Dzisiaj jest 28 marca 2024, 09:55

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jaki płyn do chłodnicy??

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 14 lutego 2013, 16:15

o tak jest Kamel :D mój ziomal na lato leje wodę :) a zimą wszystko spuszczone hihi: maszyna stoi i czeka na ciepłe dni :one:
-1--2--klama i guma haha

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 14 lutego 2013, 17:07

Kamel pisze:Czy petrygo, czy Dynagel 2000 nie ma różnicy! Byleby nie lać wody :D A płyn chłodniczy to na każdej stacji benzynowej się kupi.

:570:

ja również leje PRESTONE , i zadowolony w szczególnosci z 929 gdzie ta ostatnio dużo na odcięciu chodzi :P
bardzo szybko zbija temp.

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 21 lutego 2013, 09:27

Chłopaki powiedzcie co ile powinno sie w 929 płyn zmieniać. 3 lata temu jak kupiłem sprzęta to płyn miał -29 st temp zamarzania. Jest koloru seledynowego jak butelka mountain dew.

I tu moje pytanie czy jak płyn ma temp ok to zostawić, czy wymienić bo w aucie na przykładzie G12 wiem ze po 2 latach sie żrący robi płyn i je głowice

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 21 lutego 2013, 11:21

zondar pisze:wiem ze po 2 latach sie żrący robi płyn i je głowice


moze jeszcze zjada opony i kierownice:)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 21 lutego 2013, 12:05

zondar, producent powinien pisać na butelce co i jak ale najwyższa pora wymienić ten płyn w moto a dlatego że silnik ma dużo wyższe temperatury niż w samochodzie
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 21 lutego 2013, 19:21

MaciekM, nie wiesz co mowisz. widziales kiedys głowice po G12 co jezdziła w fabii np alb w a3 po 5 latach uzywania ??? raczej nie bo wzery sa takie ze planowanie nieraz nie pomaga.

wiertło, dzieki zamowie prestona i zmienie bo wielce prawdopodbne ze to jeszcze ori plyn

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 21 lutego 2013, 19:59

zondar, żrący to było kiedys borygo :) teraz wszystkie płyny są robione na nowych składnikach , też kiedyś coś słyszałem o tym ale raczej nie wydaje mi się żeby coś tam się działo jak nie wymienisz 2 sez.ja zalałem MOTUL Motocool Expert :)

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 21 lutego 2013, 20:17

Czarny, własnie ja nie wiem czy ten płyn od wyjazdu z japoni był kiedy kolwiek wymieniany :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 21 lutego 2013, 20:28

no to w końcu wypadałoby :) ogólnie to jakiej firmy byś nie kupił to będzie dobry ;)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 21 lutego 2013, 20:32

Czarny, byle jaki nie może być bo można sobie kłopotu narobić musi być taki który w moto szybko będzie odprowadzać ciepło i dwa wysoka temperatura wrzenia i dbać o cały układ.
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 21 lutego 2013, 21:05

no tak .. :) chodziło mi ogólnie że firma nie ma wielkiego znaczenia aby przeznaczony był do motocykla sport. a nie kombajnu :mrgreen: podobnie jest w olejach sam wiesz :P kazdy wybiera jaki mu się podoba.

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 21 lutego 2013, 21:11

powiedzcie mi teraz bo nie widze prestona do moto jest tylko jeden rodzaj z tego co tu mam

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości