na 1 rzut oka na 15 nie czytalem opisu bo jestem czlowiek leniwy
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 30 czerwca 2010, 00:50

...ale to juz było...trlalala
troche szkoda, ze nie zrobiłes siakies grafikiii
troche czarnych pasków i było by ciekawiej----troche lipnie wyglądają te odwrotne skrzydła-nie widzi mnie sie to :/

czasem dobrze jest podpatrzec coś od mistrzów..masakra :mrgreen:
Obrazek

..za 15-staka pójdzie :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 30 czerwca 2010, 00:58 przez misiopajur, łącznie zmieniany 2 razy

 
Posty: 129
Rejestracja: 23 marca 2009, 22:04
Lokalizacja: Bieniewic
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2002

Post » 30 czerwca 2010, 00:52

wielkie gratki za wytrwałość w budowie i czekam na wynik z budowy projektu sc57 :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 30 czerwca 2010, 08:47

Duze gratualcje za pracę włozoną w budowę moto :brawo: Koszty są kosmiczne i często przekraczają wartość nowszego modelu ( sam włąsnie kompletuje części do przeróbki mojej to wiem ;) ) Jeśli tobie się podoba to znaczy że modyfikacja jest udana i o to chodzi. Ja bym pewne rzeczy zmienił ale to nie mój motor i to tobie ma sie podobać. Dobra robota ogólnie!!

 
Posty: 198
Rejestracja: 24 maja 2010, 20:28
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 3
Motocykl: xx w ramie sc33
Rok produkcji: 2006

Post » 30 czerwca 2010, 09:21

Koszty są takie bo po pierwsze wszystko kupowałem nowe praktycznie, po drugie licze oczywiście części także silnika itp nie tylko sam wkład tuningowy. Sam silnik ze wszystkimi duperelami to 5000zł. Za spawanie stelaży zapłaciłem 2500zł Polerowanie elementów ok 1000zł amortyzator tylny ok 2500zł zbiera się. Ale to pasja :)
Ps myślałem czy by go nie zrobić w malowaniu PlayBoya, może nastepny lepiej wyjdzie jak z tego taka lipa...

Następna

Wróć do CBR600RR, CBR600F, CBR1100XX, CBR650, CBR500, CBR250, CBR125

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości