Dzisiaj jest 29 marca 2024, 06:50

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Programowanie kluczyka immo & otwieranie kanapy

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 155
Rejestracja: 22 września 2009, 00:50
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Rok produkcji: 2015
Samochód: Audi A3

Programowanie kluczyka immo & otwieranie kanapy

Post » 22 września 2009, 16:07

Tak jak w temacie ,mój kluczyk jest już na wykończeniu(łamie się) i muszę zamówić oryginał tylko czy wiecie jak zaprogramować immobiliser ?Kumpel pracował w hondzie ,ale nie pamięta jak to zrobić ,bo nie zajmował się tam elektroniką. Z tego co mówił to trzeba gdzieś wpiąć jakąś kostkę i wtedy komp wchodzi w tryb serwisowy ,ale dalej nic nie wie.

A druga sprawa to ,że nie mogę otworzyć zadupka , tak jak wyżej kluczyk jest już trochę podłamany i nie chciałem go stracić a nie mogę go otworzyć ,czy jest jakiś sposób ?
W zamek lałem już wd40 i nie przyniosło to rezultatu ,być może nie do końca przekręcam kluczyk bo boję się go złamać ale nadal lipa...
Może jakieś sugestie?

Będę wdzięczny,dzięki!
Ostatnio zmieniony 09 grudnia 2011, 14:16 przez klari, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 22 września 2009, 23:03

siema,
na temat imo było już sporo na forum, z tego co pamiętam ktoś się ogłaszał że potrafi zaprogramować kluczyki, poszukaj.

co do zamka kanapy... musisz raz otworzyć, rozebrać zamek (nie bębenek tylko mechanizm, który blokuje kanapę) i go poczyścić, ja dodatkowo skróciłem sprężynkę odciągającą cyngiel i ją trochę rozciągnąłem i teraz zamek chodzi leciutko :mrgreen:

[ Dodano: Wto Wrz 22, 2009 11:05 pm ]
może się wstrzymaj z tym otwieraniem kanapy, aż będziesz miał nowy kluczyk :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 155
Rejestracja: 22 września 2009, 00:50
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Rok produkcji: 2015
Samochód: Audi A3

Post » 23 września 2009, 00:29

orzech pisze:może się wstrzymaj z tym otwieraniem kanapy, aż będziesz miał nowy kluczyk :P

Dokładnie ,czekam na nowy klucz.

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 23 września 2009, 07:24

Nie wiem czy dobrze mowie ale jezeli kluczyk sie lamie wiec idziesz dorabiaja Ci surowke a modul immo przekladasz z klucza do klucza bo on nie jest zlamiany.
A co do schowka kanapy to dorob sobie wlasnie ta surowke i mozesz otwierac bez problemu i bak i zadupek bo przeciez do nich immo Ci nie jest potrzebne a klucz z immo bedziesz mial tylko do odpalania.
Ew sprobuj ostatni raz otworzyc zadupek i linke od zamka wypnij i wypusc np z dolu moto tak zebys mial do niej dostep i mogl w kazdej chwili sobie za nia pociagnac i otworzyc.

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 23 września 2009, 08:58

Nie dorabiaj samej surówki i nie przekładaj czipa tylko dorób normalny kluczyk z czipem, bo co będzie jak zgubisz jedyny kluczyk z czipem? Wtedy będziesz musiał włożyć kilka tyś złotych w moduł sterujący.

Awatar użytkownika
 
Posty: 327
Rejestracja: 18 października 2008, 23:40
Lokalizacja: Wroclaw
Pochwały: 1
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2001

Post » 23 września 2009, 09:15

kilka tys zl ? a nie kilkanascie czasem ??





jedz do dorabiaczy kluczy i Ci go po prostu skopiuja za 40 zl i ta oto ''surówką'' otworzysz bak i zadup.

jak juz bedziesz mial w jaki kolwiek sposob klucz glowny z czipem, to pamietaj zeby dorobic sobie 2gi bo wrazie zgubienia na prawde jest problem.

Awatar użytkownika
 
Posty: 155
Rejestracja: 22 września 2009, 00:50
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Rok produkcji: 2015
Samochód: Audi A3

Post » 23 września 2009, 11:58

Dzięki panowie za pomoc, dziś pojadę i zobaczymy co i jak.

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 23 września 2009, 12:24

chanbord pisze:Nie dorabiaj samej surówki i nie przekładaj czipa tylko dorób normalny kluczyk z czipem, bo co będzie jak zgubisz jedyny kluczyk z czipem? Wtedy będziesz musiał włożyć kilka tyś złotych w moduł sterujący.

Moze sobie dorobic drugi klucz z modulem ale co bedize jak zgubi oba klucze. TAkie gdybanie to mozna zawsze wymyslic a w sumie teraz jezdzac ze zlamanym kluczem tez mogl go zniszczyc albo zgubic. Wiec poki co najtanszym i najprostszym rozwiazaniem jest zrobienie dwoch surowek i przelozenie do jednej z nich immo.

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 23 września 2009, 15:08

kubahsb pisze:kilka tys zl ? a nie kilkanascie czasem ??


Ok 2 tyś zł.

to pamietaj zeby dorobic sobie 2gi bo wrazie zgubienia na prawde jest problem.


O jakim problemie piszesz? Czyżby o tym samym co ja?

Awatar użytkownika
 
Posty: 10
Rejestracja: 23 lutego 2009, 15:14
Lokalizacja: Sosnowiec
Motocykl: sc44 00
Rok produkcji: 0

Post » 24 września 2009, 06:11

Siemka tutaj znalazlem procedure kodowania kluczyka http://www.fireblades.org/forums/honda- ... e-key.html trzeba by ja przetestowac bo mam ten sam problem tylko jeden kluczyk :(

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 24 września 2009, 07:27

chanbord pisze:
kubahsb pisze:kilka tys zl ? a nie kilkanascie czasem ??


Ok 2 tyś zł.

Pare dni temu sprzedalem instalacje modul kluczyk stacyjke i wlew za 600zl wiec juz nie jest tak tragicznie z cenami tego ale tak czy saik dorobic pasuje bo i tak jest to nieporownywalnie wiekszy wydatek

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 24 września 2009, 10:21

a ja się zapytam czy jak mam 1 pilot alarmu datool i jakies tamwszystkie papiery do nneigo czy jest mozliwosc dorobienia 2 pilota? jaki koszt?
sisi to jest gość

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości