ja chcesz wariacje, np. na tor to: przód 1,8-1,9 a tył 2,4-2,6
do stuntu jeszcze inne wartości, pamiętam że jak raz z tyłu zeszło mi powietrze na ok 2 atmosfery to w nigdy wcześniej nie jechałem takich długich gum )
aż taka różnica ciśnien na tor i na ulice?? to nie można latać cały czas na tych niższych wartościach jeśli ktoś chce ostro po zakrętach ulicznych jeżdzic a nie na torze?? no i jescze pytanie czy bardzo byłyby odczuwalne wyższe wartości cisnienia na torze?
zibi109 pisze:na ulice 2,5 przód + 2,9 tył to na zimnych oponach czy na rozgrzanych mierzyc bo jakas roznica jest?
Słyszałem już kilka wersji ale najbardziej prawdopodobna jest aby mierzyć ciśnienie na zagrzanych oponach (aby to nie były zupełnie zimne) bynajmniej ja tak zawsze robię no i oczywiście przód 2,5 tył 2,9