Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 01:31

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

24000km.

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 16
Rejestracja: 03 czerwca 2008, 21:01
Lokalizacja: Daleko
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

24000km.

Post » 13 marca 2010, 18:49

Przy tym przebiegu jaki mam zalecane jest zmienic swiece i wyregulowac zawory ? Sek w tym ze silnik chodzi idealnie wiec czy warto teraz to robic wiadomo sa to koszty...

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 13 marca 2010, 19:26

po co prac skarpetki skoro nie sa sztywne a to ze smierdza to nic ;)

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 marca 2010, 19:37

Świec nie trzeba zmieniać. Zawory będą w tolerancji jeśli przebieg jest oryginalny i znasz przeszłość motocykla a w szczególności styl jazdy poprzednich właścicieli. Silnik będzie chodził poprawnie nawet na ciasnych luzach zaworowych, natomiast jeśli zacznie chodzić niepoprawnie to często jest już za późno na korektę luzów i potrzeba oddać głowicę do obróbki. Gdy zawór nie domyka się w 100% silnik będzie pracował ponieważ straty sprężania w początkowej fazie podparcia zaworu są niewielkie. Jednak gdy grzybek zaworu nie dotyka w pełni przylgni nie ma gdzie oddać ciepła i całość zaczyna się mocno przegrzewać wypalając część przylgni i grzybka. Podnosi się również drastycznie temperatura trzonka zaworu i skutecznie topi uszczelniacze zaworowe. Możesz jeździć zaoszczędzając parę stów, a gdy coś się zacznie dziać to i tak sprzedasz bo o wiele szybciej sprzedaje się złachane moto poniżej ceny giełdowej niż zadbane droższe cacko. Motto chłopskie jest zawsze to samo, "nie ważne co się kupi, ważne za ile..." ;)
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 40
Rejestracja: 25 grudnia 2008, 12:11
Lokalizacja: opole
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 2002

Post » 13 marca 2010, 19:46

caly czas jestem pod wielkim wrazeniem naszego moto geniusza Czikena
tak mysle , ze powinno sie sklonowac CZIKENA tak, zeby w kazdym województwie byl przynajmniej jeden :jupi: :jupi: :jupi:

 
Posty: 84
Rejestracja: 17 września 2009, 23:01
Lokalizacja: Łęczna
Motocykl: brak
Rok produkcji: 2006

Post » 13 marca 2010, 19:58

dzięki Bogu jest w LUBELSKIM rotfl2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 13 marca 2010, 20:13

Cziken wszystko wyjaśnił co się może stać :P

 
Posty: 16
Rejestracja: 03 czerwca 2008, 21:01
Lokalizacja: Daleko
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 13 marca 2010, 21:34

Dzieki za wyjasnienia wezme sie za te zawory jednak, loteria jak cos padnie to sprzedaje odpada,wkur.... mnie jak sprzedaja miny wiec tego sam napewno nie bede robil :)


Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości