Strona 1 z 2

Kody bledow 929

Post: 27 lutego 2009, 09:22
autor: G3d
Siemanko!
Potrzebuje na szybko kody bledow 929.
Mam manuala ze strony glownej i nic tam nie znalazlem - moze jestem ulomny moze ich tam nie ma :P
Tylko nie piszcie zebym kupil jakiegos inneog manuala, bo do ogladania moto tego nei zrobie :P
Dzieki :)
pozdr
G3d

Post: 27 lutego 2009, 10:00
autor: cziken929
W manualu ze strony są dokładnie opisane. Jak będziesz kupował moto to kontrolka MIL ma zgasnąć po odpaleniu i tyle. Chyba że koniecznie chcesz kupić okazję z błędami do małej regulacji :mrgreen: :mrgreen:

Post: 27 lutego 2009, 10:28
autor: Martin.B.M.
Dokładnie tak jak pisze "cziken929" wszystko jest opisane w serwisówce ze str gł.Od 5.7 jak zacząć.5.11 wykaz błędów,a od 5.13 jak je naprawić.. :D Nawet jak znajdziesz inna serwisówkę to błędy i tak będą te same 8) Pozdrawiam.. :)

Post: 27 lutego 2009, 21:09
autor: G3d
Juz znalazlem sam :P
A okazja itak jest okazja :P
Ale bez wtopy bo od znajomego z ktorym wlasnie ogladamy i robimy sprzeta.
Zawor EGCV chyba sie zawiesil.
Tak czy siak dzieki :)

Post: 28 lutego 2009, 10:23
autor: Martin.B.M.
Spoko nie ma spr.. 8)

Post: 01 sierpnia 2009, 14:13
autor: nys
Witam, mam ten sam problem, swieci sie caly czas kontrolka FI razem z czerwona lampka, czasami czerwona lampka mrognie 5 razy. Moto przerywa w zakresie 3-5tys. obrotow. Co to moze byc? Wtryski do czyszczenia?

Post: 01 sierpnia 2009, 15:40
autor: cziken929
pewnie ukryncone tryby servomotóra więc....kod błędu 35

[ Dodano: Sob Sie 01, 2009 3:48 pm ]
ściągnij dolną osłonę (jeśli to 929) z lewej strony na kolektorze zawr EGCV osłonięty chromowanym pokryweczkiem który czeba ściągnąć. Teraz odpal fumkę i wkręć na 3000rpm...serwo powinno pociągnąć to kółeczko znaczkiem na godz 12 o'clock, jeśli nie to wkręć na 8000rpm a wówczs serwo powinno pociągnąć słynne kółeczko na późne popołudnie 18 o'clock lub wcześnie rano 6 o'clock. Jeśli kółki ni chu-ja nie chce ruszyć to na wyszukiwarce allegro wpisz "silniczek exupu" i pertraktuj cenowo rotfl2:

Post: 20 października 2009, 10:05
autor: mikk987
cziken929, siemanko podobno pomagasz przy naprawie 929 kumpel mi mowil chodzi mi o te kody bledow mam prosbe wyslij mi sms a ja zadzwonie to powiem o co chodzi 792 622 041

Post: 20 października 2009, 12:06
autor: orzech
mikk987, klikasz tu:
http://www.fireblade.pl/down_serwisowki.php
i zasysasz serwisówke do 929...
następnie otwierasz na stronie 5-8 i czytasz jak się dokonuje 'samodiagnostyki' (SELF-DIAGNOSTIC PROCEDURES), jak już to rozkminisz to skaczesz do strony 5-11 (PGM-FI SELF-DIAGNOSIS MALFUNCTION INDICATOR LAMP (MIL) FAILURE CODES) i szukasz błędu który wykryłeś tam znajdziesz co on oznacza i jaka może być jego przyczyna... jak to opanujesz to pytasz ziomków na forum co dalej :mrgreen:
Powodzenia

Post: 22 listopada 2009, 02:32
autor: Nowy
Kiedyś byłem w serwisie na połczyńskiej i z kolesiem ktory handluje tym całym szrotem wpadliśmy w gadke na temat motocykli i wypadków, stwierdził ze w motocyklach można sprawdzić czy dany motocykl zaliczył glebe czy nie, podobno wyskakuje wtedy jakis blad bądź mozna go w jakiś sposób odczytać (być moze wcisnieciem odpowiedniej sekwencji prrzyciskow przy liczniku). Jeżeli ktoś ma pojęcie jak mozna to sprawdzic to bede wdzieczny za info, bo w najblizszym czasie zamierzam nabyc 929 i jezeli wogole takie cos jest do sprawdzenia to bedzie bardzo pomocne przy ogledzinach

Post: 22 listopada 2009, 02:41
autor: cziken929
ty no ja jestem na tyle zaawansowany w tych sprawach ylektroniki, że jestem w stanie odczytać z kumputera kto jeździł w dresie a kto w kumbinezonie...i piszeł poważnie :027:

Post: 22 listopada 2009, 09:06
autor: Martin.B.M.
Nowy pisze:Kiedyś byłem w serwisie na połczyńskiej i z kolesiem ktory handluje tym całym szrotem wpadliśmy w gadke na temat motocykli i wypadków, stwierdził ze w motocyklach można sprawdzić czy dany motocykl zaliczył glebe czy nie, podobno wyskakuje wtedy jakis blad bądź mozna go w jakiś sposób odczytać (być moze wcisnieciem odpowiedniej sekwencji prrzyciskow przy liczniku). Jeżeli ktoś ma pojęcie jak mozna to sprawdzic to bede wdzieczny za info, bo w najblizszym czasie zamierzam nabyc 929 i jezeli wogole takie cos jest do sprawdzenia to bedzie bardzo pomocne przy ogledzinach


Nie ma takiej opcji !! Sprawdzenie kompa pokaże tylko błędy spowodowane uszkodzeniem czujników,lub jeśli ktoś majstrował w moto a włączył zapłon a czujniki (lub jakieś kostki) miał wypięte to wtedy komp takie coś notuje.Ale jeśli były one tylko wypięte to można błędy skasować,jeśli są uszkodzone to po kasowaniu i ponownym uruchomieniu moto błędy wyskoczą.To samo tyczy się licznika nie sprawdzisz przez kompa czy przebieg był kasowany.Tylko jak się rozkręci licznik to będzie widać po śladach lutowania.Pozdro.. :piwo: