Kazik929 pisze:z klamki to sie 600'stki wyrywa ...
maciekx pisze:betacd1 pisze:Kolega ma racje oryginał to 16/42 ja u siebie miałem 15/43 i bez kity z 3 z gazu dupcia do tyłu i ogień
nie wiem skąd masz te info ale ja w serwisówce nie widzę rozgraniczenia miedzy US a EU jest final drive 16/43 i znając mnie pewnie sugerowalem sie serwisowką wiec takie u siebie wkladalem przelozenie ale czy przed zmianą czy po zmianie nie czulem żadnej różnicy i zębatki ktore zdejmowalem byly na 99,9% oryginalne bo moto z włoch a kupiłem od polaka ktory mieszkał 10 lat we wloszech i twierdzil ze nic nie robil plus wszystkie oznaczenia lancucha jak i zebatek na to wskazywalo wiec jestem sklonny w to uwierzyć co mowil jak i wyglada i stan moto, z tego co pamietam porownywalem zebatki byly takie same wiec coś nie tak z Twoimi danymi chyba? no chyba że podrzucicsz tutaj jakieś oficjalne pisemko skądś. ?
Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości