» 21 sierpnia 2017, 23:58
forum honda-cbr.pl :
Na Twoim miejscu zajrzał bym do baku i sprawdził czy widać ramię czujnika paliwa zintegrowanego z pompą paliwową. Jeśli widać to trzeba sprawdzić czy wskaźnik się porusza, czyli zajrzeć do zbiornika jak będziesz miał różne poziomy paliwa lub spróbować poruszyć go ręcznie (jeśli się da oczywiście). Kolejnym krokiem jest sprawdzenie wzrokowe czy kable, które idą od pompy paliwowej do licznika nie są przypadkiem uszkodzone. To najprostsza diagnoza czy nie ma żadnych mechanicznych uszkodzeń czujnika i uszkodzeń wiązki kabli. Sprawdź jeszcze czy jak odepniesz pompę paliwową (wyjmiesz kabel z kostki) to na wskaźniku paliwa pojawią się migające kreski (taka powinna być prawidłowa reakcja wskaźnika jak nie ma połączenia z czujnikiem), jeśli nic się nie dzieje, to uszkodzony licznik). Jeśli czujnik się porusza, kabel nie jest uszkodzony, wskaźnik miga po odłączeniu z pompą, to trzeba wymontować pompę paliwową ze zbiornika. Podpiąć do miernika i sprawdzić czy jak ruszasz czujnikiem zintegrowanym z pompą paliwową to zmienia się opór (wszystko dokładnie opisane w serwisówce). Jeśli opór się zmienia to znaczy, że pompa jest ok i trzeba szukać miernikiem uszkodzeń wiązki (też opisane w serwisówce).
U mnie był uszkodzony kabelek przy samej kostce, którą się wpina do licznika, żeby to zauważyć to trzeba zdjąć czachę. Objawem było miganie wskaźnika, czyli brak połączenia z czujnikiem. Gdybyś miał uszkodzoną pompę paliwową to mam do sprzedania (niepotrzebnie kupiłem).
Oddam nerkę za cbr :)