Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 20:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oceniamy ogłoszenia z internetu - 954 SC50

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 10 listopada 2008, 21:05

diobol wez sie nie naprezaj tylko sluchaj bardziej doswiadczonych. Wrzuc najwyzej kilka linkow do oceny, nikomu sie nie chce dla ciebie clalej listy z allegro analizowac. I dopuki ktos osobiscie nie zna egzemplarza, odpowiedzi moga byc tylko w stylu: ''Ten ze zdjec wyglada OK'', ''Ten ma to i to kombinowane.''
Drugra rzecz, strona mechaniczna. Tutaj skoro sie nie znasz to albop doswiadczony kolega albo moto na sprawdzenie przed sprzedaza.
Do reszty twoich wypowiedzi nie warto sie ustostunkowywac.

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 10 listopada 2008, 23:08

heh, chcesz kupic 954 nie gumowane???? to jest 1 na 100 i to na dodatek nie na sprzedaz. a jak chcesz bez zadnej gleby i gumowania to przygotruj cos ponad 20tys na igle, bo taniej nikt nie odda tak zadbanego sprzetu....A myslisz ze 1000RR bedzie uzytkowane tylko turystycznie?? nigdy na kole i tylko do 8tys?? moze Ty szukasz motoru turystycznego. Jakiegos GoldWinga albo cos??

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 11 listopada 2008, 10:43

Heh smieszy mnie ten temat troche. tyle na podst jednego zdjecia potrafiles wywnioskowac z mojego moto a tu nie mozesz sie zdecydowac. No ale dobra twoja brocha. Ogolnie dla mnie wersja USa przemawiam wieksza iloscia zalet niz wad bo nie posiada immo a przy tak watlej elektornice jak w 954 jest to zaleta bo wymiana modulu kosztuje 400 a nie 1500zl poza tym nie ma sondy lambda i zabawy z ukladem wydechowym sa mozliwe we wszelkich opcjach, dodatkowo ma jeden zabek wiecej na tylniej zebatce przez co moto jest troche zywsze to akurat mozna zmienic zawsze i w eur ale tez plus a przebieg i pozostale rzeczy zmienia sie jednym przycisnieciem z mil na km. Poza tym nigdy nie poznasz po fotach czy moto bylo walone czy nie bo sa takie spece co komplety owiewek wymieniaja i tak mialem u kumpla ktory niby kupil bezwypadek ale okazalo sie ze jednak mial szlifa gdzie poszedl dekiel i wykrzywilo wal. Ja nie ukrywam ze moj byl po glebie, ale daje sobie jaja uciac jak cos w nim tech jest nie tak dlatego tez zostawiam go dla siebie. Dlatego go nie sprzedaje, bo fakt faktem ze plastiki maja pare pekniec ale ja np wolalbym kupic igelke technicznie z wieloma dodatkami a z ryskami na owiewkach niz cale owiewki dla zaspokojenia bezwypadkowosci a silnik na szrot. Ale twoj wybor.

 
Posty: 15
Rejestracja: 28 lipca 2008, 22:40
Lokalizacja: zagłębie
Motocykl: 954
Rok produkcji: 0

Post » 12 listopada 2008, 13:22

Lodzia pisze:A jak pomóc komuś, kto nie ma ochoty zadzwonic, wypytać ani jechać oglądać sprzęta?



gdyby wszyscy przeczytali post Diobola ze zrozumieniem to nie byłoby takiej afery, ale widocznie niektórym tak jest łatwiej. :lol:

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 12 listopada 2008, 15:47

Panowie, wyluzujcie :) diobol prosił o wskazówki którą sztukę warto wogóle oglądać, czy nie widać na zdjęciach podejrzanych szczegółów które świadczyłyby o poważnym wypadku w przeszłości. Zamiast najeżdżac na niego odrazu trzeba było poprzeglądać kilka ogłoszeń które podał i wytłumaczyć że niestety ale w wiekszości wypadków to nie ma za bardzo do czego się przyczepić. Problem jest w tym że teraz handlarze kupują motocykle poobijane, zniszczone, po dzwonach itp. a następnie kupują kpl chińskich owiewek, malują dekle bo pewnie przytarte były, przekręcają licznik i sprzedają jako nówka sztuka bezwypadkowa. Żeby kupić dobry sprzęt musisz dzwonić i pytać. Jak sprzedający coś kręci to chyba nie warto się interesować ale jak mówi że wszystko ok to trzeba jechać i oglądać, najlepiej z kimś kto sie na tym zna i wie gdzie szukać śladów przeszłości. Niestety nikt ci nie powie po przeczytaniu samego opisu że ten motocykl to szrot a ten to naprawdę igła. Mój brat niedawno szukał samochodu, prawie za każdym razem miało być wszystko OK, na zdjęciach igiełka, a na miejscu okazywało się że igiełka to była kilka lat temu jak z fabryki wyjeżdżała a teraz to kupa złomu. Trzeba próbować.
Co do kupowania bezwypadkowych to wydaje mi się że to głupota. Ja kupuję lekko uszkodzone ale w dobrym stanie technicznym (silnik itp) i nie narzekam. Bezwypadkowe na pewno są droższe ale czy nie lepiej kupić coś co miało jakąś tam wywrotkę czy szlifa i jest solidnie zrobione a dodatkowo ma np. amor skrętu, fajny wydech, PC III albo inne pierdoły??
Jeżeli chodzi o motocykl Rudisza to jeżeli on ci go proponował to ja bym się zainteresował na twoim miejscu bo widzę że jego 954 jest niźle dofinansowane a takie dodatki trochę kosztują. A że była już "bielona" to inna sprawa, ważne żeby była w dobrym stanie.
Życzę powodzenia w poszukiwaniu sprzęta. :)

Bartek B.

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 12 listopada 2008, 20:26

Ogolnie teraz moje moto juz nie jest na sprzedaz, zmienilem caly uklad na Arrowa i wlozylem PC wiec nie chce oddawac go za pol darmo i poznij kupic rok czy dwa mlodszego i znowu tyle rzeczy dokupic.
Ale Synek dobrze pisze, lepiej kupic cos po szlifie swiezo przyciagnietego i samemu ogarnac przez zime temat napraw niz szukac na sile bezwypadkowego oryginalu. Ew dzwoniac zastrzegac ze chce sie jechac z motorem na serwis i jak cos wyjdzie ze jest nie tak to sprzedajacy pokrywa koszty serwisu.
SAm wiem jak moj byl uszkodzny przed nikim tego nie ukrywam bo w podpisie mam link do zjdec na bikepics i kazdy moze zobaczyc, wiec przynajmniej robiac samemu masz pewnosc ze wszystko jest ok i tylko do siebie mozesz miec pretensje ze cos wyglada tak a nie inaczej.

Awatar użytkownika
 
Posty: 327
Rejestracja: 18 października 2008, 23:40
Lokalizacja: Wroclaw
Pochwały: 1
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2001

Post » 13 listopada 2008, 00:53

diobol pisze:
kubahsb pisze:[glow=red]JASNE ZE DALEJ NIE ROZUMIEM
ZEBY NIE TRACIC KASY NA ZBEDNE JEZDZENIE. Jak Cie stac na motor klasy 954 rr, to powinienes miec tez chyba na telefon - sorry tak przypuszczalem.
I tak od razu dodam ze motor Ci nie spali 5 litrow LPG , motor pali przy nieco milszej jezdzie 10 litrow/100km
i


To musisz mieć niezłą padline skoro przy milszej jeździe bierze Ci 10l/100km
Jesteś człowiekiem niewiele młodszym ode mnie i powinieneś rozumieć jak jest z kasą w tym wieku kiedy jeszcze się studiuje. Czasem jest czasem nie ma a na moto się dosłownie wszystko odkłada.
Ty z kolei sprawiasz wrażenie rozpieszczonego bachora który dostaje od rodziców co chce i innych potrafi krytykować. Już od pierwszego postu w moim temacie nie wniosłeś żadnej rady a tylko swoje szczeniackie pyskowanie.

Ogólnie temat uważam za zamknięty, dzięki niektórym za rady. POZDRO





Moje moto to 929 , grudzien 01' , bezwypadkowy [zadna owiewka nawet nie malowana] kupiony w neapolu.

a pali mi ok 9 przy srednio spokojnej jezdzie na miescie. i dodam ze nie bawie sie na kole jeszcze nawet. i to jest normlane - to jest nie jest motorower mistrzu. najlepsi podobno potrafia na 100 km 15-16 spalic : )


Kase zarobilem sam w wakacje w uk i rodzice dorzucili mi tylko 1k wylacznie bo mieli takie zyczenie.

i ty mi nie mow o oszczedzaniu i sytuacji finansowej mlodych ludzi bo wiem ze jak ktos CENZURA robi i prosi rodzine o kase na motor to nigdy nie wyjdzie na ludzi.

ja zawsze do wszystkiego dochodze sam i dlatego taki twoj komentarz ktory z zalozenia mial byc zlosliwy mam za nic.


ZYCZE POWODZENIA, mam nadzieje ze pochwalisz sie tutaj wszystkim jak juz kupisz : )


i jeszcze CO DO KWESTI IZ nie pomoglem. napisalem jak wszyscy normalni ludzie szukaja motoru. nawet 2 razy ale widocznie nie miales gestu tego zanotowac.

 
Posty: 15
Rejestracja: 28 lipca 2008, 22:40
Lokalizacja: zagłębie
Motocykl: 954
Rok produkcji: 0

Post » 13 listopada 2008, 18:11

kubahsb pisze:
diobol pisze:
kubahsb pisze:[glow=red]




Moje moto to 929 , grudzien 01' , bezwypadkowy [zadna owiewka nawet nie malowana] kupiony w neapolu.

a pali mi ok 9 przy srednio spokojnej jezdzie na miescie. i dodam ze nie bawie sie na kole jeszcze nawet. i to jest normlane - to jest nie jest motorower mistrzu. najlepsi podobno potrafia na 100 km 15-16 spalic : )


.



moja 954 przy średnio spokojnej jeżdzie bierze ok. 7,5 l/100km więc chyba faktycznie masz coś nie tak z maszynownią a z tymi 15-16 to gruuubo przesadziłeś bo nawet na torze ciężko spalić ponad 14 l/100km.

Awatar użytkownika
 
Posty: 327
Rejestracja: 18 października 2008, 23:40
Lokalizacja: Wroclaw
Pochwały: 1
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2001

Post » 13 listopada 2008, 19:25

mozliwe, zapalila mi sie kontrolka filtra wczoraj

motor chodzi normalnie wiec nie wiem -moze tylko czujnik . ale moze i troche sie przytkal.

w zime wymienie pare rzeczy, to i tak juz ostanie dni : )

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 listopada 2008, 21:40

A jaka to kontrolna filtra ? 929 pali 9l...?
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 13 listopada 2008, 23:52

rozmowa nie na temat i bez sensu. zamykam

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 02 stycznia 2008, 23:18
Lokalizacja: Olsztyn/G
Motocykl: CBR954
Rok produkcji: 2002

Kilka propozycji 954

Post » 21 lutego 2009, 12:01

Poszukuje obecnie 954 i mam dwie oferty. Moze znacie te motocykle i sie wypowieciena ich temat, bede wdzieczny za kazde info :)
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1153357 - Chojnice
http://www.allegro.pl/item552517372_honda_cbr_954.html - Siedlce

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości