Dzisiaj jest 12 maja 2024, 06:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

rezerwa

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 714
Rejestracja: 13 kwietnia 2008, 20:04
Lokalizacja: Lbn/W-wa/Ząbki
Pochwały: 8
Motocykl: GSXR 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 17 maja 2008, 15:57

goOly19 pisze:mi kolo 15 litrow spalila na torze (dosc malym) :roll:


OOOO to żeś zaszalał :O


Myślę że spalanie w granicach 7,5-8 to norma przy średniej jeździe, nie pałuje narazie w czerwone pole wiec ma prawo spalić mniej,
maszyna jest oryginał i w pełni sprawna, zajebiście zadbana... jeżeli chodzi więc o serwis to nic nie trzeba robić, założe tylko głośny wydech bo padaka taki oryginalny :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 17 maja 2008, 19:45

HELLO!Robie na 929 ok 6 tys km miesiecznie--srednie spalanie to---6 l na 100! :shock:
wczoraj wracalem z Drezna---zatankowalewm za 20 euro--pelny bak i rezerwa mi sie zapalila dopiero w okolicy LESZNA ---300km na pelnym baku :shock:

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 17 maja 2008, 23:34

Skąd Wy takie wyniki dobre macie ?! Muszę ja przetestować moje ostrze...w zasadzie to skupiam się na tym, czy moje D208RR w ostrym złożeniu przy 170 na kolanie nie puści !! Nad zużyciem paliwa to tak dokładnie się nie zastanawiałem. 24 maja mamy jechać na tor kartingowy do lublina, będzie ktoś z forum ???
kogut

Awatar użytkownika
 
Posty: 714
Rejestracja: 13 kwietnia 2008, 20:04
Lokalizacja: Lbn/W-wa/Ząbki
Pochwały: 8
Motocykl: GSXR 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 18 maja 2008, 20:42

Ja nie mogę, choć jakbyś wybrał inny termin to byłabym :/ 23-25 siedze na Skarzysku


misiopajur, cholera jak Ty to robisz? 6l?

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 22 maja 2008, 13:42

hm!yyyyyy.wiem jedno -paliwo95 w Niemczech jest o wiele lepsze niz w PL--a cena podobna teraz---srednio 1.40 euro......a male spalanie --LUBIE jezdzic szybko ale sekret moze w tym tkwi ze w miescie jezdze na wysokim biegu--2-3--i zamiast redukowac wciskam sprzeglo i na wysprzeglonym redukuje predkosc tak samo jest gdy wiem ze zaraz bede musial zwolnic......rzadko hamuje silnikiem --raczej wysprzeglony...dziwna technika----dlon cierpnie od przemeczenia ale juz tak sie przyzwyczailem.Sprzet widocznie akceptuje takie urzytkowanie ,bo nie ma zadnych problemow...........niestety bede sie ZEGNAL niedlugo z 929..LICZNIK ma nakrecone juz pod 50tys...

Awatar użytkownika
 
Posty: 33
Rejestracja: 13 kwietnia 2007, 20:12
Lokalizacja: Londyn
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 22 maja 2008, 15:35

Na oryginalnym wydechu, i filtrze oraz angielskim paliwie przy 100% miasto a biegi tylko 1, 2 i czasami 3 9-9.5 po wymianie na micron pełen przelot i K&N spalanie wzrosło ok 1 l dodam, że kręce pod czerwone jak tylko mam ku temu okazję

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 23 maja 2008, 22:00

misiopajur pisze:hm!yyyyyy.wiem jedno -paliwo95 w Niemczech jest o wiele lepsze niz w PL--a cena podobna teraz---srednio 1.40 euro......a male spalanie --LUBIE jezdzic szybko ale sekret moze w tym tkwi ze w miescie jezdze na wysokim biegu--2-3--i zamiast redukowac wciskam sprzeglo i na wysprzeglonym redukuje predkosc tak samo jest gdy wiem ze zaraz bede musial zwolnic......rzadko hamuje silnikiem --raczej wysprzeglony...dziwna technika----dlon cierpnie od przemeczenia ale juz tak sie przyzwyczailem.Sprzet widocznie akceptuje takie urzytkowanie ,bo nie ma zadnych problemow...........niestety bede sie ZEGNAL niedlugo z 929..LICZNIK ma nakrecone juz pod 50tys...


i z tego powodu chcesz sprzedać 929? tzn. jesli masz ku temu środki to owszem popieram - bo kazdy by przeciez chcial latać na czyms nowszym/lepsiejszym

ale

ja mam 43tyś i jakoś nie czuje potrzeby zmiany na nic innego. blady odpowiada mi w 100%, no i czuje sie na tym moto jak ryba w wodzie :)

pozatym 50tyś przebiegu dla tego motocykla nie powinno odbić się jakąś szczególną czkawką. no chyba, ze sie myle

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 24 maja 2008, 07:48

W regularnie serwisowanej CBR 929 po przebiegu 50000 km wymieniasz łańcuch rozrządu, a poza tym silnik nie posiada absolutnie żadnego zużycia !!! Skrzynia biegów-nie dotyczy :lol:
kogut

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 24 maja 2008, 09:09

...Chłopaki jak nie wiadomo oco kaman to chodzi o kase----z przebiegiem 50tys bedzie mi latwiej sprzedac za dobra kase niz --jak ja zostawie do konca sezonu-z przebiegiem 80 tys----jak pisalem wczesniej co tydzien licznik jest pelniejszy o 2-3 tys km......za tydzień strzala do Paris..za 3 do Nicei-----nakrecam kilometrow konkret-----a z 13 tys zł bym chcial za ten motor dostac bo jest igła!!!!!!

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość