Dzisiaj jest 12 maja 2024, 09:01

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Akumulator do 929 jaki >?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 679
Rejestracja: 09 lipca 2011, 18:40
Lokalizacja: Gubin
Motocykl: Honda cbr 929 rr
Rok produkcji: 2000

Akumulator do 929 jaki >?

Post » 04 czerwca 2012, 23:03

witam chłopaki !!

jaki akumulator do cbr 929 bedzie dobry ? jakbyscie mogli mi cos polecic, no i oczywiscie jakie koszta tego aku?

sprawa wyglada tak....

jakis czas temu wysiadl mi alternator, odebralem juz od goscia zrobiony.
Pan udzielil na neigo 12-miesiecznej gwarancji ktorej przydalo by sie przestzegac, zeby nie bylo problemow z ładowaniem i zeby nie stanac gdzies w trasie :)

Jedyn z punktow gwarancji jest dobry akumulatro czyli po paru godzinnym doładowywaniu ma nie przekraczac 1 A

sprawdzilem swoj u mechanika na przyzadzie pod opciazeniem (napewno wiecie jak wyglada ).. mowil ze jest dobry..

zeby sie jeszcze upewnic podlaczylem do niego zarowke by go troszke rozladowac, a nastepnie doladowac go przez miernik, zeby zobaczyc ile po naladowaniu pokazuje A (amperow)

Po naładowaniu pokazuje 1.80 czyli wedlug tego goscia jest do wymiany..
ciekawe ile nowy pokazuje ;p

pozdrawiam i licze na pomoc :)
Pale Gume, a nie dusze

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 05 czerwca 2012, 00:12

http://sklep.fireblade.pl/akumulator-yt ... a-p79.html

Miałem taki jak ten w 954.
Polecam :D
Ostatnio zmieniony 05 czerwca 2012, 07:51 przez Siwy_ryry, łącznie zmieniany 1 raz

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 05 czerwca 2012, 00:29

ja miałem dokładnie taki Akumulator YTZ10S VARTA i byłem zadowolony
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 05 czerwca 2012, 07:54

tylko i wyłącznie żelowy jakiej kol wiek firmy kolega kupił za 220zł i chyba przez 3 lata nie widział ładowarki wyciągany na zimę i stawiamy w ciepłym miejscu .

 
Posty: 56
Rejestracja: 21 września 2011, 16:24
Lokalizacja: Sosnowiec
Pochwały: 1
Motocykl: HH900
Rok produkcji: 0

Post » 05 czerwca 2012, 10:46

Polecam M.Line - tanie i dobre. Mam takiego YTZ10S i działa pięknie. Mój brat też jeździ na tamim i to samo - zero problemów.

Awatar użytkownika
 
Posty: 679
Rejestracja: 09 lipca 2011, 18:40
Lokalizacja: Gubin
Motocykl: Honda cbr 929 rr
Rok produkcji: 2000

Post » 05 czerwca 2012, 19:55

Dziekuje chłopaki za pomoc, wiedzialem ze mozna na was liczyc :)

juz udalo mi sie kupic aku ale jest on normlany, nie zalowy...myśle ze da rade :)

taki o mam: M.LIne YTX9-BS 12V 9ah

lwg
Pale Gume, a nie dusze

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 07 maja 2012, 17:38
Lokalizacja: Częstochowa
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 05 czerwca 2012, 20:21

Miałem M.Line, w RSV. Nie byłem zadowolony, wytrzymał 2 sezony, a na koniec zywota się wygotował i kwas wylal na wahacz. Osobiscie wole dolozyc ciut kasy i kupic cus lepszego. Teraz mam Varte ale jak kupilem cebre to byl juz zalozony i na razie daje rade.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 05 czerwca 2012, 20:27

VIP, sam jestem tego zdania
Chytry 2 razy traci :mrgreen:
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 679
Rejestracja: 09 lipca 2011, 18:40
Lokalizacja: Gubin
Motocykl: Honda cbr 929 rr
Rok produkcji: 2000

Post » 05 czerwca 2012, 21:53

wiem o co chodzi.. ale juz wpompowalem w maszyne przed sezonem 2 patyki.... wiec licho z kasa ....

plus kobmi....
Pale Gume, a nie dusze

 
Posty: 56
Rejestracja: 21 września 2011, 16:24
Lokalizacja: Sosnowiec
Pochwały: 1
Motocykl: HH900
Rok produkcji: 0

Post » 05 czerwca 2012, 22:29

VIP pisze:Miałem M.Line, w RSV. Nie byłem zadowolony, wytrzymał 2 sezony, a na koniec zywota się wygotował i kwas wylal na wahacz. Osobiscie wole dolozyc ciut kasy i kupic cus lepszego. Teraz mam Varte ale jak kupilem cebre to byl juz zalozony i na razie daje rade.


Napewno miałeś prawidłowe ładowanie w tym moto. Wylanie kwasu bardziej wygląda na problem ze zbyt wysokim prądem ładowania. Akumulator sam z siebie nie powinien się w ogóle grzać, a co dopiero tak aby wywalić kwas.

wiertło pisze:VIP, sam jestem tego zdania
Chytry 2 razy traci :mrgreen:


Oj tam, oj tam. M.Line jest tani jak rabarbar ;) U mnie śmiga już 3 lata. Licząc więc taką żywotność oraz to, że mam 3 M.Line w cenie jednej Yuasy to prądu starczy mi na 9 lat ;D

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 06 czerwca 2012, 18:35

koledzy powiem tak
Nie każdy ma zawsze w danej chwili sałatę! :)
ja zakupiłem za 80 zł po taniości od znajomka w zapie w piastowie 8Ah jakaś eksportowa nazwa i jak go będę miał w przyszłym roku wyrzucić to nie zadrży mi portfel. a dam sobie rękę uciąć że 2 sezony pośmiga nawet bez zaglądania a wtedy to go od razu wywalę!
nie wieżę że nie dbany akumulator nawet super firmy wytrzyma 4 sezony a kosztuje ponad 2 razy tyle więc reasumując można kupić co 2 sezony nowy za 120 i mieć świerzy niż katować 4 superfirmówkę ale każdy robi jak lubi

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 07 maja 2012, 17:38
Lokalizacja: Częstochowa
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 06 czerwca 2012, 18:54

drzewo pisze:Napewno miałeś prawidłowe ładowanie w tym moto. Wylanie kwasu bardziej wygląda na problem ze zbyt wysokim prądem ładowania. Akumulator sam z siebie nie powinien się w ogóle grzać, a co dopiero tak aby wywalić kwas.


Ładowanie miałem dobre, a nawet ciut mniejsze niż powinno być. Potem założyłem Vartę i jakoś dawało radę. A parametry te same były. Sam nie wim dlaczego tak się stało. Mam na pamiątkę tego Mline do dziś :mrgreen:

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości