Strona 1 z 3

wymiana świec czy to skomplikowane przy 954?

Post: 19 listopada 2011, 06:29
autor: siweq
Na jakie niespodzianki mam się przygotować chcąc wymienić świece u siebie w garażu? Może jakieś cenne uwagi i wskazówki żeby czegoś nie popsuć :) Czy zbiornik trzeba całkowicie ściągnąćczy odchylić? Może musze się uzboić w jakieś dodatkowe klucze i + - ile czasu to zajmuje? Pozdro wszystkim

Post: 19 listopada 2011, 12:13
autor: Elyot
siemasz, skomplikowane to to nie jest, bak możesz tylko odchylić nie musisz zdejmować, bynajmniej ja tak robiłem, 2 świece (środkowe) odkręcisz na luzie, ze świecami bliżej ramy możesz mieć trochę gimnastyki jak nie masz dobrego klucza który ma w środku taka gumkę która ułatwia wyjęcie odkręconej świecy, ja miałem klucz do świec ale gówniany i po odkręceniu musiałem robić patenty typu gumowy przewód np. paliwowy :) Czasowo to przez zime się wyrobisz :) 2 godziny powinny ci wystarczyć do tej wymiany. Pozdrawiam

Post: 19 listopada 2011, 12:36
autor: maciekx
najważniejsze to z dużym wyczuciem dokręcać nowe świece bo przegniesz pałe o co nie trudno i piździec zwalasz głowice :/ nie nawidze przykrecać swiec zawsze mam wrazenie ze za lekko ale strach mocniej :D hehe najlepiej zaopatrzyc sie w klucz dynamometryczny

Post: 19 listopada 2011, 13:51
autor: wiertło
takimi zwykłymi kluczami garażowymi będziesz miał nie lada wyznanie kombinowanie itp najlepiej jak byś miał klucz orginał Hondy do 954 czy 929 też powinien podejsc

Post: 19 listopada 2011, 17:55
autor: Yarson 954
Zbiornik odchylasz do tyłu, sciagasz filtr, i takim specjalnym kluczem z kompletu org, Hondy..2 klucze sie mocowało, tj. przedłużka bo swiece głęboko siedzą...

Tylko IRYDOWE NOWE SWIECE:)
Montując nowe świece zakręcasz do Końca (ale nie na hama) i 3/4 luzujesz, (delikatnie)odkręcasz...
nie ukręc gwintu przy dokręcaniu bo będzies zmiał wydatek:(

generalnie to największy kłopot możesz z kluczami mieć,jak nie masz org,Hondy..
POWODZENIA :jupi:

PS- Każde oryginalne klucze z zestawu Hondy pasują do Każdego motocykla Hondy..

Post: 19 listopada 2011, 19:24
autor: siweq
OOO chłopaki wielkie dzięki za odpowiedzi już wiem co i jak i z czym. Jeszcze raz dzieki ogromne

[ Dodano: Sob Lis 19, 2011 6:29 pm ]
a tą obudowe filtra z gardzielami trzeba sciągnać tak? i do czego ta klapka na linke w tym deklu? może się jej pozbyć? bedzie sie wkręcała lepiej może co czy nie?

[ Dodano: Sob Lis 19, 2011 6:35 pm ]
A skoro tak licznie odpisujecie to jaka guma wejdzie najszersza na tył? 200/45/17 wejdzie taka bez żadnych modyfikacji?

Post: 19 listopada 2011, 19:53
autor: wiertło
zakladaj gumy takie producent zaleca bez kombinacji a jak Ci stac na eksperymenty mozna zakladac ale to juz sie wiaze z prowadzeniem moto nie mowiac jak w koleiny wiedziesz. A co do tej klapki w air boxie to jak robisz modyfikacje typu filtr K&N wywalasz zawor zakladasz przelot i power comandera mozna to zrobic ale jak nie masz takich modyfikacji to zostaw. A jezeli chcesz sie do swieczek dostac nie musisz tej linki odpinac jak odkrecisz mozna na bok tyle odchylic zeby sobie poradzic z tym

Post: 19 listopada 2011, 21:50
autor: redjac
Kiedyś zabrałem się za wymianę świec jak to przy starszych cbr ach...a tu nagle po zdjęciu baku wielki szok, tu już jakieś filtry, świece głęboko że już moje stare klucze mogę na złom oddać no i sięgam po książkę a tam podany moment jakim trzeba dokręcać świece hehe lampka się zapaliła aha nie mam kluczy!!! kupuje sześciopak piwa i dzwonie po znajomego mechaniora;) nie ma to jak pomoc nie tylko przy naprawie:)

Post: 20 listopada 2011, 15:09
autor: Yarson 954
Kolegio.,..nie zakladaj 200!!!
Porazka.wyglada moze fajnie ale kiepsko sie jezdzi na takim kartoflu...

max 190 na 55 lub 50(nizsza)

z org, rpzodem, a 200 z tylu powodzenia na zakrętach:) bierz 190/50 jak chcesz wygląd polepszyc:)

poza tym szkoda kasy na 200 lepiej zbiornik zalać :diabel:

Post: 20 listopada 2011, 22:48
autor: siweq
Muszę wam powiedziec że próbowałem walczyć ze świeczkami i 1-0 dla nich hehe. mam klucz za gruby i nie wchodzi do konca na świece. Jest z gumką :) Nie wydaje mi się żeby byl aż taki gruby a jednak wchodzi minimalnie za płytko. Niestety nie posiadam oryginalnych. Może ktoś mi powie czy ten oryginalny ma cienkie ścianki? A dostęp nie jest aż taki zły sporo mniejsca w starej mojej poczciwej xz550 tam to było przep...e a tylko v2. to jak z tym kluczem jest?

Post: 20 listopada 2011, 22:55
autor: wiertło
ma ciekie scianki ten klucz

Post: 20 listopada 2011, 23:00
autor: siweq
już widziałem jest taki gruby jak do komarka tylko że 16. hehz