Dzisiaj jest 27 kwietnia 2024, 11:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oceniamy ogłoszenia z internetu - CBR 929 SC44

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 6
Rejestracja: 15 kwietnia 2010, 11:15
Lokalizacja: z drzewa
Motocykl: bedzie 929
Rok produkcji: 0

Post » 16 kwietnia 2010, 19:53

Nie no wg mnie cena troche odstaje..
a ta żółta z Puław? Wygląda całkiem OK, może ktoś zna ten motocykl?

Awatar użytkownika
 
Posty: 87
Rejestracja: 04 maja 2010, 17:02
Lokalizacja: Rybnik
Motocykl: zx10r
Rok produkcji: 2004

kilka pytań dotyczacych 929

Post » 04 maja 2010, 21:21

Witam jak już pisałem w powitalni jestem w drodze po 929 ;) mam upatrzony konkretny egzemplarz który oglądałem już osobiście jednak zastanawia mnie kilka rzeczy:

Przy powiększeniu zdjęcia z przewodów hamulcowych możemy odczytać 2001 motocykl jest z roku 2000 więc musiały być wymieniane tylko w jakim celu, tak samo śróbki przy manetkach są nie oryginalne ? przynajmniej mało takich widziałem no i te pozłacane felgi.. Właściciel twierdzi że są one w oryginalnym malowaniu jednak nie spotkałem sie z takowym poza tym nie ma się do czego przyczepić.. a co Wy o tym myślicie ? czy powinnienem się tymi pierdołami przejmować ?

http://yfrog.com/izobraz006ebj

http://yfrog.com/20obraz007xmj

http://yfrog.com/5cobraz001ioxj

http://yfrog.com/j3obraz003stj

http://yfrog.com/6cobraz005fj

prawda że piękny :D ?

Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 04 maja 2010, 21:51

odp:
1 Przewody są w oplocie (akcesoryjne) i dla tego taka data założył je koło 2001 :P
2 Po drugie nie bata ze koła są malowane fabrycznie nie wychodziły w żadnym z malowana czy usa czy eur
3 Ma w pytę aluminiowych śrubek nie wiem dla lansu czy dla głupoty (też nie seria ) , a i aluminium lubi się giąć pękać Nie zakładał bym ich gdzie jest używana siła
4 Ma carbonowe nakładki na ramę przydało by się tam zajrzeć pod nie czy nie zonga

A i po ostanie gdzieś już te moto widział na alledrogo jakieś 2 lata temu

[ Dodano: Wto Maj 04, 2010 9:51 pm ]
a i z tym pięknym to kwestia gustu

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 04 maja 2010, 21:56

Ekspertem nie jestem ale z tego co zauważyłem:
Przewody są raczej w oplocie, zmienione sety, brak tylniego błotnika, osłona małej zębatki z otworem, okleina karbonowa ramy po mojemu kicha to wygląda i może coś ukrywać, nie wiem jak w 929 ale czy nie powinno być jakichś zaślepek między zbiornikiem a ramą żeby nie było widać air boxa ?
Co do śróbek to mało w niej jest oryginalnych praktycznie gdzie nie spojrzysz to albo złote, niebieskie czy różowe :/
Ja po samych fotkach bym go odpuścił ale moze się czepiam i jak mówiłem ekspertem nie jestem ;) :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 87
Rejestracja: 04 maja 2010, 17:02
Lokalizacja: Rybnik
Motocykl: zx10r
Rok produkcji: 2004

Post » 05 maja 2010, 16:21

hmm.. no nic.. pojade tam jeszcze raz zwróce nieco bardziej uwage na nie które elementy i zobaczy sie... cena też nie jest mała także przemyśle to kilka razy :/
dzięki chłopaki jeśli ktoś inny miałby jeszcze coś do powiedzenia chętnie wysłucham :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 05 maja 2010, 17:15

jedyne co pasowaloby zrobić to zerknąć pod tą okleine z karbonu jesli jest wszystko wporządku moto jeździ prosto silnik nie stuka:D ladowanie jest to brac i nie narzekac:D

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 06 maja 2010, 14:17

no dokładnie wszystko napisali. Jeżeli pod carbonem nie ma niespodzianek to pewnie śrubki też dla lansu pozmieniane. Jeżeli silnik chodzi dobrze, biegi nie wypadają, moto jedzie prosto, dobrze hamuje to brać :) ten sprzęt ma ponad 10 lat i nie może wyglądać jak nowy. Mam takiego samego i super maszyna jak dla mnie :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 25 maja 2010, 21:23
Lokalizacja: Zamość/Bi
Motocykl: był f3
Rok produkcji: 0

929 - do oceny :>

Post » 10 czerwca 2010, 22:25

Witam - rozglądam sie już od jakiegoś czasu za 929 -- co myślicie o tej ??? - http://allegro.pl/item1067957204_honda_ ... 001_r.html - mam do niej co prawda 300 km .. warto ???

Awatar użytkownika
 
Posty: 882
Rejestracja: 04 marca 2010, 00:37
Lokalizacja: Małopolsk
Pochwały: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 10 czerwca 2010, 22:29

NO wygląda bardzo zacnie a co to ona Ohlinsa ma na tyle ?? :)
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 25 maja 2010, 21:23
Lokalizacja: Zamość/Bi
Motocykl: był f3
Rok produkcji: 0

Post » 10 czerwca 2010, 22:48

Ohlinsa - nie możliwe :) a tak po krótce - dzwoniłem wczoraj do gościa - 2gi właściciel - odkupił od kumpla , jeżdzona turystycznie :D :D - nie no śmieje sie :D serwisowana na bieżąco , wszystko proste itp itd etc. , przyjeżdzać oglądać :)) i chyba sie pokusze te ponad 300 km zrobić :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 10 czerwca 2010, 23:38

A mnie sie nie podobaja te fotki, malo widac.... Popros o lepsze foto na maila

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 10 czerwca 2010, 23:51

Trza obejrzeć licz się ze lipa ale na pierwszy rzut oka wygląda na oki poza rysa na wahaczu oraz na plastikach oraz brakiem oryginalnej śruby od stelaża tylnego oraz pytanie jak stan gadżetów bo ja już dymałem 800 km w obie strony "a to popsute i przez tele słyszałem ze nie ma żądnych dodatkowych gratów do niej , a jak przyjechałem i zaczelem marudzić o cenie to i drugi komplet owiewek w podkładzie się znalazł " iec znając życie jak się nie przejedziesz to się nie dowiesz .Proponuje wszystko brać na chłodno

[ Dodano: Czw Cze 10, 2010 11:53 pm ]
a koszt dodatków po dobrej cenie to : przewody w oplocie 200pln , amor centralny 400pln ,amor skrętu 900pln

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość