Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 10:51

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

brak mocy

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 18 marca 2009, 17:53

wuja beznadziejny pomysł:) poprostu moto nie ma siły ciagnac tu cos innego jest przyczyna
sisi to jest gość

 
Posty: 22
Rejestracja: 24 lutego 2008, 18:40
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 18 marca 2009, 17:59

Ale to w dowodzie byłaby wpisana normalna moc taka jaka powinna być tak mi się wydaje...tak sobie jeszcze myślę o EGCV ,że przy prędkości obrotowej ok 3500 obr/min czuć wyraźnego kopa wtedy powietrze w komorze filtra powietrza jest inaczej kierowane i czy taki sam kop powinien być przy ok 8000 obr/min ? Ja w moim moto czegoś takiego nie wyczuwam mimo ,iż regulowałem EGCV w połowie zeszłego sezonu...może blokada polega na tym ,że dostaje inną dawkę paliwa od jakiś określonych obrotów ,a w dole nadrabia momentem bo od dołu powera ma... wpisałem w googlacza numer ECU i dupa nic nie wyskoczyło ;/ ECU : 38770-MCJ-D01-9750-200667 jedynym sposobem to pewnie jak piszą ludziska na forum podpiąć inny moduł...
Robak

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 18 marca 2009, 18:08

aa zasugerowałem się tym:
RobAk_CbR pisze:, do 240 km/h się zbiera , a później nagle staje jakbym miał spadochron na ogonie i to jest na 5 i 6 biegu ( na czwartym biegu też przy 240 staje nagle.... ;/ )
:)

 
Posty: 22
Rejestracja: 15 października 2008, 12:33
Lokalizacja: KUTNO
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 18 marca 2009, 18:23

Ktos zasugerował mi ze to moze byc brak cisnienia w silniku :twisted: , co o tm sądzicie

 
Posty: 22
Rejestracja: 24 lutego 2008, 18:40
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 18 marca 2009, 18:41

W zeszłym sezonie miałem robioną regulację zaworów moto ma przejechane 30 tys , mechanior mi powiedział ,że silnik jest w stanie bardzo dobrym to była pierwsza regulacja, oleju mi nie bierze ,więc myślę, że kompreche ma dobrą ,a poza tym poprawcie mnie jeżeli się mylę ale to by chyba szedł gorzej od samego dołu ale sprawdzić na pewno nie zaszkodzi.
Robak

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 18 marca 2009, 18:52

Jeśli masz w dowodzie 94kW to po co na siłę szukasz awarii w postaci słabego ciśnienia sprężania ? Słabe ciśnienie sprężania implikuje szereg innych niedomagań silnika a podstawowym zauważalnym byłaby niebieska chmura za plecami i apetyt na olej. Jeśli nie masz zwężek w króćcach dolotowych a motocykl bez obciążenia wkręca się do odcięcia to masz blokadę w serowniku. odłącz czujnik prędkościomierza z bloku i niech Ci kolega zmierzy prędkość to będziesz miał pewność czy blokuje go magiczne 250
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 468
Rejestracja: 05 marca 2009, 19:59
Lokalizacja: Warszawa/Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Rok produkcji: 2007

Post » 18 marca 2009, 20:58

hmnnn chłopaki ja także mam z Francji i w papierach mam 122kW,,,co o tym myślicie???

[ Dodano: Sro Mar 18, 2009 8:04 pm ]
czy to jest pomyłka??

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 18 marca 2009, 23:06

No raczej, wyszłoby ci coś koło 195 koni... chyba łatwiej potraktować to jako KM, czyli ok. 76kW...

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 25 lutego 2009, 20:13
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl: GSXR1000 K8
Rok produkcji: 2008

Post » 18 marca 2009, 23:16

122kW = 163,6KM

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 18 marca 2009, 23:23

Ok późno jest, zły przelicznik ;-)

 
Posty: 22
Rejestracja: 24 lutego 2008, 18:40
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 19 marca 2009, 10:50

Będzie trzeba go dobrze przymocować i spróbować czy silnik kręci do odcięcia...a z czujnikiem będzie trzeba poczekać na lepszą pogodę ;/...
Robak

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 19 marca 2009, 11:23

Jesli sie nie myle to jak nie masz zwezek to bedziesz mial zablokowany na module a wtedy raczej wymagana jest zmiana na niezablokowany. Gdybys potrzebowal takowy to mam od wersji europejskiej z cala instalacja.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości