Dzisiaj jest 04 czerwca 2025, 05:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Silnik z 954 do 929

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 16
Rejestracja: 28 grudnia 2011, 00:17
Lokalizacja: Ligota
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2002

Silnik z 954 do 929

Post » 03 kwietnia 2013, 13:12

Witam Panow oraz Panie , prosze o pomoc ,wczesniej ktos tu napominal wlasnie o pasowaniu silnika 954 do 929 , bylbym wdzieczny gdyby ktos podal linka do tego postu , bo qurcze nie umiem go znalezdz , a jezeli nie znajdziemy , to bede wdzieczny za kazde info, podobno w ramie sie miesci ,ale co dalej (elektryka, wtryski, airbox) , poki co silnik mi smiga , ale po wymianie panewek, alternatora , zbyt awaryjny model , ponoc 954 lepsiejszy!!!
Pozdrawiam szerokich i kretych drog:)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Silnik z 954 do 929

Post » 03 kwietnia 2013, 14:46

Arczi pisze:Witam Panow oraz Panie , prosze o pomoc ,wczesniej ktos tu napominal wlasnie o pasowaniu silnika 954 do 929 , bylbym wdzieczny gdyby ktos podal linka do tego postu , bo qurcze nie umiem go znalezdz , a jezeli nie znajdziemy , to bede wdzieczny za kazde info, podobno w ramie sie miesci ,ale co dalej (elektryka, wtryski, airbox) , poki co silnik mi smiga , ale po wymianie panewek, alternatora , zbyt awaryjny model , ponoc 954 lepsiejszy!!!
Pozdrawiam szerokich i kretych drog:)


bardziej bym powiedział że 929 jest wytrzymalsza jak 954
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 03 kwietnia 2013, 16:17

Też mi się tak wydaje :)
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 16
Rejestracja: 28 grudnia 2011, 00:17
Lokalizacja: Ligota
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2002

Post » 03 kwietnia 2013, 20:01

bylem nawijac alternator i gosc mowil ze najwiecej klijentow ma z 929
954 nie mialem , ale brat ma F4 i to jest bezawaryjny bzyczek
nie ukrywam ze milo czytac wasze wypowiedzi, moze juz problemow nie bede miec... :)
ale zachecam do dalszych wypowiedzi i dziekuje z nie
pozdr.

 
Posty: 518
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 03 kwietnia 2013, 20:24

wydaje mi się że alternator to najsłabszy punkt Hondy nie tylko 929.a panewkowy ból głowy to już 954.
jak ktoś kupi motor od rzeznika to w każdym modelu obróci panewy. ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 03 kwietnia 2013, 20:28

929 też panewko stukot jest. Już drugą mam po robieniu 929

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 03 kwietnia 2013, 20:38

luis954 pisze:wydaje mi się że alternator to najsłabszy punkt Hondy nie tylko 929.a panewkowy ból głowy to już 954.
jak ktoś kupi motor od rzeznika to w każdym modelu obróci panewy. ;)


Tak jest luis954 :) a w szczególności jak się nie pilnuje odpowiedniego stanu oleju :ooo:
Załączniki
sc33_900rr_wymiana_oleju.jpg
-1--2--klama i guma haha


Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości