Dzisiaj jest 04 czerwca 2025, 05:30

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Na co zwrocic uwage przy zakupie 929? POMOCY!

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 1
Rejestracja: 30 marca 2010, 21:14
Lokalizacja: lodz
Motocykl: yamaha r6
Rok produkcji: 0

Na co zwrocic uwage przy zakupie 929? POMOCY!

Post » 30 marca 2010, 21:16

Witam

Mam zamiar przesiasc sie z r6 na 929. Jade jedna obejrzec za dwa dni, chcialbym sie dowiedziec na co amm zwracac uwage.

z gory dziekuje, pozdrawiam.

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 30 marca 2010, 21:19

temat poruszany poszukaj dobrze

Awatar użytkownika
 
Posty: 39
Rejestracja: 25 marca 2010, 20:31
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: fireblade 929
Rok produkcji: 0

Re: Na co zwrocic uwage przy zakupie 929? POMOCY!

Post » 30 marca 2010, 22:07

szkudlardbwa pisze:Witam

Mam zamiar przesiasc sie z r6 na 929. Jade jedna obejrzec za dwa dni, chcialbym sie dowiedziec na co amm zwracac uwage.

z gory dziekuje, pozdrawiam.


Siemanko, ja też jade po 929 w czwartek ;D podeślij mi linka albo fotki co upatrzyłeś.
A co do Twego pytania to fakt że jest już troche na ten temat, ale ja Cie rozumiem bo też chętnie przeczytałbym nowe lub nawet znane mi wytyczne na co zwracać uwagę ;)
także skoro już kolega założył wątek to napiszcie proszę te główne specyficzne cechy 929 którym warto sie szczególnie przyjrzeć.
Sezon dopiero się zaczyna więc ten wątek będzie takim kompedium , na szybką powtórke przed wyjazdem hehe mysle ze paru osobom się przyda. Podstawy wszyscy znają ale pewnie nie każdy wszystkie :D no i przede wszystkim te specyfiki dot. 929. pozdrawiam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 51
Rejestracja: 09 listopada 2008, 14:30
Lokalizacja: Kalisz/ok
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 30 marca 2010, 22:26

Zwracać uwagę na wszystko, pytać o każdy szczegół budzący podejrzenia. Jeśli chodzi o 929 to ja zabrałbym ze sobą miernik żeby sprawdzić ładowanie. Model znany z usterek alternatora i regulatora napięcia. Poza tym dobrze przyjrzeć się ramie - w egzemplarzach katowanych na kole mogą występować pęknięcia! Sprawdzić czy nie wyskakuje 2-gi bieg...itd.
Fotki z treningów na Torze Poznań:
http://pl.fotoalbum.eu/krzychoRR

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 30 marca 2010, 23:10

jakie tam pękniecia w hondzie moja 929 lata ciagle na gumie i po peknieciach ani śladu - kolega tez latał na gumie kiedy tlyko sie dało 4 lata.

chłopaki miernik to podstawa - 15zł podpinasz do aku ma być chcoiaż te 14.2V na wolnych obrotach - warto sprawdzic jak sie zagrzeje jaki bedzie wynik. Ładowanie niestety glowna wada tego modelu.

drugie - pod deklem alterantora - z lewej strony sprawdzić czy nie jest spawany blok silnika. Jeśli jest a wam to nie przeszkadza to sprawdzić czy nie cieknie olej.

zagrzac fure do 103 stopni czy tam do wlaczenia alternatora wbic jedynke przedni hamulec i zdusić go na biegu tak zeby obrotyspadły ponizej 1tys ale zeby nei zgasł - ma nie mrugnąc OLIWIARA puki nie zgasnie - jesli mignie SZROT silnik.

929 to popularne cykacze - jesli silnik wydaje jakieś dźwieki cykanie czy jak ktos to sobie nazwie może byc wszystko w porządku - tak już mają.

no wiadomo jak to w reszcie moto - sprawdzic czy prosty ograniczniki czy cale -- no duzo pisania ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 45
Rejestracja: 04 maja 2010, 17:14
Lokalizacja: Podlasie
Motocykl: sc33był sc44 będzie
Rok produkcji: 1998

Post » 04 maja 2010, 17:38

witam, podłączę się pod temat, bo też jestem w trakcie poszukiwania 929 pytanie z mojej strony czy 13k to dobra cena za '00 rok bladego? mam kilka na oku, jednak wole przepłacić niż kupić jakiś ulep, wiem ze za 10tys mozna kupic a są i ceny powyżej 15k i jeszcze jedno pytanko jaki przebieg w 929 nalezy unikac, wiadomo ze to nieraz cieżko dojść prawdy... z góry dzięki za odp

Awatar użytkownika
 
Posty: 146
Rejestracja: 20 marca 2010, 20:14
Lokalizacja: Rudna
Pochwały: 1
Motocykl: R6 50th anniv.
Rok produkcji: 2006

Post » 04 maja 2010, 17:42

Mi się udało wyrwać za 11800 sprowadzoną, myślę, że cena była dobra. 13k powinienieś już dostać ładny egzemplarz. Patrz pod lewy dekiel, czy nie ma śladów oleju, to najważniejsze. Przebegu nie dojdziesz, ale słyszałem, że pod 100k nawet potrafi cebra przelatać więc, ważne, żeby silnik chodził cicho :) I nie zwracaj uwagi an cykający zawór wydechowy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 45
Rejestracja: 04 maja 2010, 17:14
Lokalizacja: Podlasie
Motocykl: sc33był sc44 będzie
Rok produkcji: 1998

Post » 04 maja 2010, 17:55

no właśnie słyszałem o cykaniu, że to norma w sc44, ładowanie podobno jest minusem 929, czy ktoś może zna jakiegoś wartego uwagi fajera? bo szukajac poprzedniego (sc33) pół polski zjeżdziłem zanim kupiłem.

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 04 maja 2010, 18:46

kuba z forum ma do sprzedania, buja sie ze sprzedaniem bo cena za wysoka, ale jak mowi nie spieszy mu sie. chyba w miare pewne moto
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 45
Rejestracja: 04 maja 2010, 17:14
Lokalizacja: Podlasie
Motocykl: sc33był sc44 będzie
Rok produkcji: 1998

Post » 04 maja 2010, 19:35

goOly19 pisze:kuba z forum ma do sprzedania, buja sie ze sprzedaniem bo cena za wysoka, ale jak mowi nie spieszy mu sie. chyba w miare pewne moto

ja tez sie ze swoim bujałem jakiś czas temu, ale z doświadczenia wolę przepłacić niż pluć sobie później w brodę :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 30
Rejestracja: 15 lutego 2010, 21:44
Lokalizacja: lubelskie
Motocykl: honda 929
Rok produkcji: 0

Post » 04 maja 2010, 19:52

Ja ostatnio szukalem 929 , i wkoncu znalzlem ale trwalo to 2 miesiace po polsce zrobilem jakies 2000tys km zanim znalazlem wiekszosc ogloszen to same szroty byly na zdjeciu ladnie wygladalo przez telefon tez ladnie mowili a na miejscu okazywalo sie co innego , ja zaplacilem 13000 tys , takze powodzenia w szukaniu

Awatar użytkownika
 
Posty: 45
Rejestracja: 04 maja 2010, 17:14
Lokalizacja: Podlasie
Motocykl: sc33był sc44 będzie
Rok produkcji: 1998

Post » 04 maja 2010, 20:01

homerek pisze:ja zaplacilem 13000 tys , takze powodzenia w szukaniu

i tyle własnie planuje przeznaczyć na 929. a jak wyglada sprawa rejestracji sprowadzonego moto, tak jak z autami?

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości