Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:04

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pomocy 600F

Forum dotyczące wszystkich modeli Hondy CBR600 i innych CBR

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 16
Rejestracja: 28 lipca 2009, 17:07
Lokalizacja: OLECKO
Motocykl: sc28
Rok produkcji: 1993

Pomocy 600F

Post » 09 września 2012, 07:48

Sprawa jest następująca. Bardzo dobry kumpel zanabył 600F bodajrze f3 latal sobie i szystko bylo cacy ALE jakieś zlo się w nią wkradało najpierw raz na 3-4 mc jedzie jedzie buuuuu i gasnie czeka 5-10min i odpala ją ze ssania i ok jedzie dalej potem zlo zaczeło sie powiększac i juz raz na tydz zgasla 2 razy na tydz a obecnie to juz mozna oszalec ok 10-20km i gasnie i trzeba czekac. Gazniory porobione jak odpala to chodzi b.ladnie nic nie stuka nic nie puka nie klekocze nie parkocze igla. Wiem ze to forum fajera ale moze ktos bd wiedział co to moze byc bo jeszcze pogoda jest i mozna by pojezdzic a takie postoje zzaskoczenia są niefajne. Miejscowi magowie obstawiają na zawory ze jak sie zagrzeje to juz nie są szczelne itd itd ale caly pic w tym ze wczoraj sie karnelismy kawalek powoli moto sie nie zagrzalo nawet dobrze predkosc 80-90km/h i buuu stoi cóż to moze byc? Pomocy

Awatar użytkownika
 
Posty: 172
Rejestracja: 24 grudnia 2011, 00:37
Lokalizacja: Puławy-Kozienice
Pochwały: 7
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 09 września 2012, 08:55

Siema. Ach Ci Twoi magicy;) Na moje oko to na bank coś z elektryką (ginie mu tam prąd;) ) na początek niech posprawdza porozpina poprzeczyszcza wszystkie styki, kostki, czujnik stopki też do sprawdzenia ( jeśli jak zgaśnie i na luzie nie moze odpalić) itd ogólnie ja obstawiam elektryke

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 09 września 2012, 10:51

na luzy zaworowe też bym nie stawiał maaaaało prawdopodobne, prędzej jak pisze january coś z elektryka może wtyczka na module nie łączy czy coś, ewentualnie może być taka sprawa jak ja miałem u siebie kiedyś w f3, najprawdopodobniej od strzelania z tłumika w końcu się rozkręciły opaski na króćcach gaźnikowych do głowicy, i tak samo miałem że jechał normalnie zapier.... jak zły odpalal elegancko a nagle buuuuu i dupa blada nie odpalał tylko na pych, okazało się że łapał lewe powietrze przez luźne króćce po dokręceniu było wszystko malinowo

Awatar użytkownika
 
Posty: 16
Rejestracja: 28 lipca 2009, 17:07
Lokalizacja: OLECKO
Motocykl: sc28
Rok produkcji: 1993

Post » 09 września 2012, 21:08

chodzi ci o te króćce co od synchry sa? bo gazniory wymontowalismy i czyscilismy i na opaskach nie ma luzu chyba ze tam co od synchry bo nie sprawdzalem tam

 
Posty: 26
Rejestracja: 22 czerwca 2015, 17:04
Motocykl: cbr 900RR sc33
Rok produkcji: 1998

Re: Pomocy 600F

Post » 24 września 2015, 11:28

uszkodzony impulsator moze dawac takie objawy

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: Pomocy 600F

Post » 24 września 2015, 23:07

Albo zatkany odpowietrznik baku :p

 
Posty: 262
Rejestracja: 23 lipca 2015, 09:51
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 900 sc33
Rok produkcji: 1998

Re: Pomocy 600F

Post » 25 września 2015, 08:44

Zacznij od najprostszego czyli czyszczenie baku, kranika, odpowietrznika i wymianie paliwa. Miałem kiedyś taki sam problem w Bandicie i problem leżał własnie w paliwie, wpadłem na to gdy stwierdziłem ze im spokojniej jade tym moto dłużnej nie gasnie.


Wróć do CBR600RR, CBR600F, CBR1100XX, CBR650, CBR500, CBR250, CBR125

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości