Strona 1 z 1

Zegary USA a EUROPA ?

Post: 07 maja 2011, 09:20
autor: JUNIORlu
Mam pytanie czy zegary z wersji europejskiej (z hissem) będą działać w wersji z usa (bez hissa)?

Post: 27 czerwca 2011, 10:51
autor: Dono
Podłączę się z pytaniem - czy zegary w wersji USA mają kontrolkę od immobilisera (HISS)?

Post: 27 czerwca 2011, 11:52
autor: ble2u
w usa nie maja tej kontrolki

Post: 27 czerwca 2011, 11:55
autor: wysy85
działają tylko po wyłączeniu moto cały czas hiss miga , ale wszystko działa git :D

Post: 27 czerwca 2011, 14:40
autor: Dono
Dzięki chłopaki za odpowiedzi. Wysy85, a to sprawdzone że europejskie zegarki działają w wersji motocyklu usa? ;) Chodzi głównie o wyświetlanie przebiegu w kilometrach zamiast w milach. Dowiadywałem się człowieka, który robi "korektę przebiegu" w motocyklach, czy w zegarze usa mógłby przestawić przebieg na km, twierdzi że tak, ale jakoś nie specjalnie mnie przekonał.

Post: 27 czerwca 2011, 16:43
autor: wysy85
ja mam moto ameryka a zegary i plastiki europa i wszystko gra , a mile na km da się przestawić ręcznie naciskasz dwa guziki jednoczesnie i przestawiasz a przekłamanie jest i będzie ponieważ są inne zebatki w wersjach europa-ameryka , ale nie wnikam bo mała jest różnica :D

Post: 27 czerwca 2011, 16:57
autor: Dono
no ale wtedy zmienisz prędkościomierz, a licznik przebiegu pozostaje bez zmian.

Post: 27 czerwca 2011, 20:48
autor: osama8522
taka faza :)

Post: 28 czerwca 2011, 00:11
autor: Dono
panowie dziś oglądałem 954, wersja USA. Wraz ze zmianą prędkościomierza z km/h na mil/h zmienił się również przebieg z 12000 mil na 19000 km, więc nie bardzo rozumiem czemu wszyscy na forum piszą, że nie można zmienić licznika przebiegu z mil na km?

Post: 28 czerwca 2011, 10:26
autor: wysy85
a kto Ci to napisał , ja pisałem Ci ,że wszystko jest git tylko Ty napisałeś inaczej ;)

Post: 28 czerwca 2011, 14:07
autor: Dono
Przeglądając forum znalazłem takie informacje, że prędkościomierz da się przeskalować, ale licznik przebiegu zostaje w milach. Wydawało mi się to dziwne, ale już wszystko się wyjaśniło :) Swoją drogą rezygnuję chyba z zakupu 954. Mimo świetnych hebli (SV-ka przy cbr to w ogóle nie hamuje). Silnik i zawieszenie świetne, 170km/h na jednym kole nie robi na niej wrażenia :ooo: Pozycja wygodna jak na supersporta, ale to nadal supersport i do SV-ki mu daleko, z elastycznością rzędówki też jest tak sobie, jednak V to V. A w związku ze zbliżającym się moim wyjazdem w Alpy na moto, 954 nie jest chyba dobrym pomysłem. Chyba lepiej będzie rozejrzeć się za SV 1000S.