Strona 1 z 2

Przebieg-co i jak ?

Post: 27 sierpnia 2010, 01:16
autor: ZłotyFireBlade
Witam wiecie moze gdzie mozna sprawdzic czy moja Cebra ma faktyczny stan licznika? Pozdrawiam

i jeszcze jedno,mozecie powiedzec mi ile kosztuje napinacz rozrzadu do 929 slizgi i łancuch,i przy jakim przbiegu zaczyna odzywac sie rozrzad?

Re: Przebieg-co i jak ?

Post: 27 sierpnia 2010, 09:41
autor: krzybiel
ZłotyFireBlade pisze:wiecie moze gdzie mozna sprawdzic czy moja Cebra ma faktyczny stan licznika?

Nigdzie tego nie sprawdzisz! Po elektronicznej korekcie licznika, żaden serwisowy komputer nie rozpozna czy to faktyczny stan licznika czy po korekcji. Jedyny sposób to dokumentacja, wywiad środowiskowy itp :)
Tak samo jest z niektórymi autami, jak np ford, opel. Niektóre przebieg zapisują w dwóch różnych pamięciach i wtedy serwisowy komp poda prawdziwy przebieg ale z motocykli to chyba tylko bmw tak ma.

Post: 27 sierpnia 2010, 14:21
autor: goOly19
jesli masz moto z angli to bezproblemu sprawdzic

Post: 27 sierpnia 2010, 16:59
autor: adipaw
jest sporo na forum na co zwrócić uwagę, tak po prostu na wszystko co w innych motorach i dodatkowo czy się olej na rozgrzanym nie pali bo jak się choć zapali na chwilę to uciekaj czym prędzej, co do rozrządu to ten typ tak ma musi trochę dzwonić ! aby nie było panewek słychać.

Post: 27 sierpnia 2010, 19:09
autor: Szerszeń
co do przebiegu motocykla to rady nie ma, sa stare metody, patrz na tarcze a powiedzą Ci przebieg. A tak pytajac to jaki masz na liczniku teraz?

Post: 28 sierpnia 2010, 11:57
autor: ZłotyFireBlade
Tarcze sa wlasnie adekwante do przebiegu, klocki z przodu jeszcze chyba orginał bo to NISSINY,tylko ten rozrzad,a moze to dzwoni zawór ? mam jeszcze jedno pytanie,dosc głosno zapina mi sie pierwszy bieg,co to moze byc?

Post: 28 sierpnia 2010, 12:22
autor: adipaw
ten typ tak ma. Jeden głośno reszta ok.

[ Dodano: Sob Sie 28, 2010 12:23 pm ]
ważne żeby przy ostrym przyśpieszaniu i zapięciu 2 baz sprzęgła bieg nie wypadł!!!

Post: 28 sierpnia 2010, 15:42
autor: Szerszeń
no pierwszym sie nie przejmuj bo zawsze głosno wchodzi za pierwszym razem. Zeby Cie uspokić zrób tak jedynke na dół potem dwójke i z powrtoem na jedynke jesli tutaj nie bedzie zgrzytu to wszystko ok, jesli bedzie to wtedy sie zacznij martwić. Mówisz że klocki sa jeszcze oryginalne?? Nie chce mi sie w to wierzyć chyba ze moto ma jakies 3tys km. Badz wiecej i oryginalne miał kupione, ale na 10 letni motocykl napewno sa juz któres z kolei bo nie chce mi sie w to wierzyć- chyba ze moto stało pół swojego zycia w garazu. i masz chłopie szcescie ze na taki model trafiłes, co do rozrzadu to czesto dzwoni napinacz łancuszek wymieniaja srednio co 50 tys km

Post: 29 sierpnia 2010, 02:00
autor: ZłotyFireBlade
mhm rozumiem :)co do klocków to myslałem ze te NISSINY to jeszcze od nowosci,teraz mam jakies NHC troche hałasują ale fajnie hamują,poczatkowo myslalem ze moto nie ma mocy,i własnie jak to u was jest z jazda na jednym stawia wam sie z gazu na 1 i na 2 czy na 3 jeszcze tez czy trzeba strzelic ze sprzegla ?

Post: 29 sierpnia 2010, 10:03
autor: speed1_2004
Kod: Zaznacz cały
http://www.motinfo.gov.uk/internet/html/home.html

Post: 29 sierpnia 2010, 17:23
autor: marcinSC33
Co do rozrządu to z tych 929 , które miałem okazję obejrzeć (lub , które były w firmie gdzie pracowałem) to przy około 50000km wydzielał on niepokojące odgłosy :D
Przy mniejszych przebiegach tak powiedzmy do 30000km zazwyczaj słychać exupa(o ile ktoś nie dbał o regulacje) i kosz sprzęgłowy.
Napewno tez zależy jak moto latane itd ale z tego co widziałem to taki standard z tymi odgłosami. Ze sprawdzeniem przebiegu średnia sprawa ale jest jeszcze opcja abyś ogólnie zegar zdemontował i obejrzał czy ktoś go rozbierał - może być coś widać po śrubach...Tak wiem to cyfrowy wyświetlacz ale był taki myk w starszych zegarach jak od SC33 98r(na płaskim zegrze z elektronicznym przebiegiem) , że "cofacze" wylutowywali pamięć i robili jakieś czary. Nie wiem jak 929 gdzie ma pamięć - czy w module czy nie ale jak widać po śrubach od zegara jakieś umęczenie to coś mogło być kombinowane.
Klocki oryginały nissina wytrzymują do 20000km normalnej jazdy (mi w 1000rr oryginały wytrzymały ok16000km).
Jaki tam przebieg widnieje u Ciebie na zegarze?

Post: 30 sierpnia 2010, 00:59
autor: ZłotyFireBlade
Prawie 26 tys km,ale z tego co sie dowiadywałem tzn. udało dotrzec mi sie do pierwszego wlasciciela motocykla i potwierdzil ze sprzedwala z przebiegiem 22 tys km wiec raczej to przbieg realny,a własnie nie wiecie kto bedzie potrafil mi wyregulowac EXUPA? Moze Cziken?