Dzisiaj jest 28 marca 2024, 11:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oceniamy ogłoszenia z internetu - CBR 929 SC44

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 44
Rejestracja: 01 lutego 2009, 13:44
Lokalizacja: LU
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 2006

co sądzicie HONDA CBR 929

Post » 01 lutego 2009, 17:06

witam! Koledzy po możecie?? Obecnie śmigam CBR 600 F3 dwa sezony lecz myśle na zmianą i kupnem HONDY CBR 929 ponieważ bardzo podoba mi się to moto i chciałbym się na nią przesiąść ;] prosiłbym was o kilka rady. Jak wam się sprawuje ten motocykl???? Jakie jest jego spalanie ile pali ??Z tego co narazie wyczytałem o tym modelu to znane są przypadki pęknięcia bloku silnika w 929?? Lecz ze to nie jest wada fabryczna tylko występuje to w moto po szlifie?? Następnym pytaniem jest skrzynia biegów?? Są jakieś problemy z wyskakiwaniem biegów??(jak tak to da się to wychwycić jakoś np: przy jeździe próbnej??) bo z tego co czytałem czasami zdarzają się przypadki spowodowane przebijaniem biegów na gumie?? Jak już będę oglądał moto na co mam zwrócić szczególna uwagę przy oglądaniu motocykla?? Za wszystkie rady dziękuje i pozdrawiam !!;]


http://moto.allegro.pl/item544976240_ho ... 2001r.html

Interesuje Mnie CBR w takim malowaniu ;]
Ostatnio zmieniony 02 lutego 2009, 01:02 przez MłodY, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 01 lutego 2009, 17:34

Witam,osobiście mam 954 ale trochę śmigałem na 929 (qmpel miał 2 szt) właśnie w tym malowaniu co zapodałeś linki.Oba sprowadzone i sprawowały się super..Wyskakujące begi to mit to nie stare R1 czy R6.Moto ma podobnego powera co R1 98-01r z tym że 929 lepiej reaguje na gaz przez wtrysk.Z 2 biegu spokojnie wchodzi na gumę.Pękające bloki zdarzają się w 1 na 100 :) nawet 954. Moto pali różnie zależy od kierowcy ale więcej niż 10l nie powinien spalić min ok 5,5l. Najlepiej właśnie zwracać uwagę na silnik czy jest czysty czy ktoś nie wysmarował pęknięcia jakimś smarem :) No i czy moto ma plastiki nie spawane czy było malowane itp Czy ma ramę nie rysowaną malowaną .Najlepiej jechać z kimś co się zna.Pozdrawiam..;)

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 01 lutego 2009, 18:48

w moim przypadku kupno cbry 929 wyglądało w ten sposób ze przyjechałem do sprzedającego i tak mi sie spodobała ze mialem w dupie jaki jest jej stan techniczny. moze dlatego ze bylem za bardzo napalony na ten motor no i nie wyobrażałem sobie ze mogłbym go nie kupic z jakiegos tam powodu. ogledziny trwaly doslownie 3 min i juz wracalem na nim do domu. ale jak zapisalem sie na forum i poczytalem opinie na temat 929 to jestem przekonany ze nie kupilbym do dzisiaj cbrki. poprostu jest tyle rzeczy na ktore trza zwracac uwage ze musialbym ze sobą wozic konstruktora tego moto zeby miec pewnosc ze jest wszystko ok. ale trafilem na idealny motorek jesli chodzi o stan techniczny ale nie ukrywam ze zaplacilem duzo wiecej niz inne ktore widzialem w ogloszeniach. Dla uściślenia rok temu w kwietniu zaplacilem 18 tys. a mozna bylo kupic spokojnie za 15tys. ale nie zaloje...Życze udanego zakupu

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 01 lutego 2009, 18:52

odnosnie pytania o spalanie to pali za malo jak na swoja deklarowana moc. najwiekszą uwage zwracaj na wszystko :mrgreen: Wszystkie wady tego motocykla sa spowodowane jego traktowaniem. Jak kupisz sznura to bedzie lipa i ujj
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 01 lutego 2009, 22:32

arek - ja za swoja 929 takze dalem dwa lata temu duzo wiecej niz cena rynkowa i takze nie zaluje bo kupilem motocykl w stanie niemalze idealnym i nadal cieszy mnie on ogromnie .
MłodY - tak jak napisał cziken929 - trzeba uwazac na wszystko i wystrzegac sie OKAZJI bo przewaznie cos sie pod nia kryje aczkowielk nie koniecznie ale na 90 % ,ze tak .
Jestem przekonany ,ze po F3, 929 bedzie bardzo dobrym wyborem . Zycze Tobie zakupu udanej sztuki .
---
Pozdrawiam
Jacek FireBlade 929
Jacek

Awatar użytkownika
 
Posty: 327
Rejestracja: 18 października 2008, 23:40
Lokalizacja: Wroclaw
Pochwały: 1
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2001

Post » 02 lutego 2009, 01:52

aha i jedno pytanie do Ciebie
na CENZURA 2 takie same tematy ? .................................................................

Awatar użytkownika
 
Posty: 10
Rejestracja: 21 lutego 2009, 23:58
Lokalizacja: Nowy Sącz
Motocykl: Honda NSR 125
Rok produkcji: 2000

Szukam fajera 929 i mam kilka pytań,proszę składać oferty.

Post » 22 lutego 2009, 00:15

Witam wszystkich!
Nadszedł czas zakupu nowego motocykla,zastanawiałem się czy wybrać starszy, ale niezawodny model sc33,ale zdecydowałem ostatecznie że kupię 929.Wszystkich posiadaczy proszę o rady na co zwracać uwagę przy zakupie,oraz proszę składać oferty sprzedaży.Jak myślicie czy fajer 00-01 jest duzo lepszy od f4i 600? Jakie są rożnice oprócz mocy,momentu na niskich obrotach i jak to jest ze zwrotnoscią,braniem zakrętow takim litrem.Jest sens dokladać do 954? Opłaca sprowadzić teraz moto czy kupic krajowy? za 12000 tysiecy kupi dobry sprzęt?

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 22 lutego 2009, 00:46

za ta kase kupisz moj popatrz w galerie! a jak nie to w bickepicks nick goOly19 jak cos to pisz priv

Awatar użytkownika
 
Posty: 10
Rejestracja: 21 lutego 2009, 23:58
Lokalizacja: Nowy Sącz
Motocykl: Honda NSR 125
Rok produkcji: 2000

Post » 22 lutego 2009, 01:15

no super masz wydech poprowadzony,jak to się sprawdza w jeździe,jest głośny,charczy czy ciszej chodzi.

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 22 lutego 2009, 01:35

wydech jest wykurwisty! ryczy ale nie tak jak jakas hamska przelotowka a przy schodzeniu z obrotow poprostu miod na serce! dobry komin to podstawa

 
Posty: 44
Rejestracja: 24 września 2008, 11:27
Lokalizacja: Nowa Dęba
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 22 lutego 2009, 03:43

jesli zdecyduowales sie na 929 za 12 000 to pamietaj ze nie ma okazji jesli jest cos taniej to pewnie jest cos kombinowane. w sumie dawno nie patrzylem na allegro ale za pozadne sc33 trzeba dac wiecej niz za "okazyjne sc44" jak juz bedziesz ogladal to pozwol sie motocyklowi zagrzac do wlaczenia wentylatora na niskich obrotach i patrz na kontrolke smarowania jak cokolwiek mrygnie to szukaj innego motocykla.
pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 10
Rejestracja: 21 lutego 2009, 23:58
Lokalizacja: Nowy Sącz
Motocykl: Honda NSR 125
Rok produkcji: 2000

Post » 22 lutego 2009, 03:49

dzięki za info,wiem że właśnie ta kontrolka duzo mowi o stanie moto,a jak to jest,jak zapalę to ona ma zgasnąć od razu?
I jeszcze jedno,jak to jest z kontrolką od wtrysku,bo kumpel się wpakował ostatnio,ale to 954 w taką minę,bo nie wiedział ze to jakiś błąd że ona migała prze jakiś czas po uruchomieniu silnika.

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości