Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 12:54

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przebieg-co i jak ?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 115
Rejestracja: 14 kwietnia 2010, 01:28
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 30 sierpnia 2010, 01:28

u mnie 1 i 2 idzie z gazu na koło z 3 musze juz ze sprzegła podac
Pozdro i lewa w góre:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 30 sierpnia 2010, 11:16

ZłotyFireBlade, cziken napewno ci to ogranie ale powiem ci ze korzystajac z wypowiedzi i pomocy chlopakow z forum sam to wyregulowalem bo to naprawde zadna wielka filozofia i nawet ja dalem rade :P
Szerszeń, moj z 3 z gazu pojdzie ale nogi na tylnych setach wtedy stoja :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 115
Rejestracja: 14 kwietnia 2010, 01:28
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 30 sierpnia 2010, 18:16

DOMEL, Tak to nie próbowałem :one: szczerze to nawet nie bede, zreszta boje sie jezdzić na kole i szkoda mi sprzetu, (przynajmniej tak cos w srodku mi podpowiada zebym tego nie robił ) sprawdziłem tylko z poczatku jak kupiłem zeby zobaczyć z jakiego biegu jeszcze podnosi :)
Pozdro i lewa w góre:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 297
Rejestracja: 16 sierpnia 2010, 23:20
Lokalizacja: Kluczbork
Pochwały: 3
Motocykl: gsx-r 1000 k7
Rok produkcji: 2004

Post » 31 sierpnia 2010, 01:09

DOMEL pisze:ZłotyFireBlade, cziken napewno ci to ogranie ale powiem ci ze korzystajac z wypowiedzi i pomocy chlopakow z forum sam to wyregulowalem bo to naprawde zadna wielka filozofia i nawet ja dalem rade :P
Szerszeń, moj z 3 z gazu pojdzie ale nogi na tylnych setach wtedy stoja :D


Mogłbys mi objasnic jak to sie robi? :) Z góry dzieki :)
Motocykle - mój ustrój, mój wybór, moje życie...

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 31 sierpnia 2010, 01:24


Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 31 sierpnia 2010, 08:18

LOLO, wyjasnil to doskonale.Postepuj wedulug instrukcji a dasz rade

Awatar użytkownika
 
Posty: 297
Rejestracja: 16 sierpnia 2010, 23:20
Lokalizacja: Kluczbork
Pochwały: 3
Motocykl: gsx-r 1000 k7
Rok produkcji: 2004

Post » 31 sierpnia 2010, 10:50

Dzieki,sprobuje to zrobic,jesli bede mial problemy to sie odezwe :)

[ Dodano: Czw Gru 30, 2010 5:42 pm ]
Witam,motocykl zawiozłem do mechanika,zawór byl prawdopodobnie nie regulowany od bardzo bardzo dawna i to on byl przyczyna dzwonienia,mechanik stwierdzil ze silnk jest w bdb stanie, i ze przebieg wg niego jest w 100% prawdziwy, hmmm wydaje mi sie ze odczuwam róznice w mocy po wyregulowaniu tego zaworu,jest to mozliwe?
Motocykle - mój ustrój, mój wybór, moje życie...

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość