Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 15:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ile pali CBR 929 SC44 paliwa ?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 22 lutego 2011, 21:11
Lokalizacja: Raszyn
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 12 czerwca 2011, 12:18

mi średnio od 9 do 12 przy jeździe na kole. Jest power commander, filtr K&N przelot wydech raz udało mi się zejść do 6,5 litra jak jechałem na mazury w deszcz - max 4-5000 obrotów na 6-tym biegu :)
Serce bije w tempie obrotów maszyny...

 
Posty: 30
Rejestracja: 20 października 2010, 20:46
Lokalizacja: re
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 0

Post » 17 czerwca 2011, 14:32

pytanie głównie do aqueran, ale inni też mogą poradzić. Otóż wycągnąłem filtr powietrza i wygląda on tak jak na fotkach, proszę o ocenę jego czystości - czy nadaje się jeszcze do czegoś czy tylko w kosz ?

http://images50.fotosik.pl/933/d6288db82bf90327gen.jpg
http://images45.fotosik.pl/935/afcda737062f3aa1gen.jpg
http://images40.fotosik.pl/915/611e91c6539c4873gen.jpg
http://images50.fotosik.pl/933/6c7ea057d612e2e9gen.jpg

pozdro

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 17 czerwca 2011, 14:48

filtr do niczego juz sie nie nadaje jak dobrze widze jedno razowy jest
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 30
Rejestracja: 20 października 2010, 20:46
Lokalizacja: re
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 0

Post » 17 czerwca 2011, 15:14

ale po czym tak sądzisz, że jednorazowy? Nie można by zrobić jeszcze takiej operacji jak kolega agueran ?

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 17 czerwca 2011, 15:32

wyglada na 1razowke kn czy bmc mozna myc w cieplej wodzie srodkiem do mycia filtrow

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 17 czerwca 2011, 15:37

bo to jest papier on jest w srodku zapchany juz i nie wydmuchasz ani nie wymyjesz zrob tak to sam zobaczysz nie masz nic do stracenia musisz tak i tak kupic filtr jeszcze najlepiej K&N tak jak ja mam i koledzy i problem z glowy w tedy mozesz sobie go prac smarowac itp przez dobre pare lat. I moim zdaniem jest lepiej kupic K&N bo placisz te 230zl a za zwykly kolo 100zl i co rok musisz zmieniac a tak masz to zglowy tylko pierzesz smarujesz i ogien
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 59
Rejestracja: 08 lipca 2010, 11:17
Lokalizacja: PL
Motocykl: CBR 929 RR Fireblade
Rok produkcji: 2001

Post » 17 czerwca 2011, 22:28

koledzy mają rację. To jest papier. Zwykły filtr który wymienia się cyklicznie. Taki który ja mam tzn. K&N jest długowieczny (chyba nawet ma dożywotnią gwarancję, ale pewien nie jestem). Więc lepiej zainwestować 300-400 zł + zestaw do mycia i konserwacji i mieć spokój na wiele lat.

 
Posty: 30
Rejestracja: 20 października 2010, 20:46
Lokalizacja: re
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 0

Post » 17 czerwca 2011, 22:34

hmm, no dobra, a weźmy taki scenariusz jak jazda bez filtra? Co można uszkodzić? Czy ujdzie bezkarnie? CHodzi mi o sprawdzenie spalani jezdząc bez filtra powiedzmy 100 km.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 17 czerwca 2011, 22:44

dostanie Ci się piasek l kamyszki to dopiero bedziesz patrzył. Takiego czegoś sie nie robi. Czyba że to będzie WSK lub komarek

[ Dodano: Pią Cze 17, 2011 10:48 pm ]
I K&N jest sportowym filtrem powietrza który zwieksza osiagi itp i nie ma takiego oporu powietrza jak przez K&N wiele tematów jest o tym. Zrób tak jak Koledzy i ja i bedzieszz zadowolony bez kabinowania jak Koń pod górke.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 30
Rejestracja: 20 października 2010, 20:46
Lokalizacja: re
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 0

Post » 17 czerwca 2011, 23:00

Bardzo chętnie zainwestuje w ta nowke za jakies 230 na Allegro :) Tak chciałęm tylko sprawdzić opinie, bo mi brat truje, żeby przejechać bez - ale jaki byłby sens jego istnienia jakby można było jezdzic bez...

dzieki wiertło!

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 17 czerwca 2011, 23:21

Powiedz bratu zeby sam w swoim moto tak zrobił . To nie bedziesz długo czekał na efekty :) Kup filtr i zestaw do czyszczenia i Ciesz sie z jazdy :)
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 22 lutego 2011, 21:11
Lokalizacja: Raszyn
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 18 czerwca 2011, 00:07

zgadzam się z chłopakami że K&N jest najlepszym rozwiązaniem ale nie zapominajmy że jest to wysoko przepływowy filtr więc nasza maszyna będzie dostawała większą dawkę powietrza, co za tym idzie wzrośnie temperatura spalania mieszanki i nie jest to zdrowe dla silnika... Poza tym motocykl może być słabszy w dolnym zakresie obrotów. Proponował bym oryginał a jeśli K&N to tylko z power commanderem i hamownią, ewentualnie przelotowy komin do tego. Pozdro ;)
Serce bije w tempie obrotów maszyny...

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość