Forum dotyczące wszystkich modeli Hondy CBR600 i innych CBR
Moderatorzy: maciekx, Tytus
-
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 19 stycznia 2012, 23:56
- Lokalizacja: Katowice
- Motocykl: 900rr SC33
- Rok produkcji: 1998
» 24 sierpnia 2012, 23:52
Jak będziesz sie poruszał po mieście nie lepiej kupić sobie nakeda ??do miasta idealny
Odważni nie żyją wiecznie...
-
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 07 kwietnia 2012, 17:56
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Motocykl:
-
» 25 sierpnia 2012, 09:05
zapomnailem dodac ze predzej czy pozniej ta 600 bedzie nakedem
, wiem wiem ze bandit itp.. ale mi konkretnie chodzi o honde f3 lub f2
-
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 03 sierpnia 2012, 21:43
- Lokalizacja: Warszawa
- Pochwały: 2
- Motocykl:
-
» 25 sierpnia 2012, 14:38
wybieram bramkę nr. 4 - a dlaczego? bo jest najtańszy a to sprzęt pewnikiem będzie w większości do gumowania. A za różnicę kupisz sobie klatkę i np. napęd z patelnią. Zaznaczam że między F2 i F3 nie ma tak wielkiej różnicy. Z tym faworytem to jest sporo latania no i wyjdzie cię 1500 więcej (przyznaję jest nawet zadbany) Za lekko ponad 5 kafli można znaleźć sc28
więc się zastanów poza tym ceny w tym momencie są ostro już do dołu bo zbliża się (niestety) koniec sezonu. Więc targuj ostttroo
-
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 07 kwietnia 2012, 17:56
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Motocykl:
-
» 25 sierpnia 2012, 15:02
nom bo wlasnie slyszalem ze to moto trwałoscia przypomina fireblade , bo na bank bede robil przegrode i przedzej czy pozniej skonczy u mnie jako pies do stuntu
a reszta co o tym mysli
?
-
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 05 lipca 2012, 00:19
- Lokalizacja: ...
- Motocykl:
-
» 25 sierpnia 2012, 23:21
Oczywiście że 4. Dlaczego? Cena i fakt że i tak chcesz go orać. A nr 1 jest mi dość dobrze znana i wiem że to pewny sprzęt no ale za to trzeba tys dopłacić.
Jeśli byś zmienił zdanie i chciał motocykl do normalne jazdy to bierz 1. pozdro
-
-
- Posty: 422
- Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
- Lokalizacja: Cieszyn
- Pochwały: 11
- Motocykl: SC-57
- Rok produkcji: 2004
» 26 sierpnia 2012, 10:53
Szukaj F3, ma pompe paliwa, mniejsze prawdopodobienstwo zgasniecia w pionie
-
-
- Posty: 117
- Rejestracja: 30 sierpnia 2009, 16:05
- Lokalizacja: OKl.Konst
- Motocykl: R6 stunt & cbr 929rr
- Rok produkcji: 2004
- Samochód: Ford Ranger USA
» 26 sierpnia 2012, 12:18
zdecydowanie bierz f3 z tego powodu c kolega wyzej napisał
-
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 03 sierpnia 2012, 21:43
- Lokalizacja: Warszawa
- Pochwały: 2
- Motocykl:
-
» 26 sierpnia 2012, 12:24
a czy nie gasła tylko przy długich stoppie ??
-
-
- Posty: 117
- Rejestracja: 30 sierpnia 2009, 16:05
- Lokalizacja: OKl.Konst
- Motocykl: R6 stunt & cbr 929rr
- Rok produkcji: 2004
- Samochód: Ford Ranger USA
» 26 sierpnia 2012, 19:05
gasła ale całkowicie, a mi chodzi o przygasanie pozatym f3 ma podobny problem tylko ze duzo mniej odczuwalny od f2 podscsnienie jest do bani lepsza pompa.
-
Siwy_ryryStaly Bywalec
-
- Posty: 716
- Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
- Lokalizacja: Wrocław-W
- Pochwały: 12
- Motocykl: zawsze HONDA !
- Rok produkcji: 0
-
» 26 sierpnia 2012, 19:15
ceeb pisze:nom bo wlasnie slyszalem ze to moto trwałoscia przypomina fireblade , bo na bank bede robil przegrode i przedzej czy pozniej skonczy u mnie jako pies do stuntu
a reszta co o tym mysli
?
Ile chcesz kasy wydac na to ... ?
Bo może mam cos ciekawego dla Ciebie
PW jak coś.
-
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 26 stycznia 2015, 20:43
- Lokalizacja: Białystok
- Motocykl: 929
- Rok produkcji: 2000
» 29 stycznia 2015, 20:20
Siemasz,
Podpinam się pod temat, zeby nie śmiecić na forum, więc do rzeczy. Przykuła moją uwagę
http://otomoto.pl/honda-cbr-600-f4i-spo ... 28483.html . Czy jesteście w stanie coś powiedzieć na jej temat? Może akurat ktoś zna sprzęt? Zastanawia mnie niska cena.
Wróć do CBR600RR, CBR600F, CBR1100XX, CBR650, CBR500, CBR250, CBR125
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości