Strona 1 z 2
Korek spustu oleju w 929?

:
16 kwietnia 2008, 11:48
autor: koma600
Moje pytanie jest takie czy pod korkiem spustu w 929 jest podkładka jakaś czy tylko sama śróbka ? bo będę zmieniał olej i niewiem czy mam zamawiać uszczelek w hondzie prosze o szybką odpowiedz...

:
16 kwietnia 2008, 14:39
autor: teo929
Nie jestem pewny ale chyba sama śroba

:
16 kwietnia 2008, 15:19
autor: Karli
Jest podkładka aluminowa 12mm

:
16 kwietnia 2008, 15:51
autor: koma600
a nie przypadkiem miedziana ?? a jak wymienialiście olej to zmienialiśie ją?

:
16 kwietnia 2008, 15:52
autor: Karli
U mnie była alu i jej nie wymieniałem.
Sprawdz czy nie ma wgnieceń i korek dokręcaj z wyczuciem bo kręcisz w aluminium.

:
16 kwietnia 2008, 17:29
autor: LOLO
Dokładnie jak napisał Karli jeśli są dośc widoczne wgniecenia to podkładka do wymiany i naprawdę dokręcaj z czuciem, bo łatwo przeciągnąc gwint w aluminium!!! Powodzenia!!!!

:
05 maja 2008, 17:46
autor: koma600
olej dzisiaj odebrałem motula 5100 połówke i podjechałem do hondy i jest tam podkładka miedziana koszt 8zł...pozdrawiam

:
11 kwietnia 2009, 13:59
autor: przemek(maly)
potwierdzam że jest podkładka miedziana, jeśli macie aluminiową to znaczy że ktoś przy wymianie założył taką, jeśli chodzi o to czy wymieniać to zdecydowanie tak, nawet jeśli po oględzinach nie widać żeby była uszkodzona to i tak lepiej zmienić bo kiedy zacznie cieknąć po wymianie to nie da się dociągnąć na maxa śruby bo to wkręcone w aluminium, a po co spuszczać ponownie olej i bawić się z tym....
pozdro

:
14 kwietnia 2009, 16:12
autor: rafg28
U mnie "fachowcy" z pewnego serwisu we wrocku prawdopodobnie urwali gwint przy zakrecaniu i co ...... tadaaaaa... zaplepili na jakis locktite czy inne badziewie i teraz sruby zadnym kluczem ruszyc nie mozna po 2 popoludniach walki wyciagnalem olej gora i tyle


:
14 kwietnia 2009, 16:30
autor: tomo21kawa
Dlatego sie nie daje moto na serwis w polsce chyba ze do sprawdzonych ludzi. A po zatym olej wymieniac na serwisie ??!!?? Takie zeczy robi sie samemu


:
14 kwietnia 2009, 16:43
autor: rafg28
tomo21kawa pisze:Dlatego sie nie daje moto na serwis w polsce
swieta racja , niestety własnoręcznie szlifnalem moto (poszla oslona alternatora i kilka plasitikow) no i jak ten baran pomyslalem oddam do "autoryzowanego serwisu to zrobia zeby bylo dobrze". Za to jak zrobili to ogolnie nogi z d.... powyrywać.

:
13 maja 2010, 12:34
autor: Nowy
tez mam problem z odkreceniem, wiec pewnie gwint tez byl zerwany, a dla pewności tam jest lewy czy prawy gwint?