It is currently 16 November 2025, 13:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przywitaj się tutaj!

Przed napisaniem posta przywitaj się tutaj

Jeśli chcesz coś napisać nie koniecznie związanego z motocyklami napisz to tutaj !
 
Posts: 1
Joined: 30 August 2008, 10:06
Location: RACIBÓRZ
Motocykl: honda nsr 125r jc22
Year production: 0

Wtam wszystkich hondowców

Post » 30 August 2008, 10:22

Witam chciałem się przywitać z użytkownikami tego forum i na wstępie zadać pytanie jaki moto wybralibyście oczywiście z marki HONDA.Jeżdziłem na hondzie mb-8,od pół roku na nsr 125r jc22 i na przyszły sezon planuje kupno czegoś większego (jak zdam na prawko) noi oczywiście mam ograniczone fundusze do 7 tyś zł moge dać za moto.Na allegro widziałem z tych nowszych oczywiście i ładniejszych cbr f3 i cbr 900rr.I mam problem bo nie wiem którą kupić wolałbym 600-kę ale nie za bardzo mi się podoba a 900-la jest piękna ale potężna różnica w mocy nie wielka.Pomóżcie z góry dzięki
HONAD TIME FOR YOU

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 30 August 2008, 10:39

damiannsr wrote:różnica w mocy nie wielka
to tylko zludzenie, w bladziaku odkrecasz delikatnie gaz na kazdym biegu i moto ciagnie od razu do przodu a w takiej f3 f4 krecisz i nic sie nie dzieje dopuki nie nakreci kolo 9 tys obr, moim zdaniem roznica jest kolosalna
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Post » 30 August 2008, 14:40

Pewnie, ze roznica jest duza.

A ja sie jeszcze o wiek zapytam? :twisted:

User avatar
 
Posts: 308
Joined: 17 January 2008, 00:27
Location: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Year production: 2005

Post » 30 August 2008, 21:34

Jak dla Ciebie to prędzej poleciłbym Ci 600 ponieważ tak jak przedmówcy mówili Różnica jest w mocy duża pomiedzy 600 a 900 a jeżeli ty siądziesz na 600 to zobaczysz że od pierwszego startu juz bedziesz miał mokro w gaciach bo cie maszynka zaskoczy bo brat ma F3 i to tez niexle jeździ. Jechał juz nią 250 i jeszcze by mogła.No i wygodniejsza od 900
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

User avatar
 
Posts: 269
Joined: 06 July 2007, 08:32
Location: Komarówka
Motocykl: CBR929RR
Year production: 0

Post » 01 September 2008, 13:33

Witam również.
Podłączam sie do odpowiedzi lukasz302,
lukasz302 wrote:Jak dla Ciebie to prędzej poleciłbym Ci 600

Po prostu, jestem zwolennikiem dochodzenia do mocy stopniowo a nie od razu z grubej rury.
W piątek pochowałem właśnie kolegę który niestety za małe doświadczenie miał a kupił VTR1000 no i już go niestety nie ma wśród nas [*]
Po małudamiannsr, dojdziesz z umiejętnościami do dużych mocy.

pozdro i powodzenia

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 01 September 2008, 13:43

to tak jak moja panna, tylko ze w jej przypadku skonczylo sie "tylko" na kilku zlamaniach ale i tak chodzic bedzie sie uczyc na nowo

http://nasza-klasa.pl/profile/13614442/gallery
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

User avatar
 
Posts: 88
Joined: 01 September 2008, 21:12
Location: Żywiec
Motocykl: honda cbr100RR 06'
Year production: 2006

witam wszystkich

Post » 01 September 2008, 21:38

witam wszystkich tych którzy kochają SC,pozdro z Żywca jeśli jest ktoś z okolic niech da znać...

 
Posts: 57
Joined: 29 July 2008, 20:31
Location: Lębork
Motocykl: sc44
Year production: 0

Post » 01 September 2008, 22:06

Siema no ja niestety z pomorza lecz miło powitać kolejnego szaleńca.

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 01 September 2008, 22:24

witaj szczesliwy posiadaczu 100rr :)
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posts: 57
Joined: 29 July 2008, 20:31
Location: Lębork
Motocykl: sc44
Year production: 0

Post » 01 September 2008, 22:40

Na twoim miejscu tak jak i ja wybrałbym coś sportowo-turystycznego aby nabrać wprawy w prowadzeniu pojazdów które śmigają 200 km/h ja miałem suzuki gsx 600f.I w tym modelu nie ma shimy i poważnego problemu z uślizgiem tylnej opony skręcając na skrzyżowania na pełnym gazie.Wybór należy do ciebie,do mocy należy się przyzwyczajać powoli(no chyba że masz poukładane pod czaszką i będziesz jeździć łagodnie cbr,w co wątpię).Jeśli nie chcesz wąchać kwiatków od spodu to daj sobie trochę czasu na słabszej maszynie franek może cię zabić.

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 01 September 2008, 22:44

to jest cala prawda, motocykle to nie zabawka, to nie diabelski mlyn w wesolym miasteczku tylko duza odpowiedzialnosc...czy ty jestes odpowiedzialny?
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 20 January 2008, 15:35
Location: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Year production: 0

Post » 01 September 2008, 23:06

powitac
pozdrawiam Tomek

PreviousNext

Return to Off-Topic

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest