It is currently 17 November 2025, 15:42

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

sprawdzenie prądów

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 101
Joined: 10 March 2007, 19:03
Location: ____
Points: 2
Motocykl:

sprawdzenie prądów

Post » 24 July 2008, 09:41

Cześć,

Mam podejrzenie co do sprawnosci dzialania regulatora napiecia. Wydaje mi sie, ze akumulator chodzi coraz gorzej, a jest nowy.
Od czego zaczac? Pradu ladowania?

 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Post » 24 July 2008, 12:18

Zmierz sobie ladowanie na stykach aku, nie wiem dokladnie ile powinno byc ale przy ok3tys obr ladowanie powinno byc ok 14 volt, potem to samo na wlaczanych innych odbiornikach pradu.

Nie wiem czy skladnie to naisalem, niech mnie ktos poprawi jesli cos;)

 
Posts: 567
Joined: 05 March 2008, 01:29
Location: małopolsk
Points: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Year production: 0

Post » 24 July 2008, 13:31

Zmierz ładowanie jak napisał Piotrek!!! Jeśli z ładowaniem wszystko okaże się wporządku to akumulator do reklamacji jeśli jest na gwarancji. Ja kupiłem nowy akumulator M LINE który trzymał prąd, moto paliło , ale nie magazynował pełnej ilości prądu ( po krótkiej jeździe na długich światłach brakowało prądu na odpalenie). Akumulator był nowy, więc oddałem, a w zamian za dopłatą wziąłem YUASE i problem zniknął!!! Jeśli natomiast okaże się , że coś nie tak z ładowaniem to pozostają dalsze pomiary, by wyeliminowac sprawny regulator lub alternator lub niepoprawne działanie instalacji elektrycznej!!! Życze szybkiego usunięcia usterki!!! Pozdrawiam!!!

 
Posts: 101
Joined: 10 March 2007, 19:03
Location: ____
Points: 2
Motocykl:

Post » 24 July 2008, 14:15

Piotrek wrote:Zmierz sobie ladowanie na stykach aku


a jak to zrobic? rozumiem ze potrzebny jest taki miernik-wszystkowjednym. i co dalej, do czego + do czego -?

 
Posts: 62
Joined: 20 May 2008, 17:11
Location: Poznań
Points: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Year production: 0

Post » 24 July 2008, 17:41

no normalnie podłaczasz woltomierz po akumulator przy odpalonym motorze. Mi własnie wychodzi ze jest 12,5 ze swiatłami i 13 V bez swiateł na malych obrotach, czyli chyba cos nie ładuje. sprawdzalem bo ostatnio nie chcial mi odpalic bo padl aku, mialem nadzieje ze to tylko wina akumulatora, ale moze cos byc z ładowaniem

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 24 July 2008, 17:44

może nie wszystko ale tak jest to narzędzie niezbędne. Ale widzę, że będziesz miał kłopoty wiec lepiej pojedź do elektryka bo nawet najgorszy i pijany jak bydle będzie miał większą wiedzę niż Ty :mrgreen: Sam to spalisz swoje 954 :lol:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posts: 101
Joined: 10 March 2007, 19:03
Location: ____
Points: 2
Motocykl:

Post » 28 July 2008, 21:49

po 6 dniach nieodpalania aku mialo 12,7V
ladowanie przy 5tys 14,7v


Return to Ogólne (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 3 guests