Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 01:20

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jakie opony założyć do 929

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Rejestracja: 02 lutego 2011, 00:23
Lokalizacja: Gdynia
Motocykl: HondaCBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 04 marca 2012, 19:30

Jeżdżę na Michelinach pilot roadach 2 2ct i do szybkiej turystyki nadają się idealnie. Bardzo dobrze radzą sobie z koleinami po tirach na naszych krajowych. Uślizgów nie doświadczyłem póki co. Na mokrym też jest dobrze. Poprzednio miałem Pirelli Diablo Rosso - dość szybko się skończyły [szybciej niż Micheliny, choć te katuję bardziej], gwarantowały tony przyczepności, ale z koleinami gorzej sobie radziły.
Drive like there's no tomorrow - there won't be.

Awatar użytkownika
 
Posty: 24
Rejestracja: 31 października 2009, 00:15
Lokalizacja: Żyrardów
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 05 marca 2012, 14:09

Tez nie wiem co wybrac do swojej 929. Przod mam dobry, takze szukam tylko tylu. Guma przede wszystkim na tor, ale miesto i jakies wypady tez sie trafia. Chce profil 55. To moi faworyci:
DUNLOP GP RACER D211
PIRELLI DIABLO CORSA
MICHELIN PILOT POWER 2CT
co polecacie? Michelin nadaje sie na tor?
drims kam tru :)

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 05 marca 2012, 14:38

nie nadaje sie

Awatar użytkownika
 
Posty: 42
Rejestracja: 16 lipca 2012, 12:51
Lokalizacja: 3-city
Motocykl:

Post » 10 sierpnia 2012, 12:04

Stoję właśnie przed problemem wyboru opon. Opinie na forum skłaniają mnie ku Michalinom. Zastanawiam się tylko czy wziąć Pilot Powery 2CT czy Pilot Roady 2 też 2CT.

Ogólnie to nie latam po torze.. (Może okazyjnie) Lubię za to wykorzystywać do maksimum co lepsze zakręty na publicznych drogach a tych u nas nie ma za dużo (głównie zjazdy na obwodnice/autostrady) także zależy mi na dużych kątach, ale też na wytrzymałości.

Pilot Powery rozumiem bardziej torowe a Roady do turystyki? Może jestem w błędzie.. Ciekaw jestem jaka jest różnica w prowadzeniu między jednymi a drugimi a na pewno jest, bo znacznie różnią się bieżnikiem.

 
Posty: 56
Rejestracja: 21 września 2011, 16:24
Lokalizacja: Sosnowiec
Pochwały: 1
Motocykl: HH900
Rok produkcji: 0

Post » 10 sierpnia 2012, 14:38

Redd pisze:Pilot Powery rozumiem bardziej torowe a Roady do turystyki? Może jestem w błędzie..


Dobrze myślisz. Powerki dużo lepiej trzymają, ale znikają bardzo szybko. Road świetna oponka, na kolano można zejść, ale mimo wszystko przy odwijaniu może się ślizgać. Na twoim miejscu przemyślałbym poważnie Pirelli Angel ST - bardzo dobry kompromis między sportowymi, a turystycznymi gumami. Kleją się przepięknie, ale wymagają dobrego dogrzania.

Awatar użytkownika
 
Posty: 42
Rejestracja: 16 lipca 2012, 12:51
Lokalizacja: 3-city
Motocykl:

Post » 12 sierpnia 2012, 19:12

No, w sumie to jest to czego poszukuję.. Cenowo podobnie jak Pilot Roady2 a patrząc po opiniach dużo lepsze w prowadzeniu. Trochę droższe od Pilot Powerów ale wychodzi że Powery musiał bym zmienić 2x w czasie użytkowania Angel ST. Jeszcze trochę poszukam, ale na razie jest to mój faworyt ; )

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 22 sierpnia 2012, 11:19

Mam okazje kupić opone Metzeler Roadtec Z6. Warto?? Ogólnie czytałem o niej dobre opinie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 23 czerwca 2012, 01:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2010

200/50/17

Post » 10 listopada 2012, 21:11

Kolegi, a orientujecie się czy do 929 wejdzie na tył opona 200/50/17
i...... jak to wpłynie na jazdę (po torze nie jeżdżę) ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 6
Rejestracja: 17 kwietnia 2012, 21:56
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl:

Re: 200/50/17

Post » 11 listopada 2012, 19:19

Redd pisze:Pilot Powery rozumiem bardziej torowe

Gowno a nie gumy na tor.

EMEK pisze:Kolegi, a orientujecie się czy do 929 wejdzie na tył opona 200/50/17
i...... jak to wpłynie na jazdę (po torze nie jeżdżę) ?


Standard w 929 to 190/50ZR17 Wiec można zawsze o jeden rozmiar dać wyżej , Pytanie tylko po co ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Rejestracja: 22 października 2010, 19:34
Lokalizacja: Radomsko
Motocykl: CBR 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 11 listopada 2012, 22:14

Opona 200/50 wejdzie, 200/60 probowalem zmiescic ale nietety jest za wysoka i trze o wachacz.

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 23 czerwca 2012, 01:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2010

Post » 11 listopada 2012, 23:14

cycu_rsko pisze:Opona 200/50 wejdzie, 200/60 probowalem zmiescic ale nietety jest za wysoka i trze o wachacz.


senkju ;-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 09 grudnia 2012, 00:22

temat który powraca jak bumerang :) ale odswieże pyt.jakie opony polecilibyście na jazde po ulicach ?(miasto i poza-winkle :mrgreen: ) do tej pory większość km nawinąłem na torówkach :) noi taki pomysł o nowych..ale jakie? :D z opon torowych to jestem zwolennikiem Dunlop Sportmax D211GP.-szybko lecą ale trzymaja jak CENZURA..,no z tym że nie w deszcz tu pojawia się problem :P . zastanawiam sie nad kupnem Dunlop Sportmax Qualifier II. jezdzi ktos na nich? na długo wystarczają?

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości