Dzisiaj jest 29 marca 2024, 15:04

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jaki masz przebieg w swojej 929?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 

Jaki masz przebieg w swojej 929?

Post » 22 grudnia 2010, 18:59

Witam,
Tak się zastanawiam czy 50tys km. przebiegu to już duża dla 929 ? I czy już czas może na zmianę konia ?
Jak tam u Was wygląda sprawa z przebiegiem ?
Ostatnio zmieniony 09 grudnia 2011, 13:48 przez odiz, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 22 grudnia 2010, 19:28

Chłopie zerknij na przebiegi w UK a większość maszyn dzisiaj w PL to import z UK właśnie po małej korekcie lub co gorsze z Italii. 50 Tyś w km to dopiero początek dla tej maszyny jeśli o nią dbali tak jak trzeba.

Awatar użytkownika
 
Posty: 187
Rejestracja: 02 lipca 2009, 20:25
Lokalizacja: Jaworzno/
Motocykl: HONDA 954
Rok produkcji: 2002

Post » 22 grudnia 2010, 19:31

Zgadza sie. Ja kupiłem od KrzyHo Fireblade 954 i ma ponad 50kkm i chodzi cudownie

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 22 grudnia 2010, 19:52

50000km to raczej standardowy przebieg dla w miarę normalnie użytkowanego 8-10 letniego motocykla. Czy to dużo? Kwestia jak moto było uzytkowane , serwisowane itd. Jeśli był sprzęt rozsądnie uzywany , przeglądany serwisowo , nikt na nim nie żydził monety na regularne wymiany i przeglądy to można śmigać śmiało i nie jest to bardzo dużo. Napewno wypadałoby zaglądnąć po raz kolejny do rozrządu i jeśli nie było to jeszcze robione to być może wymienić łańcuszek , sprzęgło też zależnie od użytkowania ale jeśli nie było masakrowane to może być jeszcze oryginalne i niebawem może się kłaniać wymiana. Osobiście widziałem świeżo przywiezione 2 sztuki 929 z przebiegami 50-55000km i silniki chodziły bardzo głośno i brzydko (choć oryginalnie one do kulturalnych strasznie nie należą).
Generalnie zależy na co masz zmieniać i jaka dopłata wchodzi w grę. Jeśli moto Ci leży to może warto zrobić duży przegląd , wrzucić te części , które wymagają wymiany i nadal śmigać. Chyba, że masz monetę i chęci to może również warto kupić coś nowszego - choć znalezć zdrowy sprzęt trudno.

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 22 grudnia 2010, 20:03

2 LATA TEMU zadałem identyczne pytanie ..dzisiaj moja 929 ma na liczniku 90 tys.
poza jaraniem sie alternatora co 3-5 tys km chodzi idealnie :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 22 grudnia 2010, 20:08

misiopajur do Twojego posta można tylko dodać AMEN :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 22 grudnia 2010, 20:19

:D AMEN to mówie jak skończe o 2 w nocy wymieniać alternator na stacji benzynowej 200 km od chaty..
Polecam każdemu kto ma przebieg wiekszy niż 50 tys-jazda z zapasowym alternatorem i zestawem kluczy :D :D :D

 

Post » 22 grudnia 2010, 20:31

No to trochę spokojniejszy już jestem :) więc chyba wstrzymam się z wymianą jeszcze w tym sezonie jednak. Generalnie spasował mi ten motocykl i dobrze mi z nim :) jdyną, dosyć uciążliwą wadą są te masakryczne drgania. Mojemu plecaczkowi aż noga z seta spada czasami.
Jeżeli chodzi o alternator to był robiony 2 lata temu, a rozrząd cały wymieniałem w poprzednim sezonie bo łańcuszek zaczęło dosyć konkretnie słychać.
Teraz poszukuje jakiegoś tłumika końcowego, aby serię zastąpić. Może też te drgania trochę przez to ustąpią.
Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 22 grudnia 2010, 21:54

misiopajur pisze:..dzisiaj moja 929 ma na liczniku 90 tys.


Skąd wy macie takie przebiegi jak na allegro ciężko 24k spotkać same 12-14k :D
Tak na poważnie swoje 954 czy 929 zawsze miałem powyżej 40-50k i chodziły normalnie,jak się o nie dba,nie wystarczy tylko osiek smarować a będą latać i służyć długo hihi:

 
Posty: 19
Rejestracja: 05 lipca 2010, 18:26
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: Honda 929 fireblade RR
Rok produkcji: 2001

Post » 22 grudnia 2010, 22:14

witam , ja mam fire'a dopiero pierwszy sezon przelatałem jakies 7 tys., a ogólnie to stukneło już 50 tys. i wszystko ok poza wymiana uszczelniaczy perzedniego zawieszenia . Kosz sprzegłowy lekko sie odzywa ale nie ma tragedii , zawory tez ale słyszałem , ze ten typ tak ma ? mam nadzieje :) pozdrawiam i życzę szerokości :D
Mat

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 22 grudnia 2010, 22:21

ja mam najechane 60k ostro dostaje nawet żeby zapodział sie gram oleju czy jakieś dziwne odgłosy stuki nie ma mowy :) i v-max 280+licznikowe :) HONDA :) Cóż więcej chcieć od życia ?

 

Post » 22 grudnia 2010, 22:23

To ja nie wiem skąd biorą się te fajery na allegro co mają po 15-25k przejechane. Heh

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość