Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 18:04

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Co myslicie o regulowanym ręcznym napinaczu łancucha rorządu

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Co myslicie o regulowanym ręcznym napinaczu łancucha rorządu

Post » 20 lipca 2010, 00:09

Co myślicie o ręcznym napinaczu rozrządu , ktoś używał jakieś opinie za i przeciw .Bo stoję na nad wymianą rozrządu , a napinacz jest powiem lekko drogi

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 27 stycznia 2010, 23:34
Lokalizacja: Zachodnio
Motocykl: sc59 street sc57 tor f4i stunt
Rok produkcji: 2012

Post » 20 lipca 2010, 00:49

moim zdaniem nie zda to egzaminu...w momecie kiedy zaczynasz mocno dusic manetke łańcuszek sie momentalnie naciąga,a napinacz pracuje....w momecie kiedy go nastawisz na stałe,może strzelić łancuszek....wydaje mi sie że zasada działania jest tutaj podobna jak przy napedzie,jezeli go napniesz,i wjedziesz w dziure,wahacz sie ugnie i łańcuch może strzelić ......ale niech sie wypowiedzą fachowcy......

 
Posty: 316
Rejestracja: 15 września 2009, 06:24
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 20 lipca 2010, 06:08

Fajer to nie traktor gdzie masz obroty na poziomie 2000-2500obr/min
a takie czytanie o ludziach co mają zrobiony napinacz ze starego i mają tam wkręconą śrubę to życzę powodzenia ...
To samo było opisywane na forum cbr ... i powiem szczerze że ludziom pękają łańcuszki rozrządu.
Niestety motocykl ma duże przeciążenia na rozrządzie, przez co nikt nie da do motocykla gumowego paska, tylko łańcuch.
Insaine, Kup oryginalny i NOWY napinacz rozrządu i nie żałuj kasy.
Wiem że możesz mieć myślenie (sam takie mam często) ale uwierz mi co tanie to drogie a co drogie to tanie (akurat w tym przypadku)

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 03 czerwca 2010, 23:34
Lokalizacja: Grójec
Pochwały: 1
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2003

Post » 21 lipca 2010, 22:57

co do napinacza to można zmienić samą sprężynkę w napinaczu... u kolegi w F4 zdaje egzamin już chyba z 15 000km.... a koszt wręcz śmieszny w porównaniu z nowym napinaczem....
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem ;)

 
Posty: 78
Rejestracja: 22 kwietnia 2010, 01:23
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 3
Motocykl: 1000RR
Rok produkcji: 2005

Post » 21 lipca 2010, 23:58

Siemka, moim zdaniem jest to super sprawa, nie jest to drogie rozwiązanie, ale na pewno bardzo przydatne i na pewno wytrzyma kilkakrotnie więcej jak oryginalny napinacz, taki napinacz testowałem w f4i i sprawował się bardzo dobrze zrobiłem na nim 10tys. km (w sezonie 2009), od początku tego roku motorek przejął mój znajomy i zrobił już bankowo 5 tys. km czyli już jest 15 tys. a napinacz dalej nie był regulowany gdzie jak go zakładałem to delikatnie przykręciłem aby łańcuch nie był za bardzo napięty. Taki napinacz to sprawa dożywotnia, jeśli ktoś testował i jest innego zdania to bardzo zapraszam aby wypowiedział się na ten temat . Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 22 lipca 2010, 00:06

No mam lekki dylemat bo nowy zwykły napinacz mam za 230 , a regulowany widziałem za 150 , a nie będę ukrywał ze moto jest używane jak pan Bóg przykazał czyli rychło w niebo :diabel:

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 22 lipca 2010, 13:31

Insaine, daj se siana z tym :)kup orginalny napinacz.. tak jak koledzy piszą - moze pojsc lancuszek.

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 22 lipca 2010, 15:50

w drz'kach (czyli suzuki DRZ 400) wymiana napinacza na manualny to podstawa bo oryginalne często "puszczały" szczególnie przy gumowaniu albo ostrej jeździe (szczególnie supermoto). no ale to zupełnie inne motocykle i nie ma co porównywać singla do 2X większej rzędówki.
koledzy teoretycy zawsze mają dużo do powiedzenia i żadnych argumentów na poparcie swojej wypowiedzi


Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości