Dzisiaj jest 13 maja 2024, 14:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

wymiana świec czy to skomplikowane przy 954?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 23 listopada 2011, 21:36

http://fireblade.pl/sc50_ciekawostki.php
Tu masz wszystko ladnie opisane co z czym :)
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 199
Rejestracja: 26 lipca 2011, 09:39
Lokalizacja: LipskoRad
Motocykl: cbr954, Husky Te 610 SM ;)
Rok produkcji: 2002

Post » 23 listopada 2011, 23:10

l/km z tego co kojarzę to ilość km jakie w danej chwil możemy zrobić na litrze paliwa, można z tego wyliczyć spalanie dzieląc 100 przez podawaną liczbę, o ile nic nie pomyliłem;) a jeśli to ktoś na pewno poprawi;))))

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 24 listopada 2011, 00:23

redjac, Istnieje łatwy sposób, żeby na szybko podczas jazdy sobie to przeliczać.
Wystarczy liczbę 100 dzielić przez wskazywaną na ekonomizerze liczbę i otrzymujemy spalanie w popularnych jednostkach [l/100km].

Przykłady:

10 [km/l] -> 100 / 10 -> 10 [l/100km]
15 [km/l] -> 100 / 15 -> 6.6 [l/100km]
20 [km/l] -> 100 / 20 -> 5 [l/100km]
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 89
Rejestracja: 25 października 2011, 19:12
Lokalizacja: Iłża
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 17 grudnia 2011, 20:32

maciekx pisze:najważniejsze to z dużym wyczuciem dokręcać nowe świece bo przegniesz pałe o co nie trudno i piździec zwalasz głowice :/ nie nawidze przykrecać swiec zawsze mam wrazenie ze za lekko ale strach mocniej :D hehe najlepiej zaopatrzyc sie w klucz dynamometryczny


Mam klucz dynamometryczny tylko powiedz na jaką siłę go się ustawia. O!!

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 17 grudnia 2011, 22:07

12Nm

Awatar użytkownika
 
Posty: 89
Rejestracja: 25 października 2011, 19:12
Lokalizacja: Iłża
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 17 grudnia 2011, 22:29

Wielkie dzięki :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 11 marca 2011, 12:08
Lokalizacja: Ozorków
Pochwały: 1
Motocykl: sc33 i sc50
Rok produkcji: 0

Post » 03 stycznia 2012, 18:09

Dobra. Zdjalem bak teraz puszka airbox . Czy żeby ja zdjać trzeba odkrecic az tyle śrub ? w starym fajerze (900rr) airbox sie trzymał na gardzielach a tu ???
Nie wiem szczerze jak sie do tego zabrac bo na jednym wkjrecie CENZURA.... krzyżak i kreci siew na około. trzeba zdjac airbox zeby dstac sie do swiec ????

Awatar użytkownika
 
Posty: 136
Rejestracja: 29 marca 2010, 16:27
Lokalizacja: Dolnośląskie
Pochwały: 3
Motocykl: Sprzedany
Rok produkcji: 2002

Post » 03 stycznia 2012, 20:30

tak, trzeba ściągnąć airbox

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 03 stycznia 2012, 21:46

nie masz innego wyjscia. Musisz mieć dobry śrubokręt +
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 11 marca 2011, 12:08
Lokalizacja: Ozorków
Pochwały: 1
Motocykl: sc33 i sc50
Rok produkcji: 0

Post » 03 stycznia 2012, 22:01

dzieki za odp

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości