Dzisiaj jest 02 czerwca 2025, 15:29

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

grzanie się 929

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 155
Rejestracja: 22 września 2009, 00:50
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Rok produkcji: 2015
Samochód: Audi A3

Post » 23 czerwca 2010, 13:21

U mnie to samo ,już ostatnio się zacząłem martwić... w trasie lub szybkiej przelotówce przez miasto 81 i w tych granicach ,a jak już tylko przeciskam się w korku to 97 -103 itp
Najlepsze ,że sypnął mi się włącznik wentylatora i ostatnio lekko się zagotował...
Najciekawsze są skoki temp. na liczniku - temp skacze powiedzmy 97-105 itp...

Muszę zamówić w ASO nowy włącznik i tyle .
Będąc przezornym założyłem włącznik wentylatora i jak temp zbliża się do 100 to włączam i po sprawie... W mieście bardzo pomocny...

 
Posty: 86
Rejestracja: 06 kwietnia 2009, 17:09
Lokalizacja: Wrocław/s
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 24 czerwca 2010, 00:10

z innej beczki sprawny akumulator bardzo rozjasnia sytuacje :) u mnie czujnik na zegarach przy prawie agoni akumulatora pokazywal ok 108 stopni kiedy sie wlaczal wiatrak....i nagle warjacie 114 stopni ,130 ,132 .....pierwsze 2 razy zatrzymalem sie i oco kaman...po 5 sec wentylatora 105 stopni...po zmianie aku na nowe...102 wlacza skacze max do 108 i jedzie w dol :) to jest jak sie nie myle czujnik opornosciowy wiec zdechle napiecie ma tu duzy wplyw..ale moze mi ktos wyporstuje swiatopoglad :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 155
Rejestracja: 22 września 2009, 00:50
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Rok produkcji: 2015
Samochód: Audi A3

Post » 24 czerwca 2010, 12:45

Kurcze ,mam to samo z tym wskazaniem temp. jak doszło do 126 czy coś takiego to się delikatnie "os**łem"...
Choć akumulator chyba zdrowy jest, moto stoi po 2 tygodnie w garażu i odpala bez zająknięcia...

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 24 czerwca 2010, 15:25

A czy zauważyliście u siebie coś takiego, że jak silnik ma te 105*C i się went. włączy to moto jest odrobinę słabsze? Mi np wtedy oporniej idzie ruszenie z miejsca. Tzn muszę więcej odkręcić manetkę przy puszczaniu sprzęgła bo inaczej jest na granicy zgaśnięcia. Czy może jest to zasługa tego o czym kolega wyżej wspomniał - za słabego aku.?

Awatar użytkownika
 
Posty: 115
Rejestracja: 14 kwietnia 2010, 01:28
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 24 czerwca 2010, 15:37

Lenar u mnie moto ma taka sama moc, nie miałem nigdy problemów przy ruszaniu gdy silnik miał 107*C.
Pozdro i lewa w góre:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 28 czerwca 2010, 12:33

[quote="LENAR". Czy może jest to zasługa tego o czym kolega wyżej wspomniał - za słabego aku.?[/quote]

Miałem padnięte aku w moto i powyżej 100 też dziwnie chodziło ,obroty lekko falowały,po wyłączeniu moto odpalić już nie szło,dopiero jak miał 60 stopni to ok,wymieniłem aku i po problemie.Teraz nawet jak ma 109 st to pali od strzału i normalnie chodzi...

Awatar użytkownika
 
Posty: 187
Rejestracja: 02 lipca 2009, 20:25
Lokalizacja: Jaworzno/
Motocykl: HONDA 954
Rok produkcji: 2002

Post » 28 czerwca 2010, 13:40

ja ostatnio jechalem na takim malym zlocie to w tempie 40-50km/h bylo ponad 90 ale juz w centrum mieasta wzrosło do 114 stopni i wcale nie malało choc vent chodzil jak oszalały

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 28 czerwca 2010, 14:59

114 to zdecydowanie za duzo.... raz w zyciu takmialem jak mi sie odpial przewod od czujnika temp zalaczajacego went. sprawdz poziom plynu chłodnicy jak jest ok to zaczalbym sie martwic :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 187
Rejestracja: 02 lipca 2009, 20:25
Lokalizacja: Jaworzno/
Motocykl: HONDA 954
Rok produkcji: 2002

Post » 28 czerwca 2010, 15:27

co moze innego byc nie tak ? brudna chłodnica ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 232
Rejestracja: 17 lipca 2008, 16:35
Lokalizacja: Józefosła
Pochwały: 4
Motocykl: Tuono
Rok produkcji: 0

Post » 28 czerwca 2010, 15:37

wczoraj jakieś 2-3 km przejechałem się z prędkością 50km/h na niskich obrotach - zauważyłem, że silnik zaczął szybko nabierać temperatury, dosłownie chwilę zajęło dojście do ponad 100 st.C. Następnie przez chwilę przeleciałem się z prędkością '2' z przodu - momentalnie temp spadła do 82 st.C. Widać blady nie lubi niskich prędkości. :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 155
Rejestracja: 22 września 2009, 00:50
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Rok produkcji: 2015
Samochód: Audi A3

Post » 28 czerwca 2010, 23:48

sasza_19 pisze:114 to zdecydowanie za duzo.... raz w zyciu takmialem jak mi sie odpial przewod od czujnika temp zalaczajacego went. sprawdz poziom plynu chłodnicy jak jest ok to zaczalbym sie martwic :)

U mnie często tak rosło w mieście w korkach ,zagotował się i płyn wyciekał... też spadł mi kabelek z czujnika wł. wentylatora... teraz okazało się ,że czujnik jest walnięty i dorobiłem włącznik ręczny ;) choć i tak nowy czujnik w ASO zamówię -narazie nie mam floty na to ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 187
Rejestracja: 02 lipca 2009, 20:25
Lokalizacja: Jaworzno/
Motocykl: HONDA 954
Rok produkcji: 2002

Post » 29 czerwca 2010, 00:21

u mnie sie vent włacza przy 103 stopniach

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości